Performance Marketing w Fantasyexpo
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Agencja gamingowa Fantasyexpo utworzyła nowe stanowisko Performance Marketing Coordinator, które objął Jakub Kozłowski.
Jakub Kozłowski stanie na czele nowo powstałego działu zajmującego się Performance Marketingiem, tworząc od podstaw nowy filar w Fantasyexpo. Jego zadaniem będzie wdrożenie w portfolio agencji usług z zakresu Paid Social, SEM, Programmatic Display, które, dzięki precyzyjnemu targetowaniu do fanów wybranych gier czy twórców, wspomogą efekty sprzedażowe kampanii influencer marketingowych prowadzonych w obszarze gamingu i esportu. Ponadto Jakub zadba też o rozwój działu, zatrudniając wysokiej klasy specjalistów, którzy rozszerzą tworzenie kampanii performance, nie tylko w obszarze gamingu lecz również dla innych dziedzin.
Wprowadzenie oferty Performance Marketingu do portfolio naszej agencji pozwoli na jeszcze bardziej kompleksową obsługę klientów ze wszystkich branż, które w gamingu i esporcie chcą zaznaczyć swoją obecność. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych partnerów, którzy już od dłuższego czasu zgłaszają nam takie potrzeby, chcąc prowadzić wszystkie swoje działania w obrębie jednej agencji. - mówi Krzysztof Stypułkowski, Co-Founder Fantasyexpo.
Jakub Kozłowski, przeszedł do Fantasyexpo z Hello Digital. Wcześniej współpracował z takimi markami jak Orange, HP, Fundacja Viva!, Nju Mobile, Budizol, Unilink Cash, Monevo, 4Swiss, a także rozwijał platformę marketing automation dla ecommerce - BounceBack.
Rankomat.pl stawia na agentów
Wystawa Macieja Salamona i Adama Witkowskiego w Warszawie tylko do soboty
Premiera katalogu BN 2024 - SLODKIE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Wylesianie jedną z głównych przyczyn zmian klimatu. Coraz więcej podmiotów angażuje się w ich ochronę
Ze względu na różnorodną i szczególnie istotną rolę, jaką pełnią lasy, coraz więcej mówi się o potrzebie wzmocnienia ich ochrony. Wylesianie i degradacja lasów są bowiem jednymi z głównych czynników, które przyspieszają zachodzącą globalnie zmianę klimatu. W działania na rzecz ochrony lasów angażują się również firmy. Jedną z inicjatyw, która w tym pomaga, jest certyfikacja lasów poświadczająca, że pochodzące z nich drewno jest pozyskiwane z poszanowaniem przyrody i ludzi z nimi związanych. Rozpoczynający się właśnie Tydzień Lasów FSC to dla tych firm okazja, by pokazać swoje działania na rzecz ochrony lasów, a jednocześnie edukować swoich klientów w tym zakresie.
Konsument
Właściciele mieszkań obawiają się nierzetelnych najemców. Rynek najmu profesjonalizuje się bardzo powoli
Po dwucyfrowych wzrostach stawek najmu w dużych miastach z okresu dużego napływu uchodźców z Ukrainy rynek wpadł w stagnację. W I kwartale 2024 roku średnie ceny transakcyjne najmu spadły, a inwestycja w mieszkanie na wynajem nieco straciła na atrakcyjności. Na rozproszonym polskim rynku wciąż dominują indywidualni właściciele i problemem dla nich jest znalezienie rzetelnego lokatora. W razie konfliktu z najemcą wynajmujący zostaje bowiem na lata z zamrożonym majątkiem. Pomóc mogłyby arbitraże zamiast postępowań sądowych oraz dalsza profesjonalizacja rynku.
Farmacja
Część kosmetyków może być groźna dla kobiet w ciąży. Zwiększają ryzyko nadciśnienia
Fenole i parabeny, obecne powszechnie w mydłach, emulsjach, produktach do makijażu, filtrach ochronnych czy produktach higieny osobistej, podnoszą ryzyko nadciśnienia u kobiet w ciąży – alarmują naukowcy z Northeastern University w Bostonie w stanie Massachusetts. To o tyle istotne, że kobiety średnio korzystają codziennie z 12 produktów higieny osobistej. Naukowcy podkreślają, że powinny rozważyć rezygnację z niektórych rodzajów kosmetyków, ale nie rozwiązuje to problemu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.