Komunikaty PR

Performance Marketing w Fantasyexpo

2021-04-06  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Agencja gamingowa Fantasyexpo utworzyła nowe stanowisko Performance Marketing Coordinator, które objął Jakub Kozłowski.

Jakub Kozłowski stanie na czele nowo powstałego działu zajmującego się Performance Marketingiem, tworząc od podstaw nowy filar w Fantasyexpo. Jego zadaniem będzie wdrożenie w portfolio agencji usług z zakresu Paid Social, SEM, Programmatic Display, które, dzięki precyzyjnemu targetowaniu do fanów wybranych gier czy twórców, wspomogą efekty sprzedażowe kampanii influencer marketingowych prowadzonych w obszarze gamingu i esportu. Ponadto Jakub zadba też o rozwój działu, zatrudniając wysokiej klasy specjalistów, którzy rozszerzą tworzenie kampanii performance, nie tylko w obszarze gamingu lecz również dla innych dziedzin.

Wprowadzenie oferty Performance Marketingu do portfolio naszej agencji pozwoli na jeszcze bardziej kompleksową obsługę klientów ze wszystkich branż, które w gamingu i esporcie chcą zaznaczyć swoją obecność. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych partnerów, którzy już od dłuższego czasu zgłaszają nam takie potrzeby, chcąc prowadzić wszystkie swoje działania w obrębie jednej agencji. - mówi Krzysztof Stypułkowski, Co-Founder Fantasyexpo.

Jakub Kozłowski, przeszedł do Fantasyexpo z Hello Digital. Wcześniej współpracował z takimi markami jak Orange, HP, Fundacja Viva!, Nju Mobile, Budizol, Unilink Cash, Monevo, 4Swiss, a także rozwijał platformę marketing automation dla ecommerce - BounceBack.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SOS Wioski Dziecięce startują z jubileuszową kampanią „Czas to miłość” Biuro prasowe
2024-05-07 | 14:20

SOS Wioski Dziecięce startują z jubileuszową kampanią „Czas to miłość”

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce już od 40 lat opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi, a od 14 lat wspiera także rodziny z wieloma problemami. Z tej okazji organizacja
Media i PR Znaczenie stref brandowych podczas eventów
2024-04-30 | 12:00

Znaczenie stref brandowych podczas eventów

Strefy brandowe, nie tylko wyróżniają markę, ale także angażują i przyciągają uwagę uczestników. Eksperci firmy Warren’s opowiadają jak ważna jest produkcja
Media i PR FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
2024-04-29 | 17:00

FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka

Z czym kojarzy się dom dziecka? Kto w nim mieszka? Na jakie wsparcie mogą liczyć wychowankowie pieczy zastępczej po opuszczeniu placówki opiekuńczo-wychowawczej i o jakiej pracy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.

Infrastruktura

Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego

21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.

Prawo

Społeczne agencje najmu w Polsce dopiero raczkują. Część gmin widzi w nich szansę na walkę z wyludnieniem

W Polsce zawiązało się już i rozpoczyna działalność kilkanaście społecznych agencji najmu, kolejnych kilkanaście jest w trakcie powstawania. To niewiele jak na niemal 2,5 tys. gmin w kraju, jednak eksperci widzą w tym rozwiązaniu duży potencjał. Jak podkreślają, może to być szansa zwłaszcza dla miast średniej wielkości, by walczyć ze zjawiskiem wyludniania. Społeczne agencje najmu we współpracy z gminami pośredniczą w wynajmie mieszkań – gminnych bądź należących do prywatnych właścicieli­ – osobom, których zarobki nie pozwalają na rynkowy najem, ale nie kwalifikują ich też do otrzymania mieszkania socjalnego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.