Panattoni wybuduje A2 East Warsaw Park - 80 000 m kw. pod Warszawą
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Panattoni, lider rynku powierzchni przemysłowych w Europie, ponownie inwestuje w Warszawie i okolicach. Planowany Panattoni A2 East Warsaw Park będzie miał łącznie 80 000 m kw. powierzchni. Jeden z pierwszych najemców – znany operator logistyczny – wprowadzi się tam już w trzecim kwartale tego roku.
Panattoni kontynuuje inwestycje w Warszawie i okolicach - najbardziej rozwiniętym regionie logistycznym Polski. Deweloper ogłosił budowę A2 East Warsaw Park, który powstanie w podwarszawskim Duchnowie, zaledwie ok. 24 km od centrum Warszawy. Centrum dystrybucyjne o planowanej powierzchni 80 000 m kw. usytuowane będzie tuż obok nowo budowanego węzła Stary Konik na przecięciu Autostrady A2 z drogą krajową DK2.
„Chociaż region Warszawy i okolic jest najbardziej nasyconym rynkiem logistycznym w Polsce, to nie traci na atrakcyjności. Znajduje się tu obecnie ponad 4,3 mln m kw. powierzchni z ponad 18 mln wybudowanych dotąd w całym kraju a popyt na kolejne nie maleje. Zwłaszcza w nowo powstających hubach logistycznych. Takim będzie bez wątpienia węzeł Stary Konik, który dla wschodniej części Warszawy stanie się tym, czym dla zachodniej jest obecnie węzeł w Konotopie” – mówi Marek Dobrzycki, Managing Director z Panattoni. Położenie nowego parku znacznie ułatwi obsługę przede wszystkim prawobrzeżnej Warszawy oraz gmin podwarszawskich na wschód od stolicy.
W ramach Panattoni A2 East Warsaw Park powstaną trzy hale o łącznej powierzchni 80 000 m kw. W budynkach klasy A możliwe będzie elastyczne kształtowanie powierzchni produkcyjno-magazynowych, co zaspokoi wymagania klientów z różnych branż. Obiekty będą również certyfikowane w systemie BREAAM na poziomie „Very Good”. Prace budowlane ruszą w drugim kwartale, a pierwsi najemcy będą mogli się wprowadzić do obiektu z końcem października 2020 roku.
Centrum Marszałkowska z nowym najemcą
Grupa Murapol zaprasza na ostatni w 2024 roku Mieszkaniowy Dzień Otwarty
Aurec Home laureatem Symbolu Nowoczesnego Budownictwa 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.