Pierwsza partnerska stacja rowerowa w Warszawie ma już 8 lat!
Nextbike Polska SA
ul. Przasnyska 6B
01-756 Warszawa
media|nextbike.pl| |media|nextbike.pl
696 003 711
https://nextbike.pl
Stacja roweru miejskiego Westfield Arkadia działa nieprzerwanie od 2012 r. Przez 9 sezonów skorzystało z niej setki tysięcy osób, a rowery były wypożyczane nawet kilkaset razy dziennie. Wypożyczalnia ma już osiem lat.
Od 1 października 2012 entuzjaści Veturilo oraz klienci Westfield Arkadia mogą korzystać z pierwszego partnerskiego punktu wypożyczeń roweru publicznego w Warszawie. W dniu startu stacja była 58. lokalizacją w systemie Warszawskiego Roweru Publicznego. Dzięki zaangażowaniu inwestora system wzbogacił się o 25 dodatkowych jednośladów. Stacja utworzona w ramach warszawskiego Veturilo zlokalizowana jest przed wejściem do największego centrum handlowo-usługowego znajdującego się w tej części Warszawy. Dzięki funkcjonującej stacji już przez osiem lat okoliczni mieszkańcy, klienci i pracownicy placówki mogą w łatwy, tani i przyjemny sposób dojechać na zakupy, do kina i restauracji lub do pracy.
— Cieszy nas fakt, że możemy być częścią tej ekologicznej inicjatywy. Tym bardziej, że świetnie wpisuje się ona w naszą strategię „Better Places 2030”. Dbamy o to, żeby nasi klienci mogli do nas docierać na wiele sposobów, zwłaszcza tych ekologicznych — mówi Emilia Załuska Dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.
— Pierwsza partnerska stacja w Warszawie powstała w pierwszym sezonie funkcjonowania rowerów miejskich w stolicy. Szybko stała się wzorem dla innych zarządców warszawskich centrów handlowych, kompleksów biurowych i deweloperów, którzy inwestycję we własną stację rowerową połączoną z systemem miejskim i dostęp do ekologicznej współdzielonej komunikacji – podobnie jak zarządca centrum handlowego Westfield Arkadia – zaczęli postrzegać jako znaczącą wartość która niesie za sobą wymierne korzyści i stanowi istotny element polityki społecznej odpowiedzialności — mówi Tomasz Wojtkiewicz, prezes Nextbike Polska. — Cieszy nas wieloletnia partnerska współpraca z zarządcą centrum handlowego Westfield Arkadia. Wszędzie, gdzie Nextbike uruchamia systemy rowerowe i jest jego operatorem, zachęcamy lokalny biznes do zaangażowania w rozwój systemu. Posiadanie stacji roweru miejskiego jest już standardem dla wielu zarządców, właścicieli i najemców najważniejszych kompleksów w dynamicznie rozwijających się polskich miastach. Pozwala nie tylko na wzmocnienie pozytywnego obrazu firmy, ale w pierwszej kolejności pokazuje, że zależy jej na jakości otoczenia oraz zdrowiu mieszkańców i pracowników.
Liczba wypożyczeń na stacji Westfield Arkadia, sięgająca kilkudziesięciu tysięcy rocznie, pokazuje jak wielką popularnością sieć miejskich rowerów i lokalizacja cieszą się wśród mieszkańców miasta.
W ubiegłym roku stacja przy centrum handlowym była drugą najczęściej odwiedzaną stacją rowerową w mieście. Dokonano na niej ponad stu tysięcy wypożyczeń i zwrotów, a dokładnie 49 897 wypożyczeń i 50 938 zwrotów.
Stacje partnerskie to wsparcie ekologicznego bezemisyjnego, zdrowego i taniego transportu publicznego. To także świetna odpowiedź na potrzeby deweloperów i pracodawców, dzięki którym system rowerów miejskich prężnie się rozwija – przybywa stacji i rowerów.
Zatrudnianie i rozliczanie kierowców w branży produkcyjnej
Wielkie hamowanie w branży TSL: do zapłaty 1,3 mld zł, do odzyskania pół mld
CEVA Logistics o logistyce dla zespołu Scuderia Ferrari i F1
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci
Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.
Bankowość
Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne
W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.
Przemysł
Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.