„Normalne, że ich dotykam” – nowa kampania edukacyjna marki Avon
Kampanię „Normalne, że ich dotykam” promuje emocjonalny spot w duchu „body positive”, w którym Natalia Nykiel zachęca dziewczyny do bycia bliżej ze sobą oraz do dotykania i poznawania swoich piersi. Motywem przewodnim jest charakterystyczny gest samobadania. Spot dostępny na YouTube na kanale Avon Polska.
Video będzie promowane szeroko w social mediach: na Instagramie, Facebooku, YouTube, TikToku oraz Spotify. Dodatkowo, by zaangażować nastolatki i zachęcić je do przyjrzenia się swoim piersiom, w dniach 1-16 października na TikToku zostanie zorganizowany konkurs. Zadaniem uczestniczek będzie zatańczenie do singla Natalii i zakończenie swojego tańca gestem samobadania, który artystka wykonuje w teledysku.
Kampania obejmuje również działania edukacyjne w szkołach. Ekspertki Avon, przeszkolone przez Fundację Rak’n’Roll, przeprowadzą lekcje samobadania piersi w 100 szkołach w całej Polsce. Scenariusz lekcji powstał przy współpracy z partnerami merytorycznymi i jest zgodny z podstawą programową lekcji biologii, wychowania do życia w rodzinie i wychowania fizycznego. Lekcje w szkołach są bezpłatne, a nauczyciele mogą zdobyć więcej informacji i zgłaszać swoje klasy na stronie www.avon.pl/programedukacyjny
Celem naszej kampanii jest wprowadzenie realnej zmiany społecznej, w odpowiedzi na prawie całkowity brak wiedzy i świadomości, jak ważny jest nawyk sprawdzania zdrowia piersi. Nastolatki same przyznały, że najlepszym miejscem na zaszczepienie tego nawyku jest szkoła. Wierzymy, że połączenie beauty i wellness, merytoryki i body positivity pomoże nam w budowaniu świadomości
i akceptacji własnego ciała wśród młodych dziewczyn – mówi Ewa Grzech, Head of Integrated Communications Avon Polska.
Za koncept kreatywny oraz realizację kampanii, w tym zakup mediów, odpowiada agencja Garden of Words, za realizację spotu dom produkcyjny AGVE oraz reżyser Jan Dybus i operator Michał Palikot. Akcja jest finansowana w ramach kampanii Avon Kontra Rak Piersi, która jest zasilana w całości ze sprzedaży produktów Avon z Różową Wstążką.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.