Pierwsza darmowa aktualizacja najnowszej gry od United Label już dostępna!
Najnowszy projekt wydawniczy United Label – Tails of Iron – w dwa miesiące od premiery otrzymał pierwszą aktualizację. Od dziś posiadacze tytułu mogą pobrać darmowe rozszerzenie Bloody Whiskers na konsole oraz PC. DLC wprowadza do projektu m.in. dwa dodatkowe poziomy trudności, niespotykanych wcześniej bossów, a także szereg specjalnych zbroi i oręża.
- Darmowa aktualizacja naszej najnowszej gry jest odpowiedzią na opinie i rekomendacje graczy. Zgodnie z ich sugestiami będziemy rozwijać świat przedstawiony w Tails of Iron oraz dostępne w grze postacie. Tytuł sprzedaje się bardzo dobrze, nowe misje i przygody powinny być dodatkowym wsparciem dla dalszej sprzedaży. Rzeczywistość przedstawiona w Tails of Iron posiada ogromny potencjał do rozbudowy i tym szlakiem chcemy podążać – mówi Darren Newnham, prezes zarządu United Label.
Od dziś DLC pod nazwą – Bloody Whiskers – jest dostępne jako darmowe uaktualnienie dla graczy posiadających kopię gry na Play Station 5, Play Station 4, Xbox Series X|S, Xbox One, Nintendo Switch oraz PC. DLC wprowadza wiele nowości, m.in. serię nowych questów dostępnych po ukończeniu gry, dwa dodatkowe poziomy trudności, pięć niespotykanych wcześniej bossów oraz szereg specjalnych zbroi i oręża.
Tails of Iron, narracyjna gra z gatunku RPG-lite, umiejscowiona w charakterystycznej stylizowanej na średniowiecze scenerii, jest trzecim projektem wydawniczym Spółki. Wcześniej Spółka wprowadziła do sprzedaży gry Röki oraz Eldest Souls.
Tails of Iron opowiada historię dzielnego spadkobiercy Szczurzego Tronu, Redgiego, który musi zebrać ekipę śmiałków, by odeprzeć inwazję złowrogiego Klanu Żaby. Po drodze nieustraszony gryzoń bierze udział w serii souls-like’owych potyczek przepełnionych brutalnymi egzekucjami, eksplorując różnorodne tereny w ramach wciągającej historii o honorze i niezłomności. Za narrację opowieści odpowiada Doug Cockle, angielski głos Geralta z Wiedźmina.
Producentem gry jest Odd Bug Studio. Więcej informacji o uaktualnieniu oraz samej grze można znaleźć na https://www.unitedlabelgames.com/tails-of-iron/

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.