Pobierz aplikację AutoMapa z Huawei AppGallery i podróżuj po Europie za darmo
Użytkownicy smartfonów Huawei, którzy pobiorą aplikację AutoMapa ze sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery, mogą przez miesiąc korzystać z bezpłatnych map Europy. Oferta dotyczy zarówno smartfonów Huawei opartych o Google Mobile Services, jak i modeli z Huawei Mobile Services.
Darmowe mapy Europy można aktywować do 31 sierpnia.
Huawei rozszerzył dotychczasową ofertę, czyli bezterminowy i bezpłatny dostęp do nawigacji i map Polski AutoMapa dla smartfonów z HMS oraz 30-dniowy dostęp dla modeli z GMS, o miesięczny dostęp do map Europy dla wszystkich urządzeń marki. Aby go otrzymać, wystarczy pobrać z AppGallery lub otworzyć na smartfonie Huawei aplikację AutoMapa, następnie przejść do ustawień, wejść w zakładkę „Kup/aktualizuj”, a następnie „Zarządzaj licencją” i „Europa, Pierwszy miesiąc gratis”. Bezpłatny, 30-dniowy dostęp do map Europy można aktywować do 31 sierpnia.
Nabywcy najnowszych urządzeń marki z HMS, w tym smartfonów z flagowej serii P40, Mate 30 Pro czy atrakcyjnych cenowo Y6p i Y5p, już od maja mogą korzystać z bezterminowego, bezpłatnego dostępu do nawigacji i map Polski w aplikacji AutoMapa. Warunkiem jest pobranie aplikacji ze sklepu Huawei AppGallery.
Użytkownicy starszych urządzeń marki, opartych o GMS, otrzymują natomiast 30 dni bezpłatnego dostępu do map Polski i nawigacji w aplikacji AutoMapa – również za pobranie jej z AppGallery.
Aplikacja AutoMapa jest w pełni zintegrowana z Huawei Mobile Services, co oznacza, że użytkownicy smartfonów i tabletów opartych na HMS mogą w pełni korzystać z wszystkich funkcjonalności oferowanych przez aplikację.
Huawei dynamicznie rozwija swój własny ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecnie znajduje się prawie 1000 polskich aplikacji, a liczba ta z dnia na dzień rośnie. W skali globalnej, w sklepie dostępnych jest już 35 tysięcy aplikacji, z których korzysta ponad 390 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, obok takich usług jak – między innymi - Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery powstała również dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL/, na której mogą znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami
AutoMapa jest wiodącym polskim dostawcą innowacyjnych rozwiązań w obszarze map cyfrowych, nawigacji i technologii telematycznych. Pod marką AutoMapa oferuje nawigację w segmencie premium mającą niemal 1,5 mln użytkowników. Jest operatorem Targeo.pl – największego polskiego serwisu mapowego, z którego korzysta ponad 5 mln użytkowników miesięcznie. Dostarcza AutoCB – aplikację push-to-talk, używaną jako cyfrowe CB-radio do komunikacji głosowej między kierowcami albo jako walkie-talkie – do rozmów za znajomymi. Produkty AutoMapa wyróżniają się precyzyjnymi, aktualnymi mapami i dostępnością w warunkach ograniczonej łączności, także offline. Wszystkie produkty mapowe i nawigacyjne łączy MapCloud – chmura usług mapowo-nawigacyjnych. Wysoką jakość rozwiązań AutoMapa doceniły m.in. służby ratujące życie – Straż Pożarna, Ratownictwo Medyczne, dyspozytorzy numeru 112 i piloci Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Jako dostawca usług dla firm kurierskich – AutoMapa uczestniczy w procesie dostarczania ponad 50% przesyłek na terenie Polski.
[automapa.pl
biz.automapa.pl
targeo.pl]

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.