Komunikaty PR

PANASONIC WPROWADZA ROZWIĄZANIA GEMBA PROCESS INNOVATION W EUROPIE

2020-11-20  |  01:00

Europejskie przedsiębiorstwa stają przed bezprecedensowymi wyzwaniami wynikającymi ze zmian nawyków konsumentów i rewolucji cyfrowej. Według firmy Panasonic nadszedł czas na kolejną falę innowacyjnych rozwiązań biznesowych – Gemba Process Innovation. Rozwiązania te stanowią połączenie dokładnego zrozumienia organizacji, wynikającego z doświadczeń Panasonic w Japonii, oraz najnowszych technologii. Dzięki temu pomagają przekształcić sposób funkcjonowania przedsiębiorstw.

Pion B2B firmy Panasonic wprowadza rozwiązania Gemba Process Innovation w Europie przez połączenie wiedzy branżowej, sprzętu oraz umiejętności tworzenia i integracji oprogramowania, aby zapewnić organizacjom indywidualne, kompleksowe sposoby transformacji działalności. W języku japońskim słowo „gemba” określa fizyczne miejsce, gdzie powstaje wartość. W łańcuchu dostaw „gemba” to miejsce wytwarzania, przemieszczania lub sprzedaży towarów.

Rozwiązania Gemba Process Innovation w Europie są oczywiście najlepiej przystosowane do obszarów produkcji, logistyki i sprzedaży detalicznej. Znajdują też jednak zastosowanie w wielu innych branżach. W ramach produkcji rozwiązania Gemba Process Innovation przyspieszą automatyzację np. dzięki technologiom z zakresu robotyki. W obszarze logistyki ułatwią sortowanie, tworzenie harmonogramów, śledzenie i monitorowanie stanu towarów z wykorzystaniem technologii czujników IoT i głębokiego uczenia. W handlu detalicznym rozwiązania te posłużą z kolei do przystosowania technologii sztucznej inteligencji i kamer do rozwoju marketingu cyfrowego oraz automatyzacji uzupełniania zapasów w celu optymalizacji dostępności produktów.

Obecne wyzwania kształtujące działalność biznesową w Europie jeszcze nigdy nie były tak duże, mówi Hiroyuki Nishiuma, nowy dyrektor zarządzający Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU). Wśród przykładów można wymienić zmiany nawyków konsumentów, wzrost świadomości etycznej i środowiskowej oraz starzenie się populacji prowadzące do uszczuplenia puli pracowników. Panasonic chce pomóc przedsiębiorstwom sprostać tym wyzwaniom z wykorzystaniem nowej fali innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Dlatego planuje zaoferować kompleksową obsługę przekształcenia áágembaññ – miejsca, w którym powstają wartości każdej organizacji.

Pełna treść artykułu na temat rozwiązań Gemba Process Innovation firmy Panasonic jest dostępna pod linkiem: https://business.panasonic.co.uk/Nishiuma-Gemba-Thought-Leadership.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Autor sukcesu smartfonów Motorola w Polsce na czele meksykańskiego oddziału Biuro prasowe
2024-08-01 | 11:00

Autor sukcesu smartfonów Motorola w Polsce na czele meksykańskiego oddziału

Warszawa, 1 sierpnia 2024 r.: Alexander Zawadzki, dyrektor generalny polskiego oddziału Motorola, pokieruje marką na jednym z największych i najważniejszych pod względem sprzedaży
IT i technologie Dostawy poza domem, modernizacja floty i crowdshipping
2024-08-01 | 09:30

Dostawy poza domem, modernizacja floty i crowdshipping

Najnowsza edycja raportu „Green Last Mile Europe Report 2024” potwierdza, że choć greenwashing jest oczywisty, odnowienie floty, więcej dostaw poza domem, postęp technologiczny i
IT i technologie Odliczanie do DORA trwa. Organizacje finansowe muszą się przygotować
2024-08-01 | 01:00

Odliczanie do DORA trwa. Organizacje finansowe muszą się przygotować

Odliczanie do DORA trwa. Organizacje finansowe muszą się przygotować.  Cyberbezpieczeństwo i cyberodporność mają znaczenie dla każdej instytucji, niezależnie od branży. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.