Komunikaty PR

Piotr Figarski nowym wiceprezesem zarządu Image Power

2020-11-19  |  18:25
Biuro prasowe
Kontakt
Maurycy Nosowski
BuzzAir

ul. Niekłańska 35/1
03-924 Warszawa
maurycy.nosowski|buzzair.pl| |maurycy.nosowski|buzzair.pl
+48 22 402 96 10
www.corepr.pl

15 października rada nadzorcza Image Power S.A. powołała na nowego wiceprezesa Piotra Figarskiego, odpowiadającego m.in. za design gier spółki. Pierwsza produkcja Dieselpunk Wars zadebiutowała 19 listopada.

Piotr Figarski w spółce jest od początku jej istnienia. Zaczynał jako level designer (projektant poziomów), specjalizujący się w pracy na silnikach Unreal Engine i Unity. Z czasem jego zakres obowiązków rozszerzył się o quest design (projekty misji w grach) i game design (projektach gier w ujęciu całościowym). Obecnie Figarski prowadzi zespoły i nowe projekty. Stworzył GDD (Game Design Document) dla Ambulance Simulator, czuwając nad prawidłowym rozwojem gry. Nadzoruje także preprodukcje, tworzy scenariusze dla nowych trailerów, prowadzi firmowy Steam, zajmuję się marketingiem, przygotowuje tłumaczenia językowe, tworzy tutoriale na firmowy kanał na YouTube, a także prowadzi firmowe livestreamy.

Zdobył licencjat na kierunku orientalistyka na Uniwersytecie Warszawskim, ze specjalizacją: koreanistyka. Przez kilka lat pracował jako wolontariusz na stronie gamereplays.org, a na przełomie 2009 i 2010 roku został jej administratorem. W Amplitude Studios był asystentem przy tworzeniu gier, w tym m.in. Endless Legend i Endless Space 2.

Chcę budować silną pozycję spółki Image Power, tak aby była rozpoznawana jako producent i wydawca, który realizuje atrakcyjne gry wysokiej jakości. W planach jest powiększenie zespołu o kolejnych doświadczonych deweloperów oraz stworzenie wewnętrznego narzędzia, które znacznie przyspieszy proces tworzenia nowych gier – mówi Piotr Figarski, nowy wiceprezes Image Power.

Pierwsza autorska gra spółki – Dieselpunk Wars – zadebiutowała 19 listopada. Pod nadzorem Figarskiego, Image Power podpisało umowę z firmą HeartBeat Interactive Entertainment Ltd., która wyda grę na rynku chińskim.

Spółka w tym tygodniu przeprowadzi ostatnią prywatną emisję serii E, przed planowanym debiutem na NewConnect w pierwszym kwartale 2021 roku. Ostatnia emisja odbyła się w lutym br. przy wycenie 30 mln zł.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: BuzzAir
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Autor sukcesu smartfonów Motorola w Polsce na czele meksykańskiego oddziału Biuro prasowe
2024-08-01 | 11:00

Autor sukcesu smartfonów Motorola w Polsce na czele meksykańskiego oddziału

Warszawa, 1 sierpnia 2024 r.: Alexander Zawadzki, dyrektor generalny polskiego oddziału Motorola, pokieruje marką na jednym z największych i najważniejszych pod względem sprzedaży
IT i technologie Dostawy poza domem, modernizacja floty i crowdshipping
2024-08-01 | 09:30

Dostawy poza domem, modernizacja floty i crowdshipping

Najnowsza edycja raportu „Green Last Mile Europe Report 2024” potwierdza, że choć greenwashing jest oczywisty, odnowienie floty, więcej dostaw poza domem, postęp technologiczny i
IT i technologie Odliczanie do DORA trwa. Organizacje finansowe muszą się przygotować
2024-08-01 | 01:00

Odliczanie do DORA trwa. Organizacje finansowe muszą się przygotować

Odliczanie do DORA trwa. Organizacje finansowe muszą się przygotować.  Cyberbezpieczeństwo i cyberodporność mają znaczenie dla każdej instytucji, niezależnie od branży. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.