Komunikaty PR

Podcasty Accenture „Points of Change” - startuje kampania employer brandingowa

2021-03-02  |  16:00

Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach firmy. W każdym z 10 podcastów eksperci Accenture opowiedzą m.in. o tym, na czym polega ich praca, kompetencjach, jakie są potrzebne na ich stanowiskach, wyzwaniach, z jakimi się mierzą czy możliwej ścieżce rozwoju kariery. Słuchacze będą mogli dowiedzieć się więcej m.in na temat takich obszarów jak: Cloud, Innovation Mindset, Consumer Trends czy Cybersecurity.

 

- Podcasty mają formę rozmowy z ekspertami Accenture. Pracownicy firmy to jej najbardziej wiarygodni ambasadorowie, dlatego zaangażowaliśmy ich w ten projekt. Opowiadają o tym, czym zajmują się w pracy na co dzień, zwracając uwagę na istotne kwestie z perspektywy pracownika. Taka relacja z pierwszej ręki z pewnością jest atrakcyjna dla potencjalnego kandydata. Dodatkowo rozmowy eksperckie przeplatają się z fabułą, dzięki czemu słuchacz może nie tylko wcielić się w rolę i empatyzować z postaciami z podcastu, ale również lepiej zrozumieć specyfikę tematu, który jest poruszany w danym odcinku - mówi Jakub Smarz - Poland Marketing and Communication Lead, Accenture.

 

Polska jest pierwszym w Europie i 6. na świecie najdynamiczniej rozwijającym się rynkiem podcastów. Co więcej, ta forma wciąż zyskuje na popularności, a wzrost sięga 40% miesięcznie. Podcasty w employer brandingu są na polskim rynku wciąż świeżym tematem i nie brakuje na nim przestrzeni, aby stworzyć coś naprawdę wyjątkowego i wartościowego dla odbiorcy.

 

- Planując kampanię, zdecydowaliśmy się na wykorzystanie sfabularyzowanych podcastów, ponieważ ich forma odbiega od tego co jest dostępne na rynku. Jestem przekonana, że ta nietypowa forma wyróżni podcasty Accenture i przyciągnie odbiorców, a dodatkowo pozwoli dłużej utrzymać uwagę słuchacza. Rozmowy dotyczą najistotniejszych dla nas zagadnień związanych z technologią, ale także zarządzaniem projektami. To dla nas przestrzeń do pokazania, jak wygląda praca w Accenture oraz tego, że pracownicy o bardzo zróżnicowanych kompetencjach są tu mile widziani – dodaje Katarzyna Krężel - Poland Talent Brand Lead, Accenture.

Kampania „Points of Change” jest częścią globalnej strategii komunikacyjnej Accenture „Let there be change”, która podkreśla znaczenie zmiany we współczesnym świecie. To dzięki sile ludzkiej kreatywności w połączeniu z zaawansowaną technologią możemy zmieniać świat.

Odbiorcy będą mogli cieszyć się nowym odcinkiem podcastu co tydzień przez najbliższe 3 miesiące. Prowadzącym jest związany ze środowiskiem startupowym Krzysztof Kobyłecki. Kampania będzie wspierana dodatkowymi działaniami, m.in. webinarami artykułami eksperckimi oraz promocją w mediach społecznościowych. Pierwsze odcinki podcastu można już odsłuchać na najbardziej popularnych platformach podcastowych, m.in. Spotify, Google Podcast, Youtube czy Apple Podcast.

 

Linki do podcastów Points of Change:

Spotify: https://spoti.fi/3tGSM7i
Apple Podcasts: http://apple.co/3jy1y2P
Youtube: https://bit.ly/3a6c12c

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR 12 dobrych praktyk Samsung w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu Biuro prasowe
2021-04-16 | 11:00

12 dobrych praktyk Samsung w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Rok 2020 pod wieloma względami był przełomowy, także w kontekście odpowiedzialności biznesu. Sytuacja epidemiologiczna unaoczniła, jak ważne jest zaangażowanie społeczne. W tegorocznej
Media i PR Inicjatywy Mars Polska w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu
2021-04-15 | 16:45

Inicjatywy Mars Polska w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu

15 kwietnia Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB) już po raz 19 opublikowało największy w Polsce przegląd działań CSR i zrównoważonego rozwoju – raport
Media i PR Piękna historia kobiecości - konkurs dla miłośników grafiki i projektowania
2021-04-15 | 01:00

Piękna historia kobiecości - konkurs dla miłośników grafiki i projektowania

Pod hasłem Piękna historia kobiecości wystartował urodzinowy konkurs marki Cleanic. Jest on adresowany do twórców w dziedzinie szeroko rozumianej grafiki i projektowania.

