Peppermint powered by Quad z aktywacją dla marki Tymbark
Konsutant PR
Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/
Agencja Peppermint odpowiada za koncept kreatywny i przygotowanie aktywacji digitalowej dla marki Tymbark. W ramach akcji marka zaprasza swoich odbiorców do sprawdzenia, jak dobrze znają swoich znajomych.
Głównym elementem aktywacji jest stworzona przez Peppermint aplikacja webowa Tymbark Quiz, dzięki której użytkownicy mogą sprawdzić, jak dobrze znają się nawzajem. Rozgrywki w aplikacji przeznaczone są dla dwóch osób, dzięki czemu użytkownicy mogą spędzić czas razem, niezależnie od tego, czy są blisko siebie, czy całkiem daleko. Tymbark Quiz dostępny jest na stronie https://tymbarkquiz.com/.
Częścią aktywacji jest także konkurs, który daje uczestnikom szansę na współtworzenie aplikacji Tymbark Quiz. Zadaniem konkursowym jest bowiem wymyślenie pytania quizowego wraz z możliwymi odpowiedziami. Najciekawsze pytania zostaną opublikowane w aplikacji i nagrodzone kartami upominkowymi do answear.com oraz zestawami gadżetów. Konkurs jest promowany w kanałach społecznościowych marki Tymbark.
Za koncept, realizację i wdrożenie, a także przygotowanie materiałów komunikacyjnych aktywacji odpowiada agencja Peppermint powered by Quad. Jest to pierwszy projekt realizowany przez zespół agencji dla marki Tymbark. Peppermint nawiązał współpracę z marką w oparciu o wygrany przetarg.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.