Komunikaty PR

Wielkie Otwarcie FOOD TOWN w Fabryce Norblina

2021-10-09  |  23:12
Do pobrania pdf ( 6.57 MB )

FOOD TOWN to kolejna po biurach i KinoGramie otwarta przestrzeń Fabryki Norblina. Tym razem do użytku trafia pięć hal o różnym przeznaczeniu. Największa z nich dedykowana jest wydarzeniom kulturalnym i koncertom. Jej możliwości poznają wszyscy goście już od pierwszych chwil otwarcia.

W piątek 22 października FOOD TOWN rozpocznie swoją działalność imprezą z cyklu Warsaw Generation Beats. Konfrontacja i połączenie różnych technik mixu muzyki na żywo. Główną zasadą WGB jest różnica wieku artystów przekraczająca 2 dekady. Dlatego za gramofonami stanie weteran
i legenda hiphopowej sceny DJ 600V oraz wschodzące gwiazdy Staszek selektah oraz DJ MARIANO MBH.

Następnego dnia cała powierzchnia gastronomiczna będzie otwarta dla wszystkich od rana. Wieczorem odbędzie się główny koncert Wielkiego Otwarcia. Obok Bartka Królika z zespołem na scenie wystąpi Monika Damaszko i DJ Mariano MBH. Wydarzenie poprowadzi MC Proceente i Hirek Wrona, który zakończy część oficjalną swoim Show Case.

Już od pierwszego dnia w FOOD TOWN będą działać 23 koncepty gastronomiczne rozmieszczone w pięciu różnych halach. Przestrzeń wypełnią kawiarnie, restauracje śniadaniowe, bardzo szeroka oferta obiadowa obejmująca różne kuchnie europejskie, bliskowschodnie, azjatyckie, tex-mex i amerykańską oraz niestandardowe koncepty vege i inne. Ze specyfiką każdego konceptu będzie można zapoznać się podczas serii warsztatów kulinarnych prowadzonych przez szefów kuchni przez całą sobotę i niedzielę.

Dodatkowo FOOD TOWN zachwyci czterema różnymi barami prowadzonymi przez cocktail art directora Adama Grądziela oraz szefa barów Tomka Małka - zwycięzcy 66 konkursów barmańskich na całym świecie, 4-krotnego Mistrza Roadhouse World Final oraz 4-krotnego zwycięzcy międzynarodowej ligi flair WFA Grand Slam. Tworzymy naprawdę niesamowite miejsce, które zachwyci gości różnorodnością i poziomem! - mówi Tomek Małek - Mamy różnorodne bary w stylu azjatyckim, aperitivo, klasycznym, koktajle lov ab, mocktaile, wegańskie i organiczne. Wszystko
w duchu minimal waste. Wysoki poziom barów jest wynikiem bardzo dużego nacisku na szkolenia pięćdziesięcioosobowego teamu barmańskiego. Za aspekt edukacyjny odpowiada Head of Training, Maciej Szymański.

Food Town w Fabryce Norblina od 23 października będzie przez 7 dni w tygodniu
od wczesnych godzin rannych (8:00 od poniedziałku do piątku, 9:00 w weekendy) do późnego wieczora (22:00 od poniedziałku do czwartku i 23:00 w niedzielę), a nawet 1:00 w nocy w piątki i 2:00
w soboty.

 

 

STRONA WWW:

  • foodtown.pl
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.