Pełna oferta rozwiązań Infobip jest teraz dostępna na platformie Microsoft Azure
Pełna oferta platformy Infobip, jednego z globalnych liderów w zakresie komunikacji w chmurze, została udostepniona jako usługa na Microsoft Azure. Rozszerza to zasięg rynkowy Infobip i globalną bazę klientów korporacyjnych - szczególnie w sektorach finansów, handlu elektronicznego i handlu detalicznego.
Udostępnienie rozwiązań na Microsoft Azure jest konsekwencją współpracy technologicznej między Infobip a firmą Microsoft. W ramach współpracy Infobip dodaje swoje rozwiązania omnichannel do platform firmy Microsoft przede wszystkim z korzyścią dla firm poszukujących łatwych do skalowania rozwiązań przeznaczonych do kontroli zaangażowania oraz obsługi klienta i obejmujących contact center, marketing, a także zabezpieczenia usługi uwierzytelniania.
Wraz ze zbliżaniem się terminu pierwszej oferty publicznej (IPO), Infobip chce wykorzystać ekosystem firmy Microsoft, aby uzyskać dostęp do nowych możliwości biznesowych i klientów a także rozszerzyć spektrum osób i firm do których docierają jego nowoczesne rozwiązania.
Infobip będzie dalej ściśle współpracował z firmą Microsoft i jej ekosystemem dedykowanym partnerom, aby pomóc w budowaniu popytu oraz planowaniu sprzedaży w celu jej wzmocnienia i transformacji klienta końcowego. Dział doradztwa i partnerstwa technologicznego firmy Infobip zapewni również dostęp do odpowiednich zasobów, takich jak dokumentacja produktu i szkolenia, za pośrednictwem portalu dla partnerów. Jeszcze w tym roku ma zostać również udostępniona opcja samoobsługi. Przewiduje się, że do 2023 r. do portfolio zostanie również dodany szereg usług opartych na tożsamości i IOT.
„Wraz z ewolucją rynków i ekosystemów coraz częściej widzimy obszary kooperacji, w których firmy współpracują i konkurują ze sobą. Postrzegam to jako okazję do wspólnego znalezienia sposobów wejścia na rynek z korzyścią dla klienta. Taka współpraca to coś więcej niż tylko tworzenie szerszej sieci dystrybucyjnej, dotarcie do większej bazy klientów czy po prostu większych klientów. Oczywiście to pomaga w osiągnięciu tych celów, jednak chodzi raczej o zapewnienie bardziej otwartego i zintegrowanego systemu do obsługi cyfrowych doświadczeń klientów w momencie coraz dynamiczniejszego wejścia w erę 5G ”- wyjasnia Silvio Kutic, CEO w Infobip.
Usługi udostępnione na platformie Azure obejmują zarówno prostą integrację wtyczek, jak i gotowe do użycia, kompleksowe rozwiązania wraz z profesjonalnym wsparciem i pomocą techniczną. W skład Infrastruktury Infobip dostępnej na Azure wchodzi między innymi wielokanałowa obsługa za pośrednictwem rozwiązania Contact Center „Conversations”, zautomatyzowany mechanizm obsługi klienta „Moments” oraz oparta na sztucznej inteligencji funkcja „Answers” służąca do budowania chatbota.
Klienci będą mogli również czerpać korzyści z bezpośredniego połączenia firmy Infobip z ponad 650 operatorami na całym świecie.
„Wszystkie firmy powinny stworzyć model otwartego ekosystemu, który ułatwi partnerom wprowadzanie innowacji i integrację, tak aby jak najszybciej zarabiać na tym, co tworzą. Microsoft oferuje ścieżkę bezpośredniego kontaktu z klientami, dzielenia się leadami sprzedożywymi z firmą Microsoft i innymi sprzedawcami będącymi partnerami oraz wykorzystywania ich wiedzy specjalistycznej w celu uzyskania pozytywnych wyników dla klientów i obopólnych przychodów. Witamy Infobip na pokładzie i cieszymy się z faktu współpracy” – mówi Chris Weber, wiceprezes ds. małych, średnich i korporacyjnych przedsiębiorstw w Microsoft.
Infobip to unzany, globalny ekspert w szybko rozwijającej się komunikacji biznesowej. Firma oferuje rozwiązania oparte na chmurze, które pomagają organizacjom stymulować wzrost i lojalność klientów, upraszczając złożoność globalnego przesyłania wiadomości.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 65 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.
www.infobip.com

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.