Komunikaty PR

Polska Liga Esportowa zwiększa oglądalność i pozyskuje nowych partnerów

2021-05-11  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe
Attention Marketing

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

Pierwsza kolejka zmagań wiosennego sezonu przyniosła imponującą liczbę 595 311 odsłon wśród użytkowników internetu i telewizyjnych odbiorców. W porównaniu do 1. kolejki PGE Dywizji Mistrzowskiej z 2020 roku (258 026 wyświetleń) oznacza to aż 130% wzrostu. Oglądajacy na Twitchu stanowili 70% wszystkich widzów 1. kolejki zmagań.

 

W peaku rywalizację PGE Dywizji Mistrzowskiej w TV śledziło 32 213 użytkowników (wzrost o 71%), natomiast na platformie Twitch odpowiednio 6 049 (wzrost o 41%). Średnia liczba widzów wszystkich meczów 1. kolejki w serwisie Twitch to z kolei 3 908 (wzrost o 78%).

 

Bez wątpienia zatem powrót rozgrywek Polskiej Ligi Esportowej to zdecydowanie wydarzenie, na które czekali kibice. Zawodnicy stanęli na wysokości zadania, by od samego początku dostarczać fanom niezapomnianych wrażeń. Zmagania drużyn zostały docenione przez tysiące obserwatorów śledzących pierwsza kolejkę rozgrywek. Czy podobnie niespodzianki przyniosą nadchodzące tygodnie? O tym przekonamy się już niebawem!

Pierwsza kolejka zmagań wiosennego sezonu przyniosła imponującą liczbę 418 578 video views na platformie Twitch. Oznacza to aż 150,16% wzrostu w porównaniu do 1. kolejki PGE Dywizji Mistrzowskiej z 2020 roku (167 327 video views). Średnia liczba oglądających (3 908) zwiększyła się
o ponad 78,30% rok do roku, a w peaku rywalizację drużyn PGE Dywizji Mistrzowskiej obejrzało 6 049 użytkowników (41,86% więcej niż podczas zmagań 1. kolejki jesienią 2020).

 

NOWI PARTNERZY

Działalność Polskiej Ligi Esportowej opiera się na silnych partnerstwach, które zbudowane na zaufaniu, relacjach i zadowoleniu z działania pozwalają na rozwój wspólnej wizji.

 

Obie dywizje flagowych produktów PLE, czyli rozgrywek Counter - Strike: Global Offensive posiadają partnerów tytularnych, którzy profesjonalizują kształt ligi, tj: LOTTO Dywizja Profesjonalna jest przedłużeniem partnerstwa zeszłosezonowego z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki LOTTO, a PGE Dywizja Mistrzowska od wiosennego sezonu zyskała PGE Polską Grupę Energetyczną.

 

Do drużyny Polskiej Ligi Esportowej dołączyła również firma LG Electronics, która historię oraz know-how gamingowy pielęgnuje od wielu lat. LG, jako oficjalny partner PGE Dywizji Mistrzowskiej wspierać będzie działania przy samych rozgrywkach,  ale również te wykraczające poza standardowy produkt.

 

Kolejną niezwykle istotną współpracą będą działania z przeglądarką dla graczy Opera GX, które w sposób kreatywny angażować będą społeczność esportową. To pierwszy projekt Opery GX w obszarze esportu w Polsce. Tym samym Opera GX staje się oficjalną przeglądarką PGE Dywizji Mistrzowskiej.

 

Do grona oficjalnych dostawców Polskiej Ligi Esportowej dołącza również Logitech G – lider rozwiązań bezprzewodowych dla graczy,  marka wybierana przez najlepszych esportowców na świecie.

 

Przedłużone zostały również współprace, których efektywność mierzona była podczas grudniowych finałów Polskiej Ligi Esportowej. Podczas rozgrywek dodatkowej energii zawodnikom ponownie dodawać będzie Red Bull. Smak emocji podkręci marka Sokołów.

 

Podejście Polskiej Ligi Esportowej do partnerstw, to podejście kreatywne, które w swoim założeniu poszukuje niestandardowych rozwiązań na miarę zaplanowanych założeń.

 

Z niecierpliwością czekamy na nadchodzące sezony rozgrywek Polskiej Ligi Esportowej, które dostarczą najlepszych sportowych emocji.

 

DAWID PODSIADŁO i MARCIN GORTAT ŁĄCZĄ SIŁY WE WSPÓLNYM PROJEKCIE

Dawid Podsiadło – od lat jeden z najpopularniejszych muzyków w Polsce postanowił zaangażować się biznesowo w bardzo bliski sobie gaming, a konkretnie – Esport.

Artysta zainwestował w Polską Ligą Esportową, obejmując tym samym udziały w spółce, której współwłaścicielem jest również od niedawna Marcin Gortat – polska gwiazda NBA.

 

Polska Liga Esportowa słynie z ligi Counter Strike: Global Offensive, czyli gry od wielu lat pozostającej w czołówce tytułów esportowych na świecie. Zwycięzca zeszłorocznych finałów ligi rywalizował o pulę nagród pieniężnych wysokości 100 000 złotych oraz nagrody indywidualne, takie jak lot do USA na mecz NBA. Rozgrywki CS:GO składają się z dwóch dywizji: Profesjonalnej oraz PGE Mistrzowskiej. Oprócz wspomnianej gry, zawodnicy mierzą się w takich tytułach jak Pro Evolution Soccer czy F1. W najbliższym czasie zostaną ogłoszone kolejne turnieje.

 

Esport jak i szeroko rozumiany Gaming - to jedna z najdynamiczniej rosnących gałęzi biznesu rozrywkowego, która dodatkową stopę wzrostu zanotowała wraz z nadejściem pandemii oraz wprowadzanych restrykcji i lockdownu. Powrót do rozrywki domowej przyczynił się do wzrostu wartości całej branży wirtualnej rozrywki.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Attention Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Jak nowe technologie i AI kształtują przyszłość biznesu Biuro prasowe
2024-09-27 | 10:00

Jak nowe technologie i AI kształtują przyszłość biznesu

W erze dynamicznych zmian technologicznych, sztuczna inteligencja (AI) i nowe technologie zmieniają oblicze finansów. W ubiegłym tygodniu, podczas wydarzenia "Future of Finance
IT i technologie 2024 rokiem integracji sztucznej inteligencji według raportu UiPath
2024-09-26 | 16:00

2024 rokiem integracji sztucznej inteligencji według raportu UiPath

Coroczne badanie UiPath wykazało, że specjaliści ds. automatyzacji aktywnie integrują sztuczną inteligencję w swojej pracy, ponieważ branża automatyzacji oprogramowania nadal się
IT i technologie Nowe badania Salesforce: jest 5 typów osobowości z różnym podejściem do AI
2024-09-26 | 10:42

Nowe badania Salesforce: jest 5 typów osobowości z różnym podejściem do AI

Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.