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Globalna pozycja węgla nie jest zagrożona w najbliższych latach. Popyt napędzają państwa azjatyckie, głównie Chiny i Indie

W ubiegłym roku światowe zapotrzebowanie na węgiel spadło o 5 proc. r/r, najmocniej od II wojny światowej. To w dużej mierze efekt globalnego spowolnienia w przemyśle wywołanego przez COVID-19. W tym roku wraz ze stopniowym powrotem gospodarek do normalności Międzynarodowa Agencja Energii spodziewa się wzrostu popytu na czarny surowiec o 2,6 proc., głównie za sprawą państw azjatyckich. – Energetyka światowa jest oparta na węglu i takie państwa jak Chiny, Indie, Indonezja nie odstąpią od tego najtańszego, najbardziej bezpiecznego nośnika energii. Czyli praktycznie świat poza Unią Europejską będzie nadal opierał swoje systemy energetyczne na tym paliwie – mówi Janusz Olszowski, prezes Górniczej Izby Przemysłowo-Handlowej

Farmacja

Od dziś farmaceuci zyskują nowe uprawnienia. Właścicieli aptek czeka szereg wyzwań

16 kwietnia wchodzi w życie większość zapisów nowej ustawy o zawodzie farmaceuty, która rozszerza uprawnienia tego zawodu. Magister farmacji będzie mógł przeprowadzić z pacjentem wywiad farmaceutyczny, doradzić mu w kwestii przyjmowanych leków, przeprowadzić podstawowe nieinwazyjne badania diagnostyczne i przeszkolić w używaniu prostego sprzętu medycznego, np. glukometru. Otwartą kwestią pozostaje to, kto będzie płacił za opiekę farmaceutyczną jako świadczenie – sam pacjent czy może NFZ. Z kolei dla właścicieli aptek wyzwaniem będzie stworzenie miejsca, gdzie takie konsultacje mogą się odbywać, oraz zapewnienie odpowiednich zasobów kadrowych.

Problemy społeczne

W Polsce co roku przeprowadza się ok. 145 transplantacji serca, ale oczekujących jest trzy razy więcej. Problemem często jest brak zgody rodziny zmarłego

W 2020 roku wykonano 145 operacji transplantacji serca i podobna liczba utrzymuje się od kilku lat. Potrzeby są jednak znacznie większe, bo liczba osób oczekujących na przeszczep to 415 – wynika ze statystyk Poltransplantu. Choć większość Polaków zgadza się zostać dawcą narządów po swojej śmierci, rzadko informują o tym bliskich. – Nawet w 10–20 proc. przypadków rodzina nie zgadza się na przeszczep – wskazuje dr n. med. Zygmunt Kaliciński, transplantolog ze Szpitala MSWiA w Warszawie. Problemami są także nieodpowiednie przygotowanie szpitalnych koordynatorów oraz ich częsta rotacja.

Problemy społeczne

Pandemia ograniczyła aktywność fizyczną dzieci o ponad 30 proc. Wśród najmłodszych rośnie problem nieprawidłowej masy ciała i problemów z kręgosłupem

Już od ok. 20 lat poziom kondycji fizycznej dzieci i młodzieży systematycznie spada, a pandemia jeszcze pogłębiła ten problem. Nauka online, zamknięte szkoły, baseny, sale sportowe i boiska spowodowały, że aktywność fizyczna wśród najmłodszych spadła o 33 proc. – wynika z raportu „Aktywność fizyczna i żywienie dzieci w czasie pandemii”. – Możemy mieć przyrost populacji osób otyłych i z nadwagą, prawdopodobnie zwiększy się także częstotliwość występowania wad postawy i bólu  kręgosłupa – wymienia prof. Bartosz Molik, rektor AWF w Warszawie. Na zdrowie i kondycję dzieci przełożenie może mieć także coraz częściej diagnozowany zespół pocovidowy.