„Piątek z TCL” – ruszyła druga ogólnopolska promocja konsumencka marki TCL
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl
Wystarczy podczas jednego z dziesięciu piątko-weekendów kupić wybrany produkt TCL, by wziąć udział w promocji #piątekzTCL i odebrać atrakcyjne nagrody! Akcję, która rozpoczyna się 16 października 2020, promuje Ambasador marki Krzysztof Piątek.
Firma TCL Polska przygotowała dla swoich konsumentów specjalną ofertę. Promocja, wspierana przez ambasadora marki Krzysztofa Piątka, rozpoczyna się już jutro pod hasłem „Piątek z TCL”. Aby otrzymać nagrodę, wystarczy w ciągu jednego z dziesięciu piątko-weekendów pomiędzy 16 października a 20 grudnia br. kupić produkt objęty promocją, zarejestrować się na stronie www.piatekztcl.pl i zgłosić tam swój zakup.
Akcja obejmuje 4 kategorie produktów TCL, w tym piętnaście topowych modeli telewizorów takich jak MINI LED czy 8K, wyróżniony nagrodą EISA soundbar RAY DANZ, premierowy smartfon TCL 10 PLUS oraz nowoczesne lodówki, które zadebiutowały niedawno na polskim rynku.
Do odebrania są do wyboru produkty TCL, vouchery streamingowe do platform Netflix, Eleven Sport czy Spotify, lub nagrody z podpisami światowej klasy piłkarzami, którzy tworzą Drużynę Ambasadorów TCL, w tym Krzysztofa Piątka. Wartość poszczególnych nagród to nawet 900 zł. Szczegółowa lista produktów biorących udział w promocji znajduje się w poniższej tabeli
KATEGORIA | SERIA | MODEL |
Telewizory | seria QLED C815 | 75C815 |
65C815 | ||
55C815 | ||
seria QLED C715 | 65C715 | |
55C715 | ||
50C715 | ||
seria P81 | 65P815 | |
55P815 | ||
Seria P71` | 75P715 | |
65P715 | ||
55P715 | ||
seria P61 | 75P615 | |
65P615 | ||
MINILED | 65X10 | |
8K | 75X91 | |
Soundbary | Ray Danz | TS 9030 |
Smartphony | 10 | TCL 10 PLUS |
Lodówki | SBS | RS520GM2120 |
MD | RC460GM2110 |
Zakupów dokonać można zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych
u autoryzowanych partnerów handlowych TCL, między innymi takich jak Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, Komputronik, Neonet, My Center i wielu innych (szczegółowa lista w regulaminie promocji) .
Uczestnicy akcji mogą zarejestrować zakup na dedykowanej stronie nie wcześniej niż w 31. jednak nie później niż w 60. dniu po zakupie swojego produktu. Po wypełnieniu zgłoszenia i załączeniu skanu dowodu zakupu, w ciągu dwóch tygodni od otrzymania potwierdzenia, zostanie wysłana wybrana nagroda.
Szczegóły dotyczące promocji znajdują się na stronie :
www.tcl.com/pl/pl/piatekzTCL.com
rejestracji można dokonać na stronie :
www.PIĄTEKzTCL.pl
TCL
TCL to błyskawicznie rozwijająca się firma elektroniki użytkowej i wiodący gracz
w globalnej branży produktów TV. Firma powstała w 1981 roku w Chinach, a w chwili obecnej prowadzi działalność na ponad 160 rynkach na całym świecie. W 2018 roku TCL znalazła się na drugim miejscu wśród firm globalnego rynku produktów telewizyjnych. Specjalizuje się w działalności badawczo-rozwojowej oraz wytwarzaniu produktów elektroniki użytkowej, od odbiorników telewizyjnych, przez telefony komórkowe i sprzęt AGD, po produkty audio i inteligentne rozwiązania dla domu.
W oparciu o przyjętą strategię ‘AI x IoT’, firma dąży do zdobycia pozycji wiodącego gracza na światowym rynku inteligentnych technologii, które sprawią, że życie klientów stanie się bardziej inteligentne i zdrowsze.
Więcej informacji na stronie: www.tcl.com
Facebook: TCL Europe - The Creative Life / Instagram:@tclpl / YouTube: TCL_Polska

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.