Komunikaty PR

Piotr Figarski nowym wiceprezesem zarządu Image Power

2020-11-19  |  18:25
Biuro prasowe
Kontakt
Maurycy Nosowski
BuzzAir

ul. Niekłańska 35/1
03-924 Warszawa
maurycy.nosowski|buzzair.pl| |maurycy.nosowski|buzzair.pl
+48 22 402 96 10
www.corepr.pl

15 października rada nadzorcza Image Power S.A. powołała na nowego wiceprezesa Piotra Figarskiego, odpowiadającego m.in. za design gier spółki. Pierwsza produkcja Dieselpunk Wars zadebiutowała 19 listopada.

Piotr Figarski w spółce jest od początku jej istnienia. Zaczynał jako level designer (projektant poziomów), specjalizujący się w pracy na silnikach Unreal Engine i Unity. Z czasem jego zakres obowiązków rozszerzył się o quest design (projekty misji w grach) i game design (projektach gier w ujęciu całościowym). Obecnie Figarski prowadzi zespoły i nowe projekty. Stworzył GDD (Game Design Document) dla Ambulance Simulator, czuwając nad prawidłowym rozwojem gry. Nadzoruje także preprodukcje, tworzy scenariusze dla nowych trailerów, prowadzi firmowy Steam, zajmuję się marketingiem, przygotowuje tłumaczenia językowe, tworzy tutoriale na firmowy kanał na YouTube, a także prowadzi firmowe livestreamy.

Zdobył licencjat na kierunku orientalistyka na Uniwersytecie Warszawskim, ze specjalizacją: koreanistyka. Przez kilka lat pracował jako wolontariusz na stronie gamereplays.org, a na przełomie 2009 i 2010 roku został jej administratorem. W Amplitude Studios był asystentem przy tworzeniu gier, w tym m.in. Endless Legend i Endless Space 2.

Chcę budować silną pozycję spółki Image Power, tak aby była rozpoznawana jako producent i wydawca, który realizuje atrakcyjne gry wysokiej jakości. W planach jest powiększenie zespołu o kolejnych doświadczonych deweloperów oraz stworzenie wewnętrznego narzędzia, które znacznie przyspieszy proces tworzenia nowych gier – mówi Piotr Figarski, nowy wiceprezes Image Power.

Pierwsza autorska gra spółki – Dieselpunk Wars – zadebiutowała 19 listopada. Pod nadzorem Figarskiego, Image Power podpisało umowę z firmą HeartBeat Interactive Entertainment Ltd., która wyda grę na rynku chińskim.

Spółka w tym tygodniu przeprowadzi ostatnią prywatną emisję serii E, przed planowanym debiutem na NewConnect w pierwszym kwartale 2021 roku. Ostatnia emisja odbyła się w lutym br. przy wycenie 30 mln zł.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne Biuro prasowe
2024-04-30 | 13:00

Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne

Śniadanie Technologiczne, które jest inicjatywą Forum Technologii Bankowych (FTB) oraz Związku Banków Polskich (ZBP), gromadzi przedstawicieli branży bankowej z obszarów
IT i technologie Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
2024-04-30 | 11:20

Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację

Laptopy i tablety Panasonic, wytrzymałe na trudne warunki, są certyfikowane dla wojsk NATO i mogą być dostosowywane do różnych potrzeb przez cały okres ich
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-30 | 11:00

Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.

Choć wydawać by się mogło, że internet i idący za nim dostęp do informacji, stał się dobrem powszechnym zaglądającym w każdy zakątek świata, rzeczywistość jest nieco inna. Dostęp do internetu posiada ponad 5 miliardów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.