Komunikaty PR

Port Łódź wspiera lokalną społeczność

2021-04-26  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania jpg ( 0.42 MB )

Każda okazja jest dobra by pomagać. Port Łódź w ramach prowadzonych akcji marketingowych łączy promocję oferty swoich najemców ze wsparciem dla najbardziej potrzebujących. Czas pandemii dobitnie pokazał, że wzajemna życzliwość i chęć pomocy są kluczowe by przetrwać ten niezwykle trudny dla wszystkich okres. Port Łódź od początku działalności wspiera swoich sąsiadów. Nie inaczej było i tym razem, gdy wiosenna kampania modowych kolekcji najemców stała się jednocześnie punktem wyjścia do tego by wspomóc potrzebujących. Instalacja - która powstała w Centrum na potrzeby akcji marketingowej - zbudowana z szaf IKEA i wypełniona ubraniami od najemców, została przekazana do łódzkiego Funduszu Ochrony Macierzyństwa. 

Fundusz obejmuje opieką głównie kobiety w ciąży oraz młode matki, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej. Często są to kobiety pozbawione dachu nad głową, które zaznały przemocy ze strony partnera i nie posiadają jakichkolwiek środków do życia umożliwiających utrzymanie siebie i dziecka. Organizacja zapewnia podopiecznym nie tylko wsparcie prawne i psychologiczne, ale także żywność i ubrania dla nich i dzieci. Raz w tygodniu Panie mogą korzystać z magazynu FOM, gdzie otrzymują odzież i obuwie. Port Łódź przekazał Funduszowi na potrzeby organizacji tego pomieszczenia trzy szafy, wypełnione dodatkowo ubraniami zakupionymi od swoich najemców. Szafy pozwoliły uporządkować przestrzeń magazynu FOM. Wcześniej rzeczy przekazywane dla podopiecznych Funduszu nie miały niestety swojego miejsca. Od teraz wszystkie ubrania, które trafią do magazynu zostaną estetycznie poukładane w szafach, tworząc tym samym bardziej przyjazną atmosferę tego miejsca.

Priorytetem dla nas jest umiejętne łączenie biznesu z troską o lokalną społeczność i jej potrzeby. Kiedy decydowaliśmy się na marcową akcję marketingową, od początku wiedzieliśmy, że zarówno szafy, jak i ich zawartość chcemy przekazać potrzebującym. Dowiedzieliśmy się o specjalnym magazynie Funduszu Ochrony Macierzyństwa i stwierdziliśmy, że to idealne miejsce by to właśnie tam trafiły szafy i ubrania po zakończonej kampanii. Wspólnie ze sklepem IKEA Łódź dołożyliśmy tym samym swoją cegiełkę do prowadzonej przez FOM inicjatywy – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź. 
Przekazane przez nas szafy pozwolą na stałe lepiej zaaranżować przestrzeń magazynu. Mamy nadzieję, że nowe ubrania, ale też i samo uporządkowanie garderoby, pozwoli paniom poczuć się bardziej komfortowo i wpłynie pozytywnie na postrzeganie siebie. Współpraca z FOM z pewnością nie zakończy się na tej jednej cegiełce, już rozmawiamy o kolejnych możliwych formach wsparcia – dodaje Jagoda Olesiak.

Za każdą z podopiecznych Funduszu kryje się historia. Mniejsza bądź większa tragedia związana z doznaniem przemocy, bezdomnością czy uzależnieniami. Organizacja pomaga kobietom stawić czoła problemom, jest dla nich oparciem i najczęściej także pierwszym punktem zaczepienia.

Nasz Fundusz to jedno z dzieł Centrum Służby Rodzinie, które nieprzerwanie działa od ponad 33 lat. Przez ten czas objęliśmy wsparciem około 6 tysięcy kobiet i rodzin z regionu łódzkiego. Pomoc udzielana naszym podopiecznym pozwala im poczuć, że nie są pozostawione same sobie. Daje im siłę by walczyć i zrzucić ciężar często traumatycznych doświadczeń życiowych. Bardzo istotne jest tu holistyczne podejście do każdej z pań, co wyraża się m.in. w umacnianiu ich poczucia godności i samoakceptacji - mówi Aneta Szustak, Z-ca dyrektora CSR ds. pomocowych, Przewodnicząca FOM.

Port Łódź jako największe centrum handlowe w regionie aktywnie uczestniczy w życiu Łodzi i jej mieszkańców oraz wspiera lokalną społeczność. Jest nie tylko miejscem zakupów i spędzania wolnego czasu, ale także ośrodkiem, który łączy ludzi i reaguje na ich potrzeby. Od początku swojej działalności Centrum realizuje oraz wspiera wszystkie inicjatywy związane ze zdrowiem, ochroną środowiska, a także aktywizuje lokalną społeczność. Więcej na temat działań podjętych przez Port Łódź przeczytać można na stronie Portu Łódź, wchodząc w zakładkę "Zrównoważony Rozwój".

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety

– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.

Prawo

Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.