Komunikaty PR

Panattoni sprzedało LaSalle dwa parki miejskie w Warszawie

2020-07-29  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Atrakcyjna „ostatnia mila”. Panattoni i Marvipol Development podpisały umowę sprzedaży Citi Logistics Warsaw Airport I oraz City Logistics Warsaw II na rzecz LaSalle Investment Management, firmy zarządzającej inwestycjami na rynku nieruchomości. Oba parki składają się z nowoczesnych budynków klasy A o powierzchni odpowiednio 10 715 m kw. oraz niemal 14 tys. m kw. Obiekty są w pełni wynajęte a ich atutem jest doskonałe położenie w granicach administracyjnych Warszawy. Citi Logistics Warsaw Airport I mieści się zaledwie 6 km od lotniska i 9 km od centrum stolicy, tuż obok węzła Opacz łączącego trasy S2 oraz S8, zapewniające idealne połączenie zarówno z centrum Warszawy jak i całym krajem. Citi Logistics Warsaw II położony jest z kolei przy ulicy Odlewniczej, w samym sercu industrialno-usługowego Annopola. Dzięki niedużej odległości od Centrum oraz bezpośrednim sąsiedztwie Trasy Toruńskiej park zapewnia regularne i terminowe dostawy na terenie całej Warszawy.

„Parki miejskie cieszą się ogromną popularnością, bo położenie obiektu w obrębie miasta znacznie ułatwia wydajną dystrybucję towarów na końcowym etapie tzw. "ostatniej mili” – tłumaczy Robert Dobrzycki, CEO Panattoni. - To jest szczególnie istotne w przypadku operatorów logistycznych i firm z branży e-commerce. Położenie wewnątrz miasta zapewnia także możliwość korzystania z doskonałej infrastruktury oraz szerokiego zasobu wysoce wykwalifikowanej kadry pracowniczej”.

Uwe Rempis, Managing Director and Fund Manager LaSalle E-REGI, powiedział: „Logistyka od dawna stanowi sektor docelowy dla LaSalle E-REGI, a ostatnie wydarzenia tylko wzmocniły nasz pogląd na klasę aktywów. Biorąc pod uwagę szybki rozwój handlu elektronicznego, rozwijającą się w Polsce krajową infrastrukturę drogową, dostęp do niskich kosztów pracy i relatywnie niskie czynsze w porównaniu z Europą Zachodnią, spodziewamy się, że w nadchodzących latach portfolio będzie miało korzystne fundamenty popytowe, zapewniając długoterminowo zabezpieczony dochód dla funduszu”. 

Parki miejskie oferują uniwersalną i jednocześnie elastyczną powierzchnię, która może być dostosowana do potrzeb klientów różnych branż. Ze względu na swoje położenie w obrębie miast wykorzystywane są nie tylko jako zaplecze operacji logistycznych, ale także na lokalizację biura czy showroomu firmy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.