Panasonic zapewnia spójną obsługę klienta za pomocą IFS Remote Assistance
IFS Poland
ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował, że firma Panasonic Appliances Air-Conditioning Europe, będąca czołowym dostawcą rozwiązań grzewczych i chłodniczych, postanowiła wdrożyć rozwiązanie IFS Remote Assistance™, za pomocą którego instalatorzy, technicy serwisowi i klienci będą mogli udostępniać kontekst sytuacyjny zdalnym ekspertom ds. produktów. Dzięki temu instrukcje dotyczące serwisu i naprawy będą mogły być przekazywane w sposób wizualny i łatwiej będzie je wykonywać.
Ze względu na ogólnofirmowe, strategiczne przejście na subskrypcyjny model biznesowy oparty na serwicyzacji dział Panasonic Appliances Air-Conditioning Europe, zatrudniający personel sprzedaży, serwisu i obsługi technicznej w całej Europie, potrzebował centralnego oprogramowania, które pozwoliłoby zapewnić klientom spójną obsługę najwyższej jakości.
Za pomocą rozwiązania IFS Remote Assistance dział Panasonic Heating & Cooling Solutions może zdalnie diagnozować problemy, dzielić się wiedzą w czasie rzeczywistym oraz znacznie przyspieszyć naprawy, które dotychczas trwały na ogół siedem dni. Dzięki zmniejszeniu lub nawet wyeliminowaniu konieczności wizyt na miejscu przedsiębiorstwo obniżyło również koszty podróży i wpływ na środowisko.
„Nasza inwestycja w rozwiązanie IFS stanowi część większej strategii mającej na celu zmianę modelu biznesowego z produktowego na usługowy oraz osiągnięcie dojrzałości naszego działu serwisu” — powiedział Karl Lowe, szef europejskiego działu serwisu w Panasonic Appliances Air-Conditioning Europe. „Dzięki IFS Remote Assistance wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, aby wykorzystać pełny potencjał naszych wysoce wykwalifikowanych pracowników niezależnie od ich lokalizacji. Jesteśmy w stanie nie tylko radzić sobie z ograniczeniami, lecz także przyspieszyć naprawy i uzyskiwać w czasie rzeczywistym dostęp do danych o wynikach, które pomagają nam mierzyć i zwiększać jakość naszego serwisu”.
„Na całym świecie producenci mający wizję inwestują w technologię, która umożliwi im wprowadzenie modelu biznesowego opartego na serwicyzacji” — powiedział Alan Laing, dyrektor zarządzający IFS w Wielkiej Brytanii i Irlandii. „Bardzo cieszymy się, że możemy uczestniczyć w transformacji firmy Panasonic i dostarczać jej narzędzia potrzebne do zapewnienia bezpieczeństwa personelu i wysokiej jakości obsługi klienta”.
Więcej informacji o IFS Remote Assistance można znaleźć pod adresem www.ifs.com/remote-assistance.
Więcej informacji o Panasonic Heating & Cooling Solutions można znaleźć pod adresem www.aircon.panasonic.eu.
Informacje o firmie Panasonic
Panasonic Corporation jest globalnym liderem w dziedzinie tworzenia innowacyjnych technologii i rozwiązań do szerokich zastosowań w sektorze elektroniki użytkowej, budownictwa mieszkaniowego, motoryzacji i B2B. W 2018 r. przedsiębiorstwo obchodziło swoje 100. urodziny. Ma ono 528 spółek zależnych i 72 spółek powiązanych na całym świecie, a w roku finansowym zakończonym 31 marca 2020 r. odnotowało skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży w wysokości 61,9 mld EUR (7,49 bln JPY). Spółka angażuje się w realizację nowych korzyści poprzez innowacje oparte na współpracy i wykorzystuje technologie do tego, aby poprawiać jakość życia klientów. Więcej informacji o firmie Panasonic można znaleźć pod adresem https://www.panasonic.com/global/.
Informacje o firmie IFS
IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.
Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland
Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: blog.ifs.com
Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.