Komunikaty PR

Philips kontynuuje zaangażowanie w gaming i rusza z kampanią w Czechach i Słowac

2021-05-07  |  09:30
Biuro prasowe

Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Tym razem gamingowe aktywacje zaplanowano w Czechach i Słowacji

Philips od startu komunikacji produktu OneBlade postawił na rzucenie konsumentom wyzwania, aby przełamać rutynę golenia i próbować nowych, nietypowych stylizacji. Aby zaangażować atrakcyjną grupę docelową, której nieobce są wyzwania, OneBlade zwraca się ku gamingowi, jednego z najważniejszych passion pointów współczesnych konsumentów.

5 maja w Czechach i Słowacji wystartowała kampania OneBlade. OneWinner, w ramach której na stronach onebladeonewinner.cz i onebladeonewinner.sk ruszyło wyzwanie między dwoma influencerami gamingowymi znanymi w regionie - Xnapy i MenT. 14 maja zmierzą się oni w trzech pojedynkach - dwa przeprowadzą osobiście w wybranych grach, zaś trzeci rozstrzygną ich fani poprzez głosowanie. Zwycięzca dwóch z trzech konkurencji ogoli się za pomocą Philips OneBlade i zaprezentuje proces tworzenia wymarzonej stylizacji na swoim streamie.

W drugiej fazie kampanii pojawi się twórca Porty. Widzowie głosować będą na stylizację zarostu, w której widzieliby influencera. W trakcie obu aktywacji odbędą się konkursy - sześciu uczestników wygrać będzie mogło 500 euro. Każdy, kto weźmie udział w akcji, czyli zagłosuje na ulubionego influencera i najlepsze stylizacje brody dostanie kod zniżkowy 20% na produkty z portfolio OneBlade.

Kampania ta to kolejny krok marki Phlips w gamingu. Wcześniej w Polsce zrealizowanych zostało już kilka kampanii z gamingowymi influencerami. Pierwszą było Wielkie Golenie Streamerów, w której Pago golił się zgodnie z życzeniem swoich fanów na wybraną przez nich stylizację ze świata gier video. Zaś pod koniec 2020 roku w ramach kampanii OneBlade. OneWinner odbył się turniej League of Legends z udziałem Karolka i Overpowa a także aktywacje dla fanów symulatora piłki nożnej z PLKD. Za strategię działań Philips w gamingu odpowiada agencja Gameset.

  • Philips OneBlade to rewolucyjna golarka hybrydowa, która umożliwia przycinanie, golenie oraz precyzyjne modelowanie krawędzi przy dowolnej długości włosów. Zapomnij o skomplikowanych czynnościach i przyrządach. OneBlade da sobie radę ze wszystkim.
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2024-09-25 | 10:00

McCANN Poland ponownie w gronie najbardziej kreatywnych agencji

  McCANN Poland drugi rok z rzędu utrzymuje się wśród najbardziej kreatywnych agencji według prestiżowego Cannes Lions Creativity Report. McCANN Poland kolejny raz znalazł się w gronie najlepszych europejskich agencji
Media i PR ​Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024
2024-09-24 | 17:00

​Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024

Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024: ponad 250 unikalnych zestawów na Boże Narodzenie Nobilia, polska marka oferująca upominki na każdą świąteczną okazję, z
Media i PR 15 lat DlaSpania na polskim rynku: Innowacyjne podejście do snu
2024-09-20 | 14:00

15 lat DlaSpania na polskim rynku: Innowacyjne podejście do snu

DlaSpania, sieć salonów oferujących produkty dla zdrowego i komfortowego snu, obchodzi wyjątkowy jubileusz – 15 lat obecności na polskim rynku. Z tej okazji marka przygotowała

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.