Komunikaty PR

Polska pracownia wykończenia wnętrz pod klucz najlepszą w Europie Centralnej!

2020-10-20  |  15:40
Biuro prasowe
Do pobrania KODO ( 0.58 MB )

Taką decyzję podjęło jury prestiżowego konkursu BUILD Architecture Awards 2020, doceniając KODO Projekty i Realizacje Wnętrz m.in. za kreatywność oraz najwyższą jakość obsługi klienta. Odznaczenie przyznane pracowni to dowód uznania dla pracy architektów oraz podkreślenie roli polskiego designu na arenie międzynarodowej.

Klucz do sukcesu

Architecture Awards to prestiżowa nagroda przyznawana od 2015 roku przez branżowy magazyn BUILD. Jej celem jest wyłonienie projektantów, inżynierów i wizjonerów, których wybitne osiągnięcia wyznaczają nowe kierunki w światowej architekturze i budownictwie. W tegorocznej, szóstej już edycji konkursu, pracownia KODO otrzymała tytuł zwycięzcy w dwóch kategoriach: „Najlepsza pracownia wykończenia wnętrz pod klucz w Europie Centralnej” oraz tytuł „Najlepsze gotowe wnętrze mieszkalne” za realizację „House of Noble Colours”. Kapituła doceniła architektów za kreatywność, innowacyjność, nieszablonowe podejście, a także za zaangażowanie na każdym etapie projektowania i realizacji. Nie bez znaczenia była także jakość obsługi klienta.

Nagroda BUILD Architecture Awards 2020 to duże wyróżnienie dla naszej pracowni. To także dowód na to, że koncepcje aranżacyjne realizowane przez polskich architektów doceniane są nie tylko na rodzimym rynku, ale także poza jego granicami. Cieszymy się, że możemy dołożyć do tych osiągnięć naszą cegiełkę, a tym samym dbać o poprawę komfortu życia oraz wyznaczać nowe standardy w projektowaniu i realizacji wnętrz – mówi Maciej Skupiński, Prezes KODO.

KOmpletny DOm

KODO Projekty i Realizacje Wnętrz to pracownia oferująca nowy wymiar usługi pod klucz. Od 10 lat dba o poprawę jakości życia Polaków, spełniając ich marzenia o KOmpletnym DOmu. Dorobek pracowni to blisko 2 500 zrealizowanych i oddanych do użytku mieszkań, o łącznej powierzchni 150 000 m².

Wnętrza KODO to synonim niebanalnego designu, zaskakujących i funkcjonalnych rozwiązań oraz indywidualnego podejścia do każdego projektu. Jako firma świadoma swojej tożsamości, KODO stwarza także nowe szanse dla poszerzania skali działalności biznesowej przez lokalnych rzemieślników i przedsiębiorców z branży budowlanej oraz wyposażenia wnętrz.

Pracownia kieruje swoją ofertę zarówno do prywatnych inwestorów, jak i firm deweloperskich – począwszy od tworzenia projektów, po kompleksowe wykańczanie i realizację usług pod klucz. Biura regionalne zlokalizowane są we Wrocławiu i w Warszawie. W związku z dynamicznym rozwojem firmy planowane jest utworzenie placówek pracowni także w innych miastach Polski, tj. w Poznaniu i w Trójmieście.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ministerstwo Finansów chce objąć akcyzą wkłady do e-papierosów. Eksperci prognozują upadek polskich producentów i wzrost szarej strefy

Projekt nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym przewiduje objęcie podatkiem akcyzowym nowych kategorii wyrobów, w tym wielorazowych papierosów elektronicznych czy podgrzewaczy tytoniu. W tym pierwszym przypadku ustawodawca chce opodatkować nie tylko samo urządzenie, ale także POD, czyli wkład do niego. Organizacje przedsiębiorców i plantatorów tytoniu ostrzegają, że to prowadziłoby do sytuacji, w której jeden produkt byłby opodatkowany dwu-, a nawet trzykrotnie, z negatywnymi skutkami dla obrotu gospodarczego w Polsce.

Polityka

Przyszłość relacji transatlantyckich wśród głównych tematów posiedzenia PE. Europa jest gotowa do współpracy

Na pierwszej w tym roku sesji Parlamentu Europejskiego europosłowie będą debatować nad przyszłością relacji na linii UE–USA. Przewodnicząca PE Roberta Metsola podczas otwarcia sesji podkreśliła, że obecne realia polityczne będą wymagały odnowionego sojuszu transatlantyckiego, a Europa jest gotowa do współpracy z administracją 47. prezydenta Stanów Zjednoczonych. Donald Trump w swoim przemówieniu po zaprzysiężeniu zapowiedział wysiłki na rzecz kończenia wojen i wprowadzania pokoju na świecie.

Handel

W tym roku import cementu z Ukrainy może przekroczyć milion ton. To oznacza problemy polskich producentów

Polscy producenci cementu obawiają się silnej konkurencji z Ukrainy. W ubiegłym roku import tego surowca zza wschodniej granicy wyniósł ok. 600–700 tys. t, prawie dwa razy więcej niż rok wcześniej. W kolejnych miesiącach dynamika może jeszcze przyspieszyć, dlatego sektor apeluje o kontyngenty ilościowe lub inny rodzaj wsparcia ze strony UE. Bez tego trudno będzie mu rywalizować z producentami z Ukrainy i innych państw, które nie muszą spełniać klimatycznych wymogów UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.