PANASONIC WPROWADZA ROZWIĄZANIA GEMBA PROCESS INNOVATION W EUROPIE
Europejskie przedsiębiorstwa stają przed bezprecedensowymi wyzwaniami wynikającymi ze zmian nawyków konsumentów i rewolucji cyfrowej. Według firmy Panasonic nadszedł czas na kolejną falę innowacyjnych rozwiązań biznesowych – Gemba Process Innovation. Rozwiązania te stanowią połączenie dokładnego zrozumienia organizacji, wynikającego z doświadczeń Panasonic w Japonii, oraz najnowszych technologii. Dzięki temu pomagają przekształcić sposób funkcjonowania przedsiębiorstw.
Pion B2B firmy Panasonic wprowadza rozwiązania Gemba Process Innovation w Europie przez połączenie wiedzy branżowej, sprzętu oraz umiejętności tworzenia i integracji oprogramowania, aby zapewnić organizacjom indywidualne, kompleksowe sposoby transformacji działalności. W języku japońskim słowo „gemba” określa fizyczne miejsce, gdzie powstaje wartość. W łańcuchu dostaw „gemba” to miejsce wytwarzania, przemieszczania lub sprzedaży towarów.
Rozwiązania Gemba Process Innovation w Europie są oczywiście najlepiej przystosowane do obszarów produkcji, logistyki i sprzedaży detalicznej. Znajdują też jednak zastosowanie w wielu innych branżach. W ramach produkcji rozwiązania Gemba Process Innovation przyspieszą automatyzację np. dzięki technologiom z zakresu robotyki. W obszarze logistyki ułatwią sortowanie, tworzenie harmonogramów, śledzenie i monitorowanie stanu towarów z wykorzystaniem technologii czujników IoT i głębokiego uczenia. W handlu detalicznym rozwiązania te posłużą z kolei do przystosowania technologii sztucznej inteligencji i kamer do rozwoju marketingu cyfrowego oraz automatyzacji uzupełniania zapasów w celu optymalizacji dostępności produktów.
Obecne wyzwania kształtujące działalność biznesową w Europie jeszcze nigdy nie były tak duże, mówi Hiroyuki Nishiuma, nowy dyrektor zarządzający Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU). Wśród przykładów można wymienić zmiany nawyków konsumentów, wzrost świadomości etycznej i środowiskowej oraz starzenie się populacji prowadzące do uszczuplenia puli pracowników. Panasonic chce pomóc przedsiębiorstwom sprostać tym wyzwaniom z wykorzystaniem nowej fali innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Dlatego planuje zaoferować kompleksową obsługę przekształcenia áágembaññ – miejsca, w którym powstają wartości każdej organizacji.
Pełna treść artykułu na temat rozwiązań Gemba Process Innovation firmy Panasonic jest dostępna pod linkiem: https://business.panasonic.co.uk/Nishiuma-Gemba-Thought-Leadership.
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.