Paweł Wośko nowym CEE Pre-Sales & Technical Service Manager w Brother
Od pierwszego dnia października Paweł Wośko pełni stanowisko CEE Pre-Sales & Technical Service Manager w Brother. Jest odpowiedzialny za wprowadzanie odpowiednich procedur w regionie Central Eastern Europe oraz szkolenia w zakresie zwiększenia kompetencji działów technicznych. Do jego obowiązków należy również przekazanie wiedzy dotyczącej obsługi przed i po sprzedażnej oraz budowanie odpowiednich praktyk zespołów w tym zakresie w całym regionie.
Paweł Wośko jest związany z firmą Brother od ponad 16 lat. Zaczynał w strukturach organizacji jako Technical Assistant i sukcesywnie piął się po szczeblach kariery. Od ponad 5 lat pełnił stanowisko Pre-Sales & Technical Service Manager. Po awansie Paweł Wośko, odpowiada za wsparcie techniczne działów sprzedaży oraz zarządzanie zespołem serwisowym w regionie CEE. Jego ważną rolą w organizacji jest również utrzymywanie relacji z klientami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi technicznej przed i po sprzedaży.
„Przez ponad 16 lat pracy w Brother zdobyłem cenną wiedzę o rozwiązaniach firmy oraz nieocenione doświadczenie w zarządzaniu serwisem technicznym. Mogłem obserwować, jak ewoluuje branża urządzeń drukujących, a wraz z nią potrzeby naszych klientów. Zdobytą wiedzę, mogę teraz wykorzystać w codziennej pracy oraz przekazać ją zespołom z regionu, aby oferować klientom najwyższą jakość usług i umacniać konkurencyjność Brother na rynku” – komentuje Paweł Wośko CEE Pre-Sales & Technical Service Manager.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.