Komunikaty PR

Poczuj klimat USA w nowej ofercie KFC „American Soul”

2023-03-09  |  12:00
Biuro prasowe

Lubisz podróżować i próbować nowych smaków? A może marzysz o wyprawie wzdłuż słynnego, amerykańskiego Wschodniego Wybrzeża? Wyrusz z KFC w trasę po USA. Poczuj klimat Stanów w gronie swojej paczki przyjaciół, świetnej jazzowej muzyki i pysznego jedzenia. „American Soul” to prawdziwy smak amerykańskiej kuchni. Już od 8 marca we wszystkich restauracjach KFC w Polsce będzie można spróbować burgerów i wrapperów z soczystym, chrupiącym i złocistym kurczakiem KFC z unikalnym zestawem aromatycznych sosów: uwielbianym przez fanów KFC Kentucky Gold oraz niepowtarzalnym BBQ Whisky. 

„American Soul” od KFC ląduje w Polsce już 8 marca. Dzięki KFC już po raz kolejny będzie możliwe poznanie wyjątkowych smaków amerykańskiej kuchni. Czy nie brzmi to smakowicie? Warto więc zabrać paczkę znajomych lub rodzinę, aby spróbować i rozsmakować się niezwykłym połączeniem tradycyjnych smaków rodem z Ameryki z kultowym kurczakiem od KFC w sekretnej panierce od Colonela Sandersa.

W ramach nowej promocji „American Soul” będzie dostępnych kilka smacznych opcji, tak aby każdy miłośnik dań z KFC znalazł dla siebie coś wyjątkowego. Ulubione burgery i wrappery KFC będzie można spróbować w iście „amerykańskiej” odsłonie w połączeniu z aromatycznymi sosami Kentucky Gold: Kentucky Gold Grander i Kentucky Gold Wrapper. Nowością będą dania z sosem BBQ Whisky: Whisky BBQ Grander i Whisky BBQ Wrapper. Burgery "American Soul" to przepyszne połączenie soczystego i złocistego kurczaka, chrupiącego boczku oraz krażków cebulowych w aromatycznym sosach. Wrappery podawane są z kurczakiem, pysznym boczkiem, piklami oraz frytkami.

To właśnie aromatyczne sosy nadają niepowtarzalny, pyszny i „amerykański” smak potrawom z nowej oferty. Kentucky Gold, który jest najczęściej wybieranym sosem w ofercie KFC, od początku zdobył serca najbardziej wymagających smakoszy w Polsce. Stworzony jest na bazie wędzonego sosu BBQ z dodatkiem miodu i musztardy. O jego popularności swiadczy fakt, że doczekał się nawet profilu na Facebooku stworzonego przez samych fanów restauracji. Natomiast BBQ Whisky to inspirowany kraftowymi smakami z USA sos na bazie prawdziwej whisky z oryginalnymi dodatkami w postaci wędzonej papryki jalapeno. Prawdziwy, unikalny smak z Ameryki.

Oferta „American Soul” będzie dostępna we wszystkich restauracjach KFC w Polsce już od 8 marca. Wyrusz w kulinarną podróż z KFC i poczuj American Soul.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.

Bankowość

Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.

Prawo

Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.