Komunikaty PR

Piękna historia kobiecości - konkurs dla miłośników grafiki i projektowania

2021-04-15  |  01:00
Biuro prasowe

Pod hasłem Piękna historia kobiecości wystartował urodzinowy konkurs marki Cleanic. Jest on adresowany do twórców w dziedzinie szeroko rozumianej grafiki i projektowania. Artyści mają za zadanie stworzyć jubileuszowe projekty opakowania płatków kosmetycznych i plakatu marki Cleanic. Zwycięski projekt zostanie zrealizowany. Szczegóły na www.konkurs.cleanic.pl.

Polska marka Cleanic ogłosiła konkurs z okazji swojego 30-lecia. Akcja jest skierowana zarówno do profesjonalnych grafików, projektantów, plakacistów, ilustratorów i designerów oraz wszystkich amatorów aspirujących do tych ról. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu jubileuszowych projektów: grafiki na opakowanie płatków Cleanic Pure Effect 120 i plakatu marki Cleanic, będących kreatywną interpretacją hasła Piękna historia kobiecości. Dodatkowych źródeł inspiracji należy szukać w polskim designie, naturze, delikatności i kobiecości.

 

Najlepsze prace zostaną nagrodzone. W puli nagród jest 9 000 zł i realizacja zwycięskiego projektu, na podstawie którego powstanie limitowana edycja opakowań najlepiej sprzedającej się linii płatków kosmetycznych i patyczków higienicznych Cleanic Pure Effect marki Cleanic.

 

Laureatów konkursu Piękna historia kobiecości wyłoni jury złożone z ekspertów z zakresu grafiki, wzornictwa i projektowania użytkowego. Prace oceni m.in. Karolina Pawelczyk, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich ilustratorek oraz prof. Ksawery Piwocki, były rektor warszawskiej ASP
i niekwestionowany autorytet w obszarze grafiki oraz polskiego designu. Zgłoszenia można przesyłać
do 16 maja wyłączenie za pośrednictwem formularza konkursowego dostępnego na stronie www.konkurs.cleanic.pl. Ogłoszenie wyników nastąpi 14 czerwca.

 

Patronami konkursu Piękna historia kobiecości zostali: warszawska Akademia Sztuk Pięknych, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej i agencja ilustratorów MAD illustrators. Projekt uzyska promocję w social mediach i wsparcie PR. Patronat medialny nad akcją objęli: OOH Magazine i Polki.pl. Organizatorem konkursu jest Kolterman Media Communications.

 

***

Cleanic od 30 lat dba o zdrową i zadbaną skórę Polek, o jej codzienne skuteczne i delikatne oczyszczanie i pielęgnację. Ta polska marka oferuje szeroką gamę delikatnych produktów do oczyszczania oraz utrzymania higieny w ciągu całego dnia: płatki kosmetyczne, patyczki higieniczne, chusteczki do demakijażu, chusteczki do higieny intymnej, chusteczki odświeżające, nawilżany papier toaletowy, podpaski i wkładki higieniczne. Produkty Cleanic cieszą się uznaniem i zaufaniem konsumentów, o czym świadczą liczne nagrody i wyróżnienia. Marka zawdzięcza sukces rynkowy kreowaniu i śledzeniu trendów konsumenckich oraz zaspokajaniu stale rosnących potrzeb, związanych ze zmieniającym się stylem życia.

 

https://cleanic.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Philips kontynuuje zaangażowanie w gaming i rusza z kampanią w Czechach i Słowac Biuro prasowe
2021-05-07 | 09:30

Philips kontynuuje zaangażowanie w gaming i rusza z kampanią w Czechach i Słowac

Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Tym razem gamingowe aktywacje zaplanowano w Czechach i Słowacji Philips od startu komunikacji
Media i PR Salony Agata ponownie otwarte. Marka prezentuje nowy spot reklamowy
2021-05-06 | 11:00

Salony Agata ponownie otwarte. Marka prezentuje nowy spot reklamowy

Od wtorku, 4 maja sklepy stacjonarne marki Agata zostały ponownie otwarte. W tym samym czasie rozpoczęła się akcja promocyjna, której towarzyszy premiera nowego spotu z udziałem
Media i PR Śmietanki Łaciate – „Dodaj do ulubionych”
2021-05-06 | 10:00

