PayU i Smartney rozpoczęły współpracę

PayU S.A. i Smartney nawiązały współpracę, w ramach której udzielają pożyczek dla użytkowników serwisu OTOMOTO. Osoby, które wybiorą usługę „Finansowanie na OTOMOTO” zyskają tym samym dodatkową możliwość sfinansowania zakupu środków transportu o wartości do 60 tys. zł, z okresem kredytowania do 5 lat. Proces pożyczkowy jest uproszczony i odbywa się w całości online, a środki trafiają na konto pożyczkobiorcy w ciągu kilku minut. Firmy zapowiadają także poszerzenie współpracy technologiczno-biznesowej w niedalekiej przyszłości.
- Zakup samochodu zawsze wiąże się z większym wydatkiem, który niejednokrotnie obciąża nasz domowy budżet, dlatego konsumenci poszukują dodatkowych środków pieniężnych na ten cel. W obecnej sytuacji ważne jest poszerzenie dostępności kredytowej - w jednym miejscu i bez konieczności wychodzenia z domu. Taką możliwość udało nam się stworzyć dzięki współpracy z PayU – mówi Tomasz Głodowski, Dyrektor Sprzedaży Partnerskiej Smartney.
Maksymalna kwota kredytu, którą można otrzymać to 60 tys. zł z okresem spłaty do 5 lat. Proces jest prosty, szybki, nie wymaga od klienta dostarczania żadnych dokumentów, a wypłata odbywa się zazwyczaj w ciągu kilku minut. Jest to możliwe m.in. dzięki nowoczesnym technologiom i automatyzacji. Konsument, który chce kupić pojazd na Otomoto.pl może załatwić sprawę telefonicznie. Podczas jednego połączenia uzyska informację czy w ogóle otrzyma pożyczkę i w jakiej wysokości.
Proces sprzedaży opiera się na specjalnie przygotowanej aplikacji, którą Smartney dostarcza partnerom biznesowym. Jest to innowacyjne narzędzie typu „plug-and-play”, które umożliwia przyjmowanie wniosków od klientów przez telefon, nie wymaga skomplikowanych integracji i ogranicza zaangażowanie zespołu IT do minimum. Warto przypomnieć, że PayU jest kolejnym partnerem firmy Smartney. W ostatnim kwartale Smartney rozpoczął współpracę również z Expanderem i Open Finance.

Czy warto korzystać z grid tradingu w inwestowaniu?

Po ludzku o PIT-8C

Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.