Polski No Fluff Jobs na czeskim rynku

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
W branży IT oczekiwania związane z jawnością widełek płac są najwyższe. Według raportu “Doświadczenia kandydatów w IT w 2020”** oczekuje ich 87 proc. osób. Tymczasem wciąż aż 71 proc. specjalistów z branży IT nie znajduje informacji na temat wynagrodzenia w ogłoszeniach o pracę.
Polska, Węgry i teraz Czechy
37 tys. ogłoszeń opublikowanych w ciągu 6 lat działaności No Fluff Jobs na polskim rynku. Ponad 4000 firm, które zamieściły swoje oferty pracy. W ciągu kilku lat No Fluff Jobs stał się portalem z największą liczbą transparentnych ofert dla branży IT. Miesięcznie odwiedza go 250 tys. unikalnych użytkowników. W rekordowym momencie tego roku, w szczycie pandemii, na stronie jednocześnie opublikowanych było ponad 2000 ogłoszeń o pracę. W 2019 roku No Fluff Jobs otworzył swój oddział w Budapeszcie. W lipcu firma zaczęła ekspansję na kolejny kraj - Czechy.
No Fluff Jobs był pierwszym portalem z ogłoszeniami o pracę dla branży IT w Polsce, który w każdym ogłoszeniu publikuje widełki wynagrodzeń. Do tej pory jest jedynym, w którym nie ma ani jednego ogłoszenia bez widełek.
- O transparentność w branży IT walczymy od 6 lat. Wiemy, że największe benefity z publikacji wynagrodzeń przez pracodawców to budowanie wiarygodności i zaufania do firmy. Bycie transparentnym po prostu się opłaca. W 85 proc. przypadków opinia na temat pracodawcy ma wpływ na decyzję potencjalnego pracownika. 65 proc. osób poszukujących pracy aplikuje w pierwszej kolejności do firm, które publikują widełki płacowe w ogłoszeniach**. Wiemy, że rynek czeski jest na to gotowy. Wejście na ten rynek to kolejny krok w rozwoju No Fluff Jobs i szerzeniu idei transparentnej rekrutacji w branży IT w Europie. - mówi Tomasz Bujok, CEO No Fluff Jobs.
No Fluff Jobs w Polsce znany jest również z kompleksowych raportów na temat polskiej branży IT: roczne raporty płac, sytuacja branży w czasie pandemii, kobiety w IT, oczekiwania specjalistów IT. Wszystkie opracowania dostępne są na No Fluff Jobs Insights. No Fluff Jobs jest także autorem takich formatów, jak Smoothie HR czy High Level Talks, w których specjaliści z branży poruszają tematy związane z zarządzaniem, rozwojem pracowników, efektywnością osobistą czy benefitami.
Najnowszy projekt portalu, No Fluff Jobs Masterclazz, powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku. To kompleksowy kurs, skierowany do wszystkich specjalistów IT. Celem kursu jest poprawienie efektywności indywidualnej i zespołowej, a także wzmocnienie motywacji. Dzięki temu pracownicy IT mogą stać się ekspertami, menedżerami z kompleksowo rozwiniętymi kompetencjami. Kurs obejmuje najważniejsze zagadnienia techniczne, rozwija umiejętności miękkie i uczy zrozumienia zasad rządzących biznesem.
Edukacja i transformacja branży IT, która w wielu dziedzinach jest prekursorem zmian, to ważny element misji portalu.
*Zapraszamy do zapoznania się z ofertą na rynek czeski. W prawym górnym rogu strony należy wybrać właściwy kraj: https://nofluffjobs.com/cz
**Raport Candidate Experience. Doświadczenia kandydatów w IT w 2020 r: https://nofluffjobs.com/insights/raport-rekrutacja-doswiadczenia-kandydatow-w-it-w-2020-r/?fbclid=IwAR1bIKDQyEuq8Yfj_xWkV0chDcYfTtH1fZgMM254SAkEylHuFzY-q3PZWig

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.