Śmietanki Łaciate – „Dodaj do ulubionych”

W maju startuje nowa kampania reklamowa śmietanki Łaciatej od SM Mlekpol. Pod hasłem „Dodaj do ulubionych” będzie zachęcać konsumentów, by wypróbowali

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ZBP: Niekorzystne dla banków rozstrzygnięcia ws. kredytów frankowych oznaczałyby upadek części sektora bankowego. Banki nie byłyby w stanie finansować bieżących potrzeb gospodarki

Dziś Izba Cywilna Sądu Najwyższego w składzie siedmiu sędziów ma się zająć kwestią rozliczeń po ewentualnym unieważnieniu przez sąd umowy kredytu frankowego. Pytania w tym temacie wysłał do SN Rzecznik Finansowy. Z kolei w przyszłym tygodniu izba w pełnym składzie ma wydać uchwałę w sprawie sześciu pytań pierwszej prezes SN również dotyczących frankowiczów. Zarówno kredytobiorcy, jak i banki czekają na rozstrzygnięcie palącego problemu. Według Związku Banków Polskich, choć nie sposób przewidzieć, w którym kierunku ono pójdzie, to jeśli sądzić po wyroku TSUE, stanowisko SN powinno być wyważone i uwzględniać interesy obu stron. To z kolei może przyspieszyć zawieranie ugód.

Transport

Sztuczna inteligencja pomoże zapobiegać wypadkom kolejowym i zwiększy punktualność pociągów. Nad takimi rozwiązaniami pracują polscy inżynierowie

Do wprowadzenia całkowicie autonomicznych pociągów szykują się już zarówno koleje pasażerskie, jak i towarowe. W tej chwili pociągi bez maszynisty funkcjonują tylko na wyodrębnionych liniach, a systemy autonomicznego kierowania są wykorzystywane w metrze m.in. w Paryżu, Sydney czy Szanghaju. Rozwiązania te są rozwijane dzięki sztucznej inteligencji, która dziś wykorzystywana jest na świecie w kolejach dużych prędkości. Chociaż w Polsce są one dopiero na etapie planowania, technologie z zakresu SI są już rozwijane i wdrażane przez polskich przewoźników oraz inżynierów. Wśród korzyści inteligentnych rozwiązań są m.in. większe bezpieczeństwo i zapobieganie awariom, ograniczenie kosztów, większa punktualność pociągów i komfort podróżnych.

Prawo

W 2022 roku zmienią się zasady urlopu rodzicielskiego. Unijne przepisy wymuszą przebudowę Kodeksu pracy

Polska ma czas do sierpnia przyszłego roku, aby wdrożyć zapisy unijnej dyrektywy work–​life balance. Regulacja, która dotyczy równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, wprowadzi ważne zmiany dla rodziców i wymusi przebudowę Kodeksu pracy. Jedną z najważniejszych będzie modyfikacja uprawnień ojców w zakresie korzystania z urlopów rodzicielskich. Ma ona pozwolić kobietom na łatwiejszy powrót do obowiązków zawodowych po urodzeniu dziecka. Wdrożenia unijnego prawa w Polsce będzie pilnować powołana w styczniu przez Fundację Share The Care Rada Programowa, w skład której wchodzą ekonomiści, prawnicy, psycholodzy i socjolodzy, politycy, przedstawiciele biznesu oraz organizacji pozarządowych.

Konsument

Dzieła sztuki ponownie dostępne dla publiczności. Zwiedzający tłumnie wracają do muzeów i galerii [DEPESZA]

Od 4 maja działają już takie instytucje kultury jak muzea i galerie sztuki. Teatry na odmrożenie muszą jeszcze poczekać do końca miesiąca. – Miesiące zamknięcia przekonały nas, że muzeum żyje i wypełnia swoją rolę, gdy odwiedza je publiczność. Bez niej jest tylko pięknym magazynem – mówi Jolanta Hercog z Muzeum Narodowego. Instytucja jest w pełni przygotowana na powrót zwiedzających. W najbliższych tygodniach otworzy dla nich trzy nowe wystawy czasowe, w tym m.in. malarstwa holenderskiego i flamandzkiego. To korporacyjna Kolekcja ERGO Hestii, która z okazji 30-lecia firmy po raz pierwszy zostanie pokazana szerokiej publiczności.