Podcasty Accenture „Points of Change” - startuje kampania employer brandingowa
Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach firmy. W każdym z 10 podcastów eksperci Accenture opowiedzą m.in. o tym, na czym polega ich praca, kompetencjach, jakie są potrzebne na ich stanowiskach, wyzwaniach, z jakimi się mierzą czy możliwej ścieżce rozwoju kariery. Słuchacze będą mogli dowiedzieć się więcej m.in na temat takich obszarów jak: Cloud, Innovation Mindset, Consumer Trends czy Cybersecurity.
- Podcasty mają formę rozmowy z ekspertami Accenture. Pracownicy firmy to jej najbardziej wiarygodni ambasadorowie, dlatego zaangażowaliśmy ich w ten projekt. Opowiadają o tym, czym zajmują się w pracy na co dzień, zwracając uwagę na istotne kwestie z perspektywy pracownika. Taka relacja z pierwszej ręki z pewnością jest atrakcyjna dla potencjalnego kandydata. Dodatkowo rozmowy eksperckie przeplatają się z fabułą, dzięki czemu słuchacz może nie tylko wcielić się w rolę i empatyzować z postaciami z podcastu, ale również lepiej zrozumieć specyfikę tematu, który jest poruszany w danym odcinku - mówi Jakub Smarz - Poland Marketing and Communication Lead, Accenture.
Polska jest pierwszym w Europie i 6. na świecie najdynamiczniej rozwijającym się rynkiem podcastów. Co więcej, ta forma wciąż zyskuje na popularności, a wzrost sięga 40% miesięcznie. Podcasty w employer brandingu są na polskim rynku wciąż świeżym tematem i nie brakuje na nim przestrzeni, aby stworzyć coś naprawdę wyjątkowego i wartościowego dla odbiorcy.
- Planując kampanię, zdecydowaliśmy się na wykorzystanie sfabularyzowanych podcastów, ponieważ ich forma odbiega od tego co jest dostępne na rynku. Jestem przekonana, że ta nietypowa forma wyróżni podcasty Accenture i przyciągnie odbiorców, a dodatkowo pozwoli dłużej utrzymać uwagę słuchacza. Rozmowy dotyczą najistotniejszych dla nas zagadnień związanych z technologią, ale także zarządzaniem projektami. To dla nas przestrzeń do pokazania, jak wygląda praca w Accenture oraz tego, że pracownicy o bardzo zróżnicowanych kompetencjach są tu mile widziani – dodaje Katarzyna Krężel - Poland Talent Brand Lead, Accenture.
Kampania „Points of Change” jest częścią globalnej strategii komunikacyjnej Accenture „Let there be change”, która podkreśla znaczenie zmiany we współczesnym świecie. To dzięki sile ludzkiej kreatywności w połączeniu z zaawansowaną technologią możemy zmieniać świat.
Odbiorcy będą mogli cieszyć się nowym odcinkiem podcastu co tydzień przez najbliższe 3 miesiące. Prowadzącym jest związany ze środowiskiem startupowym Krzysztof Kobyłecki. Kampania będzie wspierana dodatkowymi działaniami, m.in. webinarami artykułami eksperckimi oraz promocją w mediach społecznościowych. Pierwsze odcinki podcastu można już odsłuchać na najbardziej popularnych platformach podcastowych, m.in. Spotify, Google Podcast, Youtube czy Apple Podcast.
Linki do podcastów Points of Change:
Spotify: https://spoti.fi/3tGSM7i
Apple Podcasts: http://apple.co/3jy1y2P
Youtube: https://bit.ly/3a6c12c

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.