Piekarnia Baton debiutuje w Zielonych Arkadach
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
W Zielonych Arkadach otwarto Dom Chleba Baton, który charakteryzują wypieki, będące połączeniem tradycyjnych i naturalnych smaków z nowoczesną technologią. Lokal w Zielonych Arkadach to pierwszy sklep lokalnej piekarni w centrum handlowym w Bydgoszczy.
Nowo otwarta piekarnia Baton w Zielonych Arkadach jest kolejnym punktem marki na mapie Bydgoszczy, który spełnia oczekiwania najbardziej wymagających klientów, a zarazem pierwszym w centrum handlowym. Nowoczesny wystrój sklepu został zaprojektowany specjalnie dla lokalu w Zielonych Arkadach, jednak będzie z czasem adaptowany w istniejących już punktach. Na 33 mkw. klienci znajdą pełny asortyment. To przede wszystkim pieczywo, w tym chleby najwyższej jakości na naturalnym zakwasie oraz bułki, kanapki i drożdżówki. Nie brakuje też słodkich smakołyków, takich jak pączki, ciasta i torty. Baton w swojej ofercie w Zielonych Arkadach posiada również lody rzemieślnicze oraz kawę na wynos.
Smak i aromat świeżego pieczywa jest na tyle ponadczasowy, że towarzyszy nam przez całe życie. Znalezienie miejsca, które produkuje smaczne i wysokiej jakości wypieki jest prawdziwym wyzwaniem. Dlatego cieszymy się, że miejsce znane lokalnej społeczności i wierne długoletniej tradycji zostało otwarte właśnie w naszym Centrum – mówi Ewa Krassowska, Dyrektor Zielonych Arkad.
Piekarnia Baton została założona w 1991 roku jako mały zakład, który dzięki systematycznemu rozwojowi i zastosowaniu nowoczesnych technologii przez lata rozszerzył swoją działalność. Jej nazwa wywodzi się z języka francuskiego, w którym oznacza długie pieczywo w kształcie bagietki. Marka oferuje tradycyjne wypieki, ale też wychodząc naprzeciw potrzebom zmieniającej się klienteli, wprowadziła pieczywo prozdrowotne.
Nowo otwarta piekarnia Baton znajduje się w Zielonych Arkadach na poziomie -1.
E-commerce w Finlandii – nowe możliwości dla polskich e-sklepów
Decathlon i Arval rozpoczynają współpracę w zakresie wynajmu rowerów dla firm
9000. franczyzobiorca dołączył do sieci Żabka
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi
Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.
Firma
Grupa LUX MED szuka medycznych innowatorów. Najlepsi mogą liczyć na potężny zastrzyk finansowania
Prawie 3/4 polskich start-upów, które rozwijają innowacje w medycynie, nawiązuje współpracę z placówkami medycznymi – pokazuje nowy raport „Top Disruptors in Healthcare 2024”. Wynika z niego też, że największym wyzwaniem dla młodych, innowacyjnych spółek wciąż pozostaje znalezienie inwestora i pozyskanie finansowania. Szansą dla start-upów może się okazać międzynarodowy program eco-Disruptive, prowadzony przez Bupa, właściciela Grupy LUX MED. Obok 200 tys. funtów nagrody finansowej zwycięski start-up może liczyć w nim również na wsparcie doradcze, możliwość dalszego rozwoju swojego produktu bądź usługi oraz szansę zadebiutowania na zagranicznych rynkach.
Ochrona środowiska
Małe i średnie firmy dopiero zapoznają się z tematyką zrównoważonego rozwoju. Oczekiwania ze strony dużych kontrahentów wymuszą na nich szybsze działania
Czynniki ESG, związane ze zrównoważonym rozwojem, odgrywają coraz ważniejszą rolę w działalności firm, bez których zaangażowania niewiele da się zdziałać w kwestii łagodzenia skutków zmian klimatu i zanieczyszczenia środowiska. W Polsce słyszało o nich już 3/4 dużych i 2/3 średnich firm, ale w praktyce długofalową strategię działań w tym obszarze ma o wiele mniej podmiotów. Rodzime przedsiębiorstwa przywiązują też zdecydowanie większą wagę do celów społecznych niż środowiskowych. Jednak unijne regulacje, które wejdą w życie w przyszłym roku, wymuszą poprawę na tym polu, chociaż będą one dotyczyć w pierwszej kolejności dużych podmiotów. One będą z kolei wymagać tego od swoich mniejszych kontrahentów.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.