Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Na odbiorców czekają aktywacje stacjonarne, jak i akcje w mediach społecznościowych. Celem realizowanych przedsięwzięć jest zachęcenie konsumentów do otworzenia się na nowe doznania kulinarno-smakowe i włączenia do swojej codziennej diety produktów pochodzenia roślinnego.
Zainicjowany przez Alpro szereg letnich aktywności online i offline to holistyczne podejście do dbania o dobrostan w praktyce – zarówno poprzez troskę o zróżnicowane menu, jak i aktywność fizyczną. Zaproszeni do współpracy twórcy internetowi mają, poprzez aktywacje, uświadomić konsumentom, że „Roślinne nie gryzie!”, oraz że dieta fleksitariańska to pyszny i dobry wybór. Roślinne alternatywy to bowiem doskonałe urozmaicenie codziennej diety, nie tylko dla wegetarian i wegan.
Aktywne lato
Na lipiec zaplanowano szereg działań angażujących twórców internetowych. Kaja Soboń, Agata Barglik i Joanna Jóźwik zaprezentują Śniadania Mistrzów. Przedstawią pomysły na zdrowe i pożywne śniadania na bazie produktów Alpro w zależności od potrzeb i aktywności fizycznej. Wyzwanie na śniadanie będzie zaś okazją do zainspirowania się nowymi przepisami na pożywne i pyszne śniadania. „Zawody” poprowadzi Volodmyr Testardi, który zaprosi do udziału nominowanych przez siebie twórców – wyzwaniem będzie stworzenie smakowitego i szybkiego śniadania na bazie produktów Alpro. Każda nominowana osoba rzuci wyzwanie innemu twórcy, co da odbiorcom możliwość obserwowania różnorodnych i ekscytujących pomysłów.
Sierpień upłynie pod znakiem akcji online i Green Festivalu w Olsztynie. Influencerzy, m.in. Dominik Czeronek czy Ania Lekka, zaprezentują serię pomysłów na wykorzystanie roślinnych alternatyw dla jogurtów oraz skyrów od Alpro. Projekt ten, pod hasłem Roślinne nie gryzie - roślinne zdrowo miesza!, z pewnością wywoła wiele pozytywnych emocji. Drugi z planowanych eventów ucieszy fanów festiwalowych chwil. W stolicy województwa warmińsko-mazurskiego od 15 do 17 sierpnia odbędzie się Olsztyn Green Festival, który przyciąga miłośników koncertów oraz „zielonego” stylu życia. To właśnie podczas tego wydarzenia, entuzjaści muzyki będą mogli odpocząć aż w 2 strefach Alpro. Na uczestników czekają m.in. pyszne kawy z dodatkiem produktów Alpro, strefa relaksu oraz atrakcje dla małych i dużych.
Do startu, gotowi… roślinne!
Ruch to zdrowie, a lato sprzyja aktywności. Z pierwszymi propozycjami Alpro wyszło już na początku lata. Od połowy czerwca do sierpnia można odwiedzić stoisko Alpro na Targach Śniadaniowych w Warszawie. Uczestnicy wydarzenia mają okazję za darmo poczęstować się pyszną kawą z Alpro, spróbować roślinnych alternatyw dla jogurtów i skyrów oraz odpocząć i spędzić miło czas z bliskimi. W czerwcu zorganizowane zostały również specjalne warsztaty sportowo-taneczne na Targach Śniadaniowych. Była to akcja „Zapłać kaloriami”, a więc trening z trenerką Kają Soboń, a także lekcje tańca „Shake That Thing” z tancerzami Kasią Jukowską i Arturem Golcem. Kolejne akcje będą przede wszystkim inspiracją do odkrywania nowych trendów kulinarnych i zachętą do włączenia produktów roślinnych w codziennym przygotowywaniu posiłków.
– Jesteśmy przekonani o tym, iż zdrowy styl życia powinien łączyć zbilansowaną dietę oraz aktywność fizyczną. Wykorzystując letnią aurę, Alpro postanowiło zaktywizować odbiorców, zarówno poza domowym zaciszem, jak i w kuchni. Zapraszamy konsumentów do odkrywania dobroczynnego wpływu ruchu na organizm i śledzenia smacznych i zdrowych przepisów roślinnych – podsumowuje Dominika Wujcik, Brand Manager Alpro.
Dla każdego coś smacznego
Różnorodność aktywności koresponduje z bogatym portfolio marki Alpro. – Zaplanowane na lato aktywacje, w szczególności te związane z gotowaniem, zachęcają do eksplorowania świata kulinariów. Pokazują, że produkty roślinne doskonale sprawdzą się jako podstawa pysznych i zdrowych przepisów, m.in. śniadaniowych. Portfolio Alpro pełne jest różnych smaków, co z pewnością ułatwi wybór składników potrzebnych do przygotowania pełnowartościowych dań. Alternatywy dla produktów pochodzenia zwierzęcego wpisują się również w koncepcję diety planetarnej[1], która ma nie tylko korzystny wpływ na zdrowie, ale również planetę[2] – mówi Dominika Wujcik.
Portfolio Alpro obejmuje m.in. napoje roślinne w różnych wariantach smakowych, takich jak owsiane, migdałowe, a także kokosowe z dodatkiem ryżu, sojowe o smaku czekoladowym czy sojowe o smaku waniliowym. To również szereg roślinnych alternatyw dla jogurtów, skyrów, deserów czy produktów idealnych do gotowania, na przykład w 100% roślinnej alternatywy dla śmietany, oraz bogatych w białko proteinowych napojów roślinnych.
[1] Raport “Talerz Przyszłości”: https://danone.pl/assets/interdyscyplinarne/Raport_Talerz_Przyszlosci_2023.pdf.
[2] Clark, Tilman – Comparative analyses of environmental impacts of agricultural production systems, agricultural input efficiency and food choice, 2017.
To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka
WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
Jak ekologicznie organizować życie w domu? Oto 7 sposobów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace
W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027
Polityka
Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio
W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.
IT i technologie
Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań
Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.