Komunikaty PR

Pełna oferta rozwiązań Infobip jest teraz dostępna na platformie Microsoft Azure

2021-03-29  |  11:00
Biuro prasowe

Pełna oferta platformy Infobip, jednego z globalnych liderów w zakresie komunikacji w chmurze, została udostepniona jako usługa na Microsoft Azure. Rozszerza to zasięg rynkowy Infobip i globalną bazę klientów korporacyjnych - szczególnie w sektorach finansów, handlu elektronicznego i handlu detalicznego.

Udostępnienie rozwiązań na Microsoft Azure jest konsekwencją współpracy technologicznej między Infobip a firmą Microsoft. W ramach współpracy Infobip dodaje swoje rozwiązania omnichannel do platform firmy Microsoft przede wszystkim z korzyścią dla firm poszukujących łatwych do skalowania rozwiązań przeznaczonych do kontroli zaangażowania oraz obsługi klienta i obejmujących contact center, marketing, a także zabezpieczenia usługi uwierzytelniania.

Wraz ze zbliżaniem się terminu pierwszej oferty publicznej (IPO), Infobip chce wykorzystać ekosystem firmy Microsoft, aby uzyskać dostęp do nowych możliwości biznesowych i klientów a także rozszerzyć spektrum osób i firm do których docierają jego nowoczesne rozwiązania.

Infobip będzie dalej ściśle współpracował z firmą Microsoft i jej ekosystemem dedykowanym partnerom, aby pomóc w budowaniu popytu oraz planowaniu sprzedaży w celu jej wzmocnienia i transformacji klienta końcowego. Dział doradztwa i partnerstwa technologicznego firmy Infobip zapewni również dostęp do odpowiednich zasobów, takich jak dokumentacja produktu i szkolenia, za pośrednictwem portalu dla partnerów. Jeszcze w tym roku ma zostać również udostępniona opcja samoobsługi. Przewiduje się, że do 2023 r. do portfolio zostanie również dodany szereg usług opartych na tożsamości i IOT.

Wraz z ewolucją rynków i ekosystemów coraz częściej widzimy obszary kooperacji, w których firmy współpracują i konkurują ze sobą. Postrzegam to jako okazję do wspólnego znalezienia sposobów wejścia na rynek z korzyścią dla klienta. Taka współpraca to coś więcej niż tylko tworzenie szerszej sieci dystrybucyjnej, dotarcie do większej bazy klientów czy po prostu większych klientów. Oczywiście to pomaga w osiągnięciu tych celów, jednak chodzi raczej o zapewnienie bardziej otwartego i zintegrowanego systemu do obsługi cyfrowych doświadczeń klientów w momencie coraz dynamiczniejszego wejścia w erę 5G ”- wyjasnia Silvio Kutic, CEO w Infobip.

Usługi udostępnione na platformie Azure obejmują zarówno prostą integrację wtyczek, jak i gotowe do użycia, kompleksowe rozwiązania wraz z profesjonalnym wsparciem i pomocą techniczną. W skład Infrastruktury Infobip dostępnej na Azure wchodzi między innymi  wielokanałowa obsługa za pośrednictwem rozwiązania Contact Center „Conversations”, zautomatyzowany mechanizm obsługi klienta „Moments” oraz oparta na sztucznej inteligencji funkcja „Answers” służąca do budowania chatbota.

Klienci będą mogli również czerpać korzyści z bezpośredniego połączenia firmy Infobip z ponad 650 operatorami na całym świecie.

Wszystkie firmy powinny stworzyć model otwartego ekosystemu, który ułatwi partnerom wprowadzanie innowacji i integrację, tak aby jak najszybciej zarabiać na tym, co tworzą. Microsoft oferuje ścieżkę bezpośredniego kontaktu z klientami, dzielenia się leadami sprzedożywymi z firmą Microsoft i innymi sprzedawcami będącymi partnerami oraz wykorzystywania ich wiedzy specjalistycznej w celu uzyskania pozytywnych wyników dla klientów i obopólnych przychodów. Witamy Infobip na pokładzie i cieszymy się z faktu współpracy” – mówi Chris Weber, wiceprezes ds. małych, średnich i korporacyjnych przedsiębiorstw w Microsoft.

Infobip to unzany, globalny ekspert w szybko rozwijającej się komunikacji biznesowej. Firma oferuje rozwiązania oparte na chmurze, które pomagają organizacjom stymulować wzrost i lojalność klientów, upraszczając złożoność globalnego przesyłania wiadomości.

***

O firmie Infobip

Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 65 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.

www.infobip.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.