Komunikaty PR

Apex One – otwarcie największego w Polsce centrum szkoleniowo-simracingowego!

2021-11-24  |  17:20

Już 4 grudnia 2021 nastąpi oficjalne otwarcie największego w Polsce Centrum Szkoleniowo-Simracingowego Apex One, które mieści się na I piętrze Sky Tower przy ul. Powstańców Śląskich 95 we Wrocławiu.

Apex One to największe centrum simracingowe w Polsce, które zapewni mieszkańcom, turystom oraz pasjonatom wyścigów samochodowych nowy sposób na spędzanie czasu w samym sercu Wrocławia. Stanowi ono połączenie przestrzeni rozrywkowej związanej z motorsportem oraz miejsca przeznaczonego do profesjonalnego szkolenia kierowców, oraz całych zespołów racingowych. Wizyta w Apex One to również wspaniała okazja do przetestowania profesjonalnych symulatorów jazdy marki Qubic System, dostarczanej przez polską firmę, Motion Systems z Wrocławia.

”Wierzymy, że projekt Apex One przyciągnie nie tylko entuzjastów simracingu, ale każdego, kto ma ochotę przenieść się w świat wirtualnego motorsportu" - Michał Stanek, prezes i założyciel firmy Motion Systems.

„Staramy się, aby oferta rozrywkowa Sky Tower nieustanie się poszerzała. Mamy świadomość, że w ten sposób przyczyniamy się do zwiększania atrakcyjności także samego Wrocławia, co stanowi dla nas istotny punkt naszej działalności” – podkreślił Piotr Pirogowicz, dyrektor zarządzający w Develia S.A., będącej właścicielem i zarządcą Sky Tower.

LOKALIZACJA W SERCU WROCŁAWIA

Sky Tower to jeden z najbardziej charakterystycznych punktów na mapie Wrocławia, a jednocześnie najwyższy w Polsce budynek apartamentowo-handlowo-biurowy. Z przeszklonego tarasu, położonego na wysokości blisko 200 metrów, można podziwiać wspaniałą panoramę Wrocławia. która jest jedną z największych atrakcji turystycznych miasta.

Centrum Apex One znajduje się na 1. piętrze Sky Tower, w dogodnej lokalizacji, blisko przystanków autobusowych, tramwajowych oraz ścieżek rowerowych.

TRZY STREFY RACINGOWE

Do dyspozycji Gości oddajemy trzy strefy racingowe GT, F1 oraz PRO, wyposażone w profesjonalne symulatory samochodów wyścigowych wraz z dedykowanymi akcesoriami niezbędnymi do odzwierciedlenia prawdziwego wyścigowego klimatu. Wszystkie urządzenia znajdujące się w centrum zostały zbudowane z wykorzystaniem systemów ruchu.

NIE TYLKO SIMRACING

Centrum Apex One to nie tylko wirtualne wyścigi, ale także określony i niecodzienny sposób na spędzanie czasu, zarówno w gronie przyjaciół, jak i podczas biznesowych spotkań. Apex One to idealne miejsce dla osób związanych ze światem motorsportu oraz niepowtarzalna okazja do wymiany kontaktów, nawiązania cennych relacji oraz organizacji spotkań biznesowych czy imprez okolicznościowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.