Komunikaty PR

Pizza na wynos już dostępna w Żabce!

2024-11-06  |  10:00

Żabka nieustannie poszerza swój asortyment dań podawanych na ciepło oraz przekąsek, proponując konsumentom coraz to nowe smaki i produkty. Tym razem skierowała swoją ofertę do miłośników włoskiej kuchni, oferując im gorącą pizzę w stylu neapolitańskim. Mogą oni spróbować aż dwóch rodzajów pizzy – Margherity i Pepperoni.

Według raportu „Raport Food Trendów Pyszne.pl”[1] najpopularniejszą światową kuchnią dla przebadanych konsumentów była kuchnia włoska. Za wynik ten odpowiedzialna była przede wszystkim pizza, która zajęła drugie miejsce (margherita) i czwarte miejsce (pepperoni) wśród wszystkich najchętniej wybieranych dań, kupowanych za pośrednictwem platformy. Co ciekawe, pizza margherita jest jednym z ulubionych dań wegetariańskich i wyprzedziła w rankingu nawet pierogi ruskie.

Żabka odpowiada na trendy

Już w 2021 roku sieć wprowadziła na rynek innowacyjny produkt – pizzę w formie zamykanego wrapa, którą można wziąć do ręki – Pizza Wrap. Opracowano ją we współpracy z konsumentami, by dało się ją wygodnie jeść poza sklepem. Obecnie są dostępne jej dwie wersje smakowe: Pizza Wrap Capricciosa z szynką, pieczarkami, serem mozzarella i sosem pomidorowym oraz Pizza Wrap Pepperoni z salami, papryczką jalapeño, mozzarellą i pikantnym sosem pomidorowym.

Po pizzy „do ręki” przyszła pora na coś większego. W wybranych sklepach sieci klienci mogą zakupić gorącą pizzę w stylu neapolitańskim, charakteryzującą się m.in. cienkim, długo dojrzewającym ciastem, wypiekanym w kamiennym piecu. Pizza dostępna jest w dwóch wariantach smakowych.

Pierwszy z nich to wzbogacona sosem pomidorowym z oliwą z oliwek extra virgin pizza Margherita – z aplikacją Żappka w promocyjnej cenie 15,00 zł (przed obniżką 17,99 zł). Drugi to pizza Pepperoni z sosem pomidorowym z oliwą z oliwek extra virgin oraz ponad 20 plasterkami salami pepperoni – z aplikacją Żappka w promocyjnej cenie 15,00 zł (przed obniżką 17,99 zł).

W placówkach wyposażonych w piec hybrydowy klienci mogą cieszyć się jej smakiem już w 3 minuty od momentu złożenia zamówienia, czyli znacznie szybciej niż w tradycyjnej pizzerii. Na uwagę zasługuje też fakt, że produkt wydawany jest w kartonowym pudełku, aby można z nim bezpiecznie wyjść na zewnątrz i jeszcze ciepłym np. podzielić się z innymi. Dla tych, którzy wolą odpiekać produkt samodzielnie w domu, istnieje możliwość zakupu pizzy w wersji mrożonej.

Gorące przekąski Prosto z Pieca

Ciepłe przekąski w Żabce cieszą się niesłabnącą popularnością wśród entuzjastów szybkich i smacznych gotowych posiłków. W ramach oferty Prosto z Pieca można kupić chrupiące zapiekanki (z kurczakiem, z salami, czy z pieczarkami), różne wersje hamburgerów (Wołowiner, Wegger, Kurczaker, Kurczaker Strips), frytki czy churrosy. W asortymencie Żabki są także liczne zestawy, jak m.in. Chrupbox Burger czy Chrupbox frytki + nuggetsy z kurczaka.

O ofercie i dostępnych nowościach Prosto z Pieca można dowiedzieć się więcej pod adresem:

https://www.zabka.pl/prosto/


[1] „Raport Food Trendów Pyszne.pl” dostępny: https://www.pyszne.pl/trendy-zywieniowe/2023/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.