Komunikaty PR

Pierwsza darmowa aktualizacja najnowszej gry od United Label już dostępna!

2021-11-24  |  15:10
Biuro prasowe

Najnowszy projekt wydawniczy United Label – Tails of Iron – w dwa miesiące od premiery otrzymał pierwszą aktualizację. Od dziś posiadacze tytułu mogą pobrać darmowe rozszerzenie Bloody Whiskers na konsole oraz PC. DLC wprowadza do projektu m.in. dwa dodatkowe poziomy trudności, niespotykanych wcześniej bossów, a także szereg specjalnych zbroi i oręża.

- Darmowa aktualizacja naszej najnowszej gry jest odpowiedzią na opinie i rekomendacje graczy. Zgodnie z ich sugestiami będziemy rozwijać świat przedstawiony w Tails of Iron  oraz dostępne w grze postacie. Tytuł sprzedaje się bardzo dobrze, nowe misje i przygody powinny być dodatkowym wsparciem dla dalszej sprzedaży. Rzeczywistość przedstawiona w Tails of Iron posiada ogromny potencjał do rozbudowy i tym szlakiem chcemy podążać mówi Darren Newnham, prezes zarządu United Label.

Od dziś DLC pod nazwą – Bloody Whiskers – jest dostępne jako darmowe uaktualnienie dla graczy posiadających kopię gry na Play Station 5, Play Station 4, Xbox Series X|S, Xbox One, Nintendo Switch oraz PC. DLC wprowadza wiele nowości, m.in. serię nowych questów dostępnych po ukończeniu gry, dwa dodatkowe poziomy trudności, pięć niespotykanych wcześniej bossów oraz szereg specjalnych zbroi i oręża.

Tails of Iron, narracyjna gra z gatunku RPG-lite, umiejscowiona w charakterystycznej stylizowanej na średniowiecze scenerii, jest trzecim projektem wydawniczym Spółki. Wcześniej Spółka wprowadziła do sprzedaży gry Röki oraz Eldest Souls.

Tails of Iron opowiada historię dzielnego spadkobiercy Szczurzego Tronu, Redgiego, który musi zebrać ekipę śmiałków, by odeprzeć inwazję złowrogiego Klanu Żaby. Po drodze nieustraszony gryzoń bierze udział w serii souls-like’owych potyczek przepełnionych brutalnymi egzekucjami, eksplorując różnorodne tereny w ramach wciągającej historii o honorze i niezłomności. Za narrację opowieści odpowiada Doug Cockle, angielski głos Geralta z Wiedźmina.

Producentem gry jest Odd Bug Studio. Więcej informacji o uaktualnieniu oraz samej grze można znaleźć na https://www.unitedlabelgames.com/tails-of-iron/ 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.