Podcasty Accenture „Points of Change” - startuje kampania employer brandingowa
Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach firmy. W każdym z 10 podcastów eksperci Accenture opowiedzą m.in. o tym, na czym polega ich praca, kompetencjach, jakie są potrzebne na ich stanowiskach, wyzwaniach, z jakimi się mierzą czy możliwej ścieżce rozwoju kariery. Słuchacze będą mogli dowiedzieć się więcej m.in na temat takich obszarów jak: Cloud, Innovation Mindset, Consumer Trends czy Cybersecurity.
- Podcasty mają formę rozmowy z ekspertami Accenture. Pracownicy firmy to jej najbardziej wiarygodni ambasadorowie, dlatego zaangażowaliśmy ich w ten projekt. Opowiadają o tym, czym zajmują się w pracy na co dzień, zwracając uwagę na istotne kwestie z perspektywy pracownika. Taka relacja z pierwszej ręki z pewnością jest atrakcyjna dla potencjalnego kandydata. Dodatkowo rozmowy eksperckie przeplatają się z fabułą, dzięki czemu słuchacz może nie tylko wcielić się w rolę i empatyzować z postaciami z podcastu, ale również lepiej zrozumieć specyfikę tematu, który jest poruszany w danym odcinku - mówi Jakub Smarz - Poland Marketing and Communication Lead, Accenture.
Polska jest pierwszym w Europie i 6. na świecie najdynamiczniej rozwijającym się rynkiem podcastów. Co więcej, ta forma wciąż zyskuje na popularności, a wzrost sięga 40% miesięcznie. Podcasty w employer brandingu są na polskim rynku wciąż świeżym tematem i nie brakuje na nim przestrzeni, aby stworzyć coś naprawdę wyjątkowego i wartościowego dla odbiorcy.
- Planując kampanię, zdecydowaliśmy się na wykorzystanie sfabularyzowanych podcastów, ponieważ ich forma odbiega od tego co jest dostępne na rynku. Jestem przekonana, że ta nietypowa forma wyróżni podcasty Accenture i przyciągnie odbiorców, a dodatkowo pozwoli dłużej utrzymać uwagę słuchacza. Rozmowy dotyczą najistotniejszych dla nas zagadnień związanych z technologią, ale także zarządzaniem projektami. To dla nas przestrzeń do pokazania, jak wygląda praca w Accenture oraz tego, że pracownicy o bardzo zróżnicowanych kompetencjach są tu mile widziani – dodaje Katarzyna Krężel - Poland Talent Brand Lead, Accenture.
Kampania „Points of Change” jest częścią globalnej strategii komunikacyjnej Accenture „Let there be change”, która podkreśla znaczenie zmiany we współczesnym świecie. To dzięki sile ludzkiej kreatywności w połączeniu z zaawansowaną technologią możemy zmieniać świat.
Odbiorcy będą mogli cieszyć się nowym odcinkiem podcastu co tydzień przez najbliższe 3 miesiące. Prowadzącym jest związany ze środowiskiem startupowym Krzysztof Kobyłecki. Kampania będzie wspierana dodatkowymi działaniami, m.in. webinarami artykułami eksperckimi oraz promocją w mediach społecznościowych. Pierwsze odcinki podcastu można już odsłuchać na najbardziej popularnych platformach podcastowych, m.in. Spotify, Google Podcast, Youtube czy Apple Podcast.
Linki do podcastów Points of Change:
Spotify: https://spoti.fi/3tGSM7i
Apple Podcasts: http://apple.co/3jy1y2P
Youtube: https://bit.ly/3a6c12c
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.