Komunikaty PR

Polki aktywniej zdobywają wiedzę i sięgają po porady ekspertów - raport

2020-04-28  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Obecnie chętniej korzystamy z internetowych porad specjalistów, kursów, spotkań i motywujących aplikacji mobilnych. Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką od czasu pandemii koronawirusa odnotowała 13 335 uczestników webinarów, którzy wyświetlili ponad 4 619 godzin nagrań. Wydano także o 350% więcej certyfikatów z tytułu ukończenia kursów online. Z samej akcji #SzminkaKobietom skorzystało już więcej niż 50 Polek, z czego 40 z nich promuje już dzięki niej swoją firmę. Fundacja planuje kolejne działania i ogłasza intensywne 4-etapowe szkolenia dla biznesu na początku czerwca oraz uruchamia program #SukcesKlub.

W obecnej sytuacji, szczególnie trudnej dla Polek, zauważyłyśmy potrzebę  ich szczególnego wsparcia w czasie kryzysu. Nasza wiedza i doświadczenie oraz zespół ponad 120 doświadczonych ekspertów pozwolił nam natychmiast uruchomić dodatkowe narzędzia jak #SzminkaKobietom, webinary i live’y oraz eksperckie porady, z których kobiety prowadzące swoje własne firmy mogą bezpłatnie skorzystać. Naszym nadrzędnym celem jest oferowanie realnego wsparcia, a w tym merytorycznej pomocy. Wiemy, że to bardzo drogocenna wiedza i z tego właśnie powodu zachęcamy wszystkich do korzystania z niej na każdym etapie rozwoju - czy to zawodowego czy osobistego. Sam program Sukces To Ja pomógł już 400 tysiącom Polek - podsumowuje Olga Kozierowska, prezes Fundacji Sukces Pisany Szminką.

Akcja #SzminkaKobietom

Inaugurując akcję #SzminkaKobietom Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką wyciągnęła pomocną dłoń do prowadzonych przez kobiety firm, organizacji i działalności społecznych. Bezpłatne udostępnienie wszystkich kanałów komunikacji, czyli portali Sukcespisanyszminka.pl i Sukcestoja.pl oraz Facebooka, Instagrama i Linkedina pozwoliło i pozwala przedsiębiorczyniom pokazać się jak największej ilości internautów. W akcji #SzminkaKobietom do tej pory wzięło udział ponad 50 kobiet w ciągu ostatniego miesiąca.

Aby wziąć udział w akcji wystarczy zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie Fundacji nagrać krótki filmik reklamowy, udostępnić go na swoich mediach i następnie wysłać go e-mailem na adres redakcja@sukcespisanyszminka.pl wraz ze swoją krótką historią biznesową, który ukaże się na portalach i kanałach social media Sukcesu Pisanego Szminką.

Dodatkowo, dla tych wszystkich którzy potrzebują dogłębnej i usystematyzowanej wiedzy specjalne, indywidualne mentoringi prowadzi m.in. Olga Kozierowska.

Bezpłatne narzędzia online

Fundacja prowadzi największy ogólnopolski program wzmacniania aktywności zawodowej kobiet Sukces TO JA, który oparty jest na dwóch kluczowych obszarach: poszerzaniu kompetencji i wiedzy oraz umożliwieniu wymiany doświadczeń oraz znalezienia inspiracji. W ramach niego bezpłatnie można skorzystać między innymi z kursów on-line, e-booków, webinarów czy aplikacji MyOla. Program realizowany jest we współpracy z  Fundacją Coca-Cola w Atlancie.

 

  • Kursy online

W ciągu ostatnich 30 dni wydano 350% więcej certyfikatów z tytułu ukończenia kursów online. Na stronie www.sukcestoja.pl dostępnych jest 15 kursów, m.in. prowadzony przez Olgę Kozierowską "Jak sprzedawać, czyli sprzedaż dla o(d)pornych" czy "Sprzedaż i promocja na Facebooku oraz Instagramie" Grzegorza Miecznikowskiego. Dzięki takim internetowym spotkaniom w prosty sposób można rozwinąć kompetencje i odnaleźć inspiracje.

  • Aplikacja MyOla

Jedyna w swoim rodzaju aplikacja online, mobilna przyjaciółka, psycholog i mentorka w jednym. MyOla niesie wsparcie zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej. Aplikację pobrało dokładnie już 16 680 użytkowniczek i użytkowników (coraz częściej z aplikacji zaczynają korzystać mężczyźni), a w samym ostatnim miesiącu odnotowano 17% wzrost pobrań.

Pośród nowości w aplikacji pojawiła się rozmowa z Małgorzatą Kożuchowską, Jarosławem Kuźniarem i Jakubem Bączkiem. Z kolei użytkowniczki MyOli w ostatnim miesiącu najczęściej słuchały kół ratunkowych jak “Gdy czujesz się bezsilna”, “Kiedy jesteś w dołku” i “Gdy czujesz lęk”, programu “Uwolnij to, co Cię blokuje” oraz medytacji “Mindfulness” i pozostałych programów rozwojowych.

