Irlandzki pomysł w Polskim wykonaniu!
Szukamy odpowiedzi na pytania: z kim w ostatnim czasie zamieszali warszawscy Barberzy? Czy postawili na ostre cięcie, a może byli nad wyraz precyzyjni? Co łączy ich z kawowymi ekspertami, czy studiami tatuażu? Kogo inspiruje miejski klimat? I co w tym zestawieniu robią polskie kosmetyki do brody? Czy jest coś, co łączy ich wszystkich?
Odpowiedź jest bardzo prosta, właściwie wystarczy jedno słowo, żeby rozwiać wszelkie wątpliwości: Jameson! Ten znany trunek od lat kojarzony jest z symbolami miejskiej kultury, a od jakiegoś czasu ambasador - David O’Boyle otwiera się na nowości, które podkreślają główną wartość marki - budowanie więzi międzyludzkich. Marka podkreśla, że na pozór dzielące nas różnice mogą się okazać powodem, który nas połączy.
We wrześniu tego roku ruszyła głośna kampania „Tyle różnic, jedna whiskey”.
Od tego czasu Jameson nie zwalnia tempa i ciągle zaskakuje nas nowymi pomysłami, każdy z nich jest inny, ale wszystkie łączy: pasja, lokalność i irlandzka whiskey.
Wierzę w budowanie autentycznej więzi pomiędzy marką i ludźmi, dzięki temu współpraca jest szczera i przynosi każdej ze stron same korzyści. Odbiorcy wyczuwają takie rzeczy.
- mówi brand ambasador marki - David O’Boyle.
Osiemnaście miesięcy temu David przeprowadził się do Polski. Wcześniej pracował w Tajlandii jako International Brand Ambasador Jamesona. W obu miejscach kierował się tą samą zasadą: “Rozmawiaj z każdym, odkrywaj wszystko wszędzie i zawsze miej oczy szeroko otwarte”. Wiele współprac jakie David zaaranżował zaczęło się od przypadkowej rozmowy przy kawie z nieznajomymi, którzy potem stali się dobrymi przyjaciółmi zarówno Davida jak i Jamesona. Przykładem jest jego dobry przyjaciel z Bearded Coffee. Podczas pierwszego pobytu w Polsce, David kupił kawę od Bartka z Bearded Coffee - obecnie pracują już nad 4 wspólną współpracą.
W Polsce O’Boyle kontynuuje swoje poza szablonowe podejście, podejmuje współpracę z przedstawicielami manufakturowych firm, aby wspólnie z nimi tworzyć unikalne projekty. Do tej pory David podjął współpracę z ponad pięćdziesięcioma przedsiębiorcami, specjalizujących się w różnych dziedzinach, obejmujących między innymi Barberów, streetwear, sztukę, kawę, tatuaże i fotografię. Przemierzył Polskę wzdłuż i wszerz, żeby znaleźć najlepszych specjalistów. Razem z piętnastoma polskimi Barber Shopami stworzył “Jameson Barber Family”. Ostatnio premierę miała jego kampania “J-Shirts” podczas której stworzył unikatowe koszulki wraz z trzema inspirującymi, polskimi artystami (Zulu Kuki, WLK i Didienko). W tym roku David może się pochwalić najnowszą współpracą z pro- ekologiczną polską firmą - Zew for Men.Planuje także współpracę z Warsaw Saints, oraz palarnią kawy Praska.
Jameson wraz z Davidem O’Boyle zapowiada kolejne niestandardowe działania, ale nie zamierzają zmieniać zasad gry. Nadal będzie bardzo miejsko, bardzo indywidualnie i z dużą dawką humoru. Wiele aktywacji zaplanowanych jest już 17 marca, w Dzień Świętego Patryka.
Wszystkie szczegóły pojawią się niebawem na Instagramie marki: https://www.instagram.com/jamesonwhiskey_pl/.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.