Komunikaty PR

Philips kontynuuje zaangażowanie w gaming i rusza z kampanią w Czechach i Słowac

2021-05-07  |  09:30
Biuro prasowe

Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Tym razem gamingowe aktywacje zaplanowano w Czechach i Słowacji

Philips od startu komunikacji produktu OneBlade postawił na rzucenie konsumentom wyzwania, aby przełamać rutynę golenia i próbować nowych, nietypowych stylizacji. Aby zaangażować atrakcyjną grupę docelową, której nieobce są wyzwania, OneBlade zwraca się ku gamingowi, jednego z najważniejszych passion pointów współczesnych konsumentów.

5 maja w Czechach i Słowacji wystartowała kampania OneBlade. OneWinner, w ramach której na stronach onebladeonewinner.cz i onebladeonewinner.sk ruszyło wyzwanie między dwoma influencerami gamingowymi znanymi w regionie - Xnapy i MenT. 14 maja zmierzą się oni w trzech pojedynkach - dwa przeprowadzą osobiście w wybranych grach, zaś trzeci rozstrzygną ich fani poprzez głosowanie. Zwycięzca dwóch z trzech konkurencji ogoli się za pomocą Philips OneBlade i zaprezentuje proces tworzenia wymarzonej stylizacji na swoim streamie.

W drugiej fazie kampanii pojawi się twórca Porty. Widzowie głosować będą na stylizację zarostu, w której widzieliby influencera. W trakcie obu aktywacji odbędą się konkursy - sześciu uczestników wygrać będzie mogło 500 euro. Każdy, kto weźmie udział w akcji, czyli zagłosuje na ulubionego influencera i najlepsze stylizacje brody dostanie kod zniżkowy 20% na produkty z portfolio OneBlade.

Kampania ta to kolejny krok marki Phlips w gamingu. Wcześniej w Polsce zrealizowanych zostało już kilka kampanii z gamingowymi influencerami. Pierwszą było Wielkie Golenie Streamerów, w której Pago golił się zgodnie z życzeniem swoich fanów na wybraną przez nich stylizację ze świata gier video. Zaś pod koniec 2020 roku w ramach kampanii OneBlade. OneWinner odbył się turniej League of Legends z udziałem Karolka i Overpowa a także aktywacje dla fanów symulatora piłki nożnej z PLKD. Za strategię działań Philips w gamingu odpowiada agencja Gameset.

  • Philips OneBlade to rewolucyjna golarka hybrydowa, która umożliwia przycinanie, golenie oraz precyzyjne modelowanie krawędzi przy dowolnej długości włosów. Zapomnij o skomplikowanych czynnościach i przyrządach. OneBlade da sobie radę ze wszystkim.
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.