Paweł Wośko nowym CEE Pre-Sales & Technical Service Manager w Brother
Od pierwszego dnia października Paweł Wośko pełni stanowisko CEE Pre-Sales & Technical Service Manager w Brother. Jest odpowiedzialny za wprowadzanie odpowiednich procedur w regionie Central Eastern Europe oraz szkolenia w zakresie zwiększenia kompetencji działów technicznych. Do jego obowiązków należy również przekazanie wiedzy dotyczącej obsługi przed i po sprzedażnej oraz budowanie odpowiednich praktyk zespołów w tym zakresie w całym regionie.
Paweł Wośko jest związany z firmą Brother od ponad 16 lat. Zaczynał w strukturach organizacji jako Technical Assistant i sukcesywnie piął się po szczeblach kariery. Od ponad 5 lat pełnił stanowisko Pre-Sales & Technical Service Manager. Po awansie Paweł Wośko, odpowiada za wsparcie techniczne działów sprzedaży oraz zarządzanie zespołem serwisowym w regionie CEE. Jego ważną rolą w organizacji jest również utrzymywanie relacji z klientami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi technicznej przed i po sprzedaży.
„Przez ponad 16 lat pracy w Brother zdobyłem cenną wiedzę o rozwiązaniach firmy oraz nieocenione doświadczenie w zarządzaniu serwisem technicznym. Mogłem obserwować, jak ewoluuje branża urządzeń drukujących, a wraz z nią potrzeby naszych klientów. Zdobytą wiedzę, mogę teraz wykorzystać w codziennej pracy oraz przekazać ją zespołom z regionu, aby oferować klientom najwyższą jakość usług i umacniać konkurencyjność Brother na rynku” – komentuje Paweł Wośko CEE Pre-Sales & Technical Service Manager.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.