PAYBACK otwiera worek prezentów!
Trwa wielka świąteczna akcja Programu PAYBACK „Konkurs, że ho ho!”. Jej sercem jest aplikacja PAYBACK, w której na uczestników czeka pytanie konkursowe i możliwość wygrania atrakcyjnych nagród rzeczowych oraz kart upominkowych. Akcja trwa do 26 grudnia.
W „Konkursie, że ho ho!” może wziąć udział każdy uczestnik, który pobrał na swój telefon aplikację PAYBACK. Aby dołączyć do zabawy, wystarczy wypełnić formularz konkursowy i odpowiedzieć na specjalne, świąteczne pytanie.
Na zwycięzców czeka 5 worków zapakowanych po brzegi nagrodami, w których znajdą się m.in. zestawy garnków, komplety wierteł, blendery, słuchawki bezprzewodowe, żelazka i wiele innych praktycznych prezentów! Dodatkowo, 18 uczestników ma szansę zgarnąć karty podarunkowe na zakupy w sklepach RTV Euro AGD i Zalando oraz bilety do Multikina.
To jednak nie wszystko, bo już na starcie każda osoba, która udzieli odpowiedzi na pytanie konkursowe, otrzyma nagrodę gwarantowaną w postaci pakietu wyjątkowych kuponów od partnerów PAYBACK. Dzięki nim świąteczne punktowanie będzie jeszcze przyjemniejsze!
Szczegółowy regulamin promocji oraz pytanie konkursowe dostępne są na stronie konkurspayback.pl/ oraz w aplikacji Programu PAYBACK. Organizatorem akcji jest Agencja Promocyjno-Reklamowa Smolar.
Super Święta z PAYBACK
To jednak nie koniec świątecznych atrakcji dla uczestników Programu. Równolegle z „Konkursem, że ho ho!” wystartowały Super Święta. Każdego dnia, aż do 24 grudnia na stronie payback.pl/ekstra/swieta będą czekać wyjątkowe, jednodniowe oferty punktowe przygotowane przez wybrane sklepy online, m.in. Media Expert, RTV Euro AGD, Neonet, Media Markt, Empik, eObuwie, Douglas, Sinsay, Decathlon, Groupon, Wittchen i PLAY. Dodatkowo, w sklepie z nagrodami (sklep.payback.pl) PAYBACK-owicze będą mogli skorzystać ze świątecznych rabatów na nagrody takich marek jak Xiaomi, Tefal, Puccini czy Remington.

Legalne działanie w świecie kryptowalut – zgodnie z kanadyjskim prawem

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.