Aplikacja MyOla będąca częścią programu Sukces To Ja jest naszym najnowszym i wyjątkowym narzędziem. Dzięki niej możemy pomóc wielu kobietom wzmacniać wiarę we własne możliwości i pokazać, jak nadal wiele mogą mimo obecnej sytuacji. W tych trudnych czasach jest to  niezwykle ważne, dlatego w imię solidarności robimy wszystko, by je wspierać i pomóc im nadal poszerzyć kompetencje i wiedzę - mówi Anna Solarek, dyrektor kontaktów zewnętrznych i komunikacji w Coca-Cola Poland Services

  • E-booki

Znajdziesz tu wszystko, co musisz wiedzieć o poszukiwaniu pracy i prowadzeniu własnej firmy. Poznasz narzędzia, którymi warto się posługiwać na nowej, zawodowej ścieżce oraz posłuchasz ekspertów z ogólnopolskiego programu aktywizacji zawodowej „Sukces TO JA”, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami. Przykład? E-book “Projekt: Zyskowny Biznes”, w którym razem z autorami przejdziesz przez wszystkie elementy modelu biznesowego i zdobędziesz niezbędne umiejętności i kompetencje, które pomogą Ci założyć bądź rozwinąć swój własny biznes.

  • Webinary

Tylko w ostatnim ponad miesiącu w organizowanych przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką webinarach wzięło udział ponad 13 335 osób, które wyświetliły ponad 4 619 godzin nagrań. Odbyło się 17 spotkań online, a  w tym webinary i livey.

Dostępne webinary znajdują się pod adresem: https://sukcestoja.pl/webinary/. Wszystkie można obejrzeć na kanale Youtube Fundacji, a tematy spotkań przeprowadzonych przez ekspertów to np.:“Jak generować odwagę i pokonać lęk”,”Jak komunikować się ze sobą i z innymi”, “Wsparcie prawne i rozwiązania tarczy antykryzysowej z których możesz skorzystać”, “Sposoby na kwarantannę, organizacja dnia i pracy”, ”Wystąpienia publiczne i autoprezentacja” czy “Jak odnaleźć się w zmianie”.

 

 

  • Program DNA SuXesu

To program, w którym swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się zaproszeni goście - psycholodzy, eksperci i mentorzy. Co tydzień zamieszczamy na kanale YouTube nowe rozmowy o emocjach, sposobach na lepsze zrozumienie siebie i skuteczniejsze działanie i komunikację. Olga Kozierowska rozmawia z zaproszonymi gośćmi m.in. o tym, jak realną potrzebę przekuć na świetnie prosperujący biznes.

  • Bezpłatne porady prawne

Narzędzie, dzięki któremu bezpłatnie i anonimowo można uzyskać poradę prawną dotyczącą osoby prywatnej bądź firmy. Jak to działa? Wystarczy wejść w zakładkę "Bezpłatne porady prawne" na stronie Fundacji i w specjalnym okienku umieścić pytanie. Odpowiedź pojawi się w ciągu maksymalnie 24 godzin.

Kolejne etapy działań Fundacji

  • Intensywny program szkoleniowy dla biznesu, który wystartuje już na początku czerwca

1, 2, 3 i 4 czerwca odbędzie się intensywny, składający się z czterech obszarów program szkoleniowy realizowany online przez doświadczonych ekspertów jak Tomasz Rudolf, Monika Wąs, Maciej Kraus, Małgorzata Marczewska i Olga Kozierowska. Jego celem będzie pokazanie jak biznes powinien adaptować się do nowych warunków lub jak rozpocząć działalność  w obecnych czasach.

  • Program #SukcesKlub

W ramach programu Sukces To Ja, który powstał we współpracy z Coca-Cola wyselekcjonowana społeczność ekspertów poprowadzi 5-osobowe grupy, których uczestnicy będą reprezentantami z różnych branż. Wszystko po to, by pokazać jak różne doświadczenia zwiększają kreatywność i wymianę pomysłów. Prowadzący będą pełnić rolę moderatorów i nauczycieli, a uczestnicy finalnie sami poprowadzą kolejne spotkania w ramach Klubu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Wybitne osiągnięcia kandydatów do tytułu CGMA w Polsce wyróżnione Biuro prasowe
2024-12-19 | 09:00

Wybitne osiągnięcia kandydatów do tytułu CGMA w Polsce wyróżnione

AICPA & CIMA, które wspólnie tworzą Association of International Certified Professional Accountants, podczas gali 2024 Awards Night & Christmas Party, która odbyła
Edukacja Akademia Leona Koźmińskiego z prestiżową nagrodą AICPA & CIMA Excellence Award
2024-12-16 | 15:00

Akademia Leona Koźmińskiego z prestiżową nagrodą AICPA & CIMA Excellence Award

Podczas gali wręczenia nagród AICPA & CIMA 2024 Awards Night, która odbyła się 4 grudnia 2024 r. w Warszawie, Akademia Leona Koźmińskiego otrzymała 2024 Excellence Award w
Edukacja Szkoła SONUS organizuje bezpłatne warsztaty muzyczne dla przedszkoli w Radomiu
2024-12-12 | 23:00

Szkoła SONUS organizuje bezpłatne warsztaty muzyczne dla przedszkoli w Radomiu

Projekt „Przedszkolne nutki” organizowany przez szkołę Sonus skierowany jest do przedszkoli z Radomia i pobliskich miejscowości. W ramach akcji dzieci w wieku 5-6 lat wezmą udział

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.