Komunikaty PR

Philips z aktywacjami dla fanów League of Legends i FIFY

2020-11-17  |  10:31

Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Fanów czekają dwie akcje pełne gamingowych emocji w towarzystwie najpopularniejszych graczy z YouTube i Twitcha.

Po docenionej przez jurorów Effie aktywacji gamingowej w ramach kampanii Podejmij wyzwanie OneBlade Philips ponownie stawia na promocję swoich produktów wśród graczy poprzez rywalizację i konkursy, tym razem skierowane do fanów gier League of Legends i FIFA.

Gracze, tak zaangażowani w swoją pasję i lubiący rywalizację stanowią dla nas bardzo ważną grupę docelową. Szczególnie w przypadku tak nowoczesnego produktu, jakim jest OneBlade, chcemy docierać do młodych, aktywnych odbiorców. Cieszymy się z zainteresowania, jakie wywołała wśród graczy akcja Podejmij wyzwanie OneBlade realizowana z Pago i nie możemy doczekać się efektów działań z Karolkiem, Overpowem i PLKD - mówi Dominika Czekalska, Digital Marketing Manager w Philipsie.

Fani LoL zmierzą się z Overpowem i Karolkiem

Dla graczy League of Legends Philips przygotował turniej, który rozpocznie się 19 listopada. Wyłonionych zostanie dwóch najlepszych graczy, z których każdy stworzy drużynę z jednym z influencerów zaangażowanych w kampanię - Karolem “Karolkiem” Dąbrowskim i Remigiuszem "Overpow" Puschem. Turniejowi towarzyszyć będzie konkurs - gracze zarejestrowani na stronie głosować będą na stylizacje zarostu inspirowane postaciami z gry LoL. Wariant zarostu, który zdobędzie najwięcej głosów społeczności będzie musiał wykonać przegrany turnieju Philips OneBlade OneWinner podczas streamu finału turnieju 27 listopada.

Dla tych, którzy nie zdecydują się na udział w turnieju, a będą chcieli zawalczyć o ciekawe nagrody, także czeka konkurs. Do wygrania będą gamingowy komputer i akcesoria.

PLKD z wyzwaniem dla fanów FIFY

W grudniu zaś wystartuje akcja skierowana do fanów gry FIFA, którą poprowadzi jeden z najpopularniejszych twórców związanych z tą grą - Damian “PLKD” Kornienko. W ramach wyzwania influencer zaprosi fanów do pomocy przy stworzeniu wirtualnej drużyny. Gracze głosować będą na jedną z kluczowych cech zawodników i  maszynki OneBlade, która będzie kluczem w doborze zawodników do meczów na stream 6 grudnia.

Za realizację turnieju, konkursów oraz współpracę z influencerami odpowiedzialna jest agencja Gameset (grupa LTTM). Wszystkie informacje o wyzwaniach znaleźć można na www.onebladeonewinner.pl

  • Philips OneBlade to rewolucyjna golarka hybrydowa, która umożliwia przycinanie, golenie oraz precyzyjne modelowanie krawędzi przy dowolnej długości włosów. Zapomnij o skomplikowanych czynnościach i przyrządach. OneBlade da sobie radę ze wszystkim.
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji Biuro prasowe
2025-01-16 | 09:00

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji

RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Prawo

Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym

Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.