Komunikaty PR

Południe Wrocławia przyjazne rodzinom

2020-06-30  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042

Wrocławskie Krzyki od lat uchodzą za miejsce najbardziej przyjazne rodzinom z dziećmi. Jest to jedna z dwóch dzielnic, w których odnotowuje się przyrost naturalny powyżej średniej dla miasta. Co sprawia, że tutejsza oferta mieszkaniowa jest aż tak popularna wśród tej grupy? 

Zielono i przestronnie

Południe Wrocławia jest szczególnie lubiane przez rodziny z dziećmi. To spokojna, zielona okolica z dobrą infrastrukturą i zapleczem edukacyjnym. Mieszczą się tu między innymi Park Południowy, Park Grabiszyński, Lasek Oporowski czy Park Kleciński. Bliskość terenów rekreacyjnych jest dziś bardzo pożądana – to przestrzeń do spotkań, uprawiania sportu czy popołudniowego relaksu. 

Edukacja i rozrywka

Mieszkańcy Krzyków doceniają bliskość szkół, przedszkoