P&G na CES 2022
Procter & Gamble zaprasza na wirtualną platformę LifeLab na targach CES. Firma zaprezentuje innowacje zainspirowane przez konsumentów, które ułatwiają codzienne czynności, od golenia po pranie ubrań, budując jednocześnie bardziej zrównoważoną przyszłość z kultowymi markami takimi jak Gillette, Oral-B, Crest i Tide. Wystawę można odwiedzać po konferencji prasowej zaplanowanej na godzinę 17:01 czasu europejskiego na stronie www.pglifelab.com
Przed rozpoczęciem targów firma ogłosiła zmianę swojej obecności z fizycznej na wirtualną. Wystawa P&G LifeLab odbędzie się w całości online na stronie PGLifeLab.com. Dostęp otwarty jest dla wszystkich zwiedzających, również dla tych, którzy nie zarejestrowali się wcześniej na CES 2022. Do dyspozycji uczestników są eksperci P&G, którzy podzielą się najnowszymi informacjami dotyczącymi prezentowanych innowacji.
- GilletteLabs Bugatti Special Edition, czyli efekt spotkania pierwszej na świecie maszynki do golenia z funkcją podgrzewania, z legendą motoryzacji oraz GilletteLabs with Exfoliating Bar, maszynki do golenia z paskiem peelingującym, który oczyszcza skórę z zanieczyszczeń przed przyłożeniem ostrza, zapewniając jednoczesną pielęgnację skóry i najwyższą jakość golenia.
- W dziedzinie higieny jamy ustnej P&G prezentuje Oral-B Series 4 i Series 5 – inteligentne szczoteczki do zębów, które pozwalają jeszcze lepiej zadbać zdrowie jamy ustnej. Ponadto marka zapowiada Oral-B iO 10, kolejną przełomową odsłonę tej innowacyjnej serii szczoteczek.
- Tide zmniejsza negatywny wpływ prania na środowisko. Tide to pierwszy produkt do prania w przestrzeni kosmicznej, z którego jeszcze w tym roku skorzystają astronauci na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej.
- Produkty z kategorii Beauty P&G powracają na CES po raz pierwszy od 2019 roku, prezentując w BeautySPHERE cele oraz osiągnięcia w ramach programu Responsible Beauty, będącego platformą działania produktów z obszaru pielęgnacji urody, na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Na zwiedzających wystawę LifeLab czekają także interaktywne gry, w trakcie których uczestnicy będą mogli ocalić Toothopolis przed czyhającymi na miasto potworami Crest Cavity Creeps czy zjechać na snowboardzie sunącym gładko niczym opatentowane przez GilletteLabs podgrzewane ostrze z systemem FlexDisc™.
W P&G nieustannie dążymy do tworzenia innowacji, które poprawią życie konsumentów na całym świecie – komentuje Marc Pritchard, Chief Brand Officer P&G. Cieszymy się z naszej wirtualnej obecności na CES 2022. Jest to dla nas możliwość zaprezentowania nowych produktów i usług, które powstały dzięki inspiracji konsumentów, jak również innowacji, które odpowiadają na aktualne wyzwania, takie jak zrównoważony rozwój.
P&G na CES 2022
Wirtualną wystawę P&G LifeLab i dodatkowe informacje na temat paneli P&G odbywających się przez cały tydzień można znaleźć na stronie www.PGLifeLab.com

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.