PAYBACK zachęca do punktowania
PAYBACK, największy multipartnerski program lojalnościowy w Polsce, rozpoczął kampanię outdoorową prezentującą partnerów Programu oraz zachęcającą do pobrania aplikacji, dzięki której każdy może punktować podczas zakupów w sklepach stacjonarnych i internetowych. Billboardy będzie można zobaczyć w największych miastach Polski do końca stycznia 2022 r.
PAYBACK przekonuje, że dzięki punktom zbieranym podczas codziennych zakupów można… oszczędzać: tankując na stacjach bp, płacąc niższe rachunki w sklepach Kaufland, Mrówka, i Maxi Zoo. Na posiadaczy karty PAYBACK czekają także specjalne kody, dzięki którym bilet na poniedziałkowy seans w Multikinie kosztuje jedynie 14,90 zł.
Kampania skierowana jest do osób, które z Programem jeszcze się nie zetknęły lub o nim zapomniały. Pokazuje, że PAYBACK daje możliwość punktowania nie w jednym ulubionym miejscu, ale u wielu partnerów i w ponad 250 najlepszych sklepach online, m.in. Allegro, RTV EURO AGD, Decathlon, Empik, H&M czy eobuwie. Zebrane punkty można także wymieniać na fantastyczne nagrody rzeczowe i vouchery wielu znanych marek na sklep.payback.pl.
Koncept kreatywny kampanii bazuje na chwytliwych, żartobliwych hasłach nawiązujących do benefitów Programu, a także specyfiki biznesu poszczególnych partnerów. Każde stwierdzenie poparte jest konkretnymi liczbami dotyczącymi aktywności uczestników PAYBACK.
Kampania OOH jest prowadzona w największych miastach oraz aglomeracjach. Obejmuje ponad tysiąc tradycyjnych i digitalowych nośników w różnorodnych formatach oraz jest wspierana działaniami w internecie. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja FCB Bridge2Fun.
PAYBACK podsumowuje rok
Kampania wizerunkowa stanowi zwieńczenie bardzo intensywnego i udanego dla PAYBACK roku. W ciągu ostatnich 12 miesięcy w Programie było 8,5 miliona unikalnych, aktywnych kart, a aktualnie na kontach uczestników do dyspozycji pozostaje łącznie niemal 150 milionów PLN.
– Od września 2020 do września tego roku użytkownicy wymienili na nagrody punkty o wartości prawie 67 milionów PLN, zebrali punkty o wartości ponad 93 milionów PLN i dokonali transakcji opiewających na ok. 14 miliardów PLN. Jednocześnie wszystkie te wskaźniki odnotowały wzrost o kilka procent r-d-r. Chcemy zachować tę pozytywną tendencję wzrostową i cały czas poszerzać bazę zadowolonych uczestników i partnerów Programu PAYBACK. Mam nadzieję, że startująca właśnie kampania wizerunkowa wesprze dalszy rozwój naszego Programu – podsumowuje Marcin Pilarski, dyrektor generalny PAYBACK.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Prawo
Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.