Komunikaty PR

„Bądź eko na co dzień!” z CH Focus

2021-10-27  |  18:36
Biuro prasowe

Akcja „Bądź eko na co dzień!” powraca! Rusza kolejna edycja inicjatywy nakłaniającej bydgoszczan do segregacji odpadów. Każda osoba, która przyniesie 30 października do CH Focus niepotrzebne plastikowe opakowania, w  zamian otrzyma sadzonki drzewek oraz ozdobnych wrzosów. Do udziału w ekologicznej akcji zachęca mieszkańców oraz swoich klientów również centrum handlowe, które partneruje sobotniemu wydarzeniu.

W Bydgoszczy znów będzie można oddać nakrętki plastikowe, by otrzymać żywe rośliny. Mieszkańcy, którzy w  najbliższą sobotę przyniosą niepotrzebne plastikowe opakowania do CH Focus, w zamian za nie otrzymają sadzonki, które przyozdobią jesienne balkony i domowe ogródki. Do rozdania będzie aż 1000 wrzosów, a dla pierwszych 400 osób biorących udział w akcji, przewidziano także rozsady drzewek leśnych.

 

Zbiórka zużytych plastików w ramach akcji „Bądź eko na co dzień!” odbędzie się 30 października, o godzinie 11.00, na placu przed centrum handlowym Focus, od strony ul. Jagiellońskiej, i potrwa do wyczerpania sadzonek, z zachowaniem reguł sanitarnych.

Bydgoszczanie, którzy przyniosą w tym dniu ze sobą:

  • od 10 do 20 butelek PET lub od 20 do 30 nakrętek – otrzymają 1 wrzos + 1 sadzonkę drzewa leśnego
  • od 21 do 30 butelek PET lub od 31 do 60 nakrętek – otrzymają 2 wrzosy + 1 sadzonkę drzewa leśnego
  • od 31 do 40 butelek PET lub od 61 do 100 nakrętek – otrzymają 3 wrzosy + 1 sadzonkę drzewa leśnego
  • od 41 butelek PET lub od 101 nakrętek – otrzymają 4 wrzosy + 1 sadzonkę drzewa leśnego.

- Zachęcamy do udziału w kolejnej proekologicznej akcji „Bądź eko na co dzień”. Sobotnia zbiórka nakrętek to idealna okazja, aby włączyć się w działania na rzecz środowiska. Każdy, kto przyniesie do naszego punktu plastikowe pudełka, butelki lub nakrętki, otrzyma w zamian roślinkę. Od zaangażowania mieszkańców zależy powodzenie akcji. Przyłączając się do niej, wspólnie wzmacniamy świadomość proekologiczną w naszym otoczeniu-mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

Organizatorem wydarzenia jest Express Bydgoski, natomiast partnerem lokalizacyjnym CH Focus w Bydgoszczy. Inicjatywę wspierają również lokalni partnerzy: NITRO-CHEM S.A., Collegium Medicum UMK, Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy oraz Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu.  

Partnerstwo CH Focus w ramach akcji „Bądź eko na co dzień!” to element programu Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.

Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://focusbydgoszcz.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.