Philips kontynuuje zaangażowanie w gaming i rusza z kampanią w Czechach i Słowac
Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Tym razem gamingowe aktywacje zaplanowano w Czechach i Słowacji
Philips od startu komunikacji produktu OneBlade postawił na rzucenie konsumentom wyzwania, aby przełamać rutynę golenia i próbować nowych, nietypowych stylizacji. Aby zaangażować atrakcyjną grupę docelową, której nieobce są wyzwania, OneBlade zwraca się ku gamingowi, jednego z najważniejszych passion pointów współczesnych konsumentów.
5 maja w Czechach i Słowacji wystartowała kampania OneBlade. OneWinner, w ramach której na stronach onebladeonewinner.cz i onebladeonewinner.sk ruszyło wyzwanie między dwoma influencerami gamingowymi znanymi w regionie - Xnapy i MenT. 14 maja zmierzą się oni w trzech pojedynkach - dwa przeprowadzą osobiście w wybranych grach, zaś trzeci rozstrzygną ich fani poprzez głosowanie. Zwycięzca dwóch z trzech konkurencji ogoli się za pomocą Philips OneBlade i zaprezentuje proces tworzenia wymarzonej stylizacji na swoim streamie.
W drugiej fazie kampanii pojawi się twórca Porty. Widzowie głosować będą na stylizację zarostu, w której widzieliby influencera. W trakcie obu aktywacji odbędą się konkursy - sześciu uczestników wygrać będzie mogło 500 euro. Każdy, kto weźmie udział w akcji, czyli zagłosuje na ulubionego influencera i najlepsze stylizacje brody dostanie kod zniżkowy 20% na produkty z portfolio OneBlade.
Kampania ta to kolejny krok marki Phlips w gamingu. Wcześniej w Polsce zrealizowanych zostało już kilka kampanii z gamingowymi influencerami. Pierwszą było Wielkie Golenie Streamerów, w której Pago golił się zgodnie z życzeniem swoich fanów na wybraną przez nich stylizację ze świata gier video. Zaś pod koniec 2020 roku w ramach kampanii OneBlade. OneWinner odbył się turniej League of Legends z udziałem Karolka i Overpowa a także aktywacje dla fanów symulatora piłki nożnej z PLKD. Za strategię działań Philips w gamingu odpowiada agencja Gameset.
- Philips OneBlade to rewolucyjna golarka hybrydowa, która umożliwia przycinanie, golenie oraz precyzyjne modelowanie krawędzi przy dowolnej długości włosów. Zapomnij o skomplikowanych czynnościach i przyrządach. OneBlade da sobie radę ze wszystkim.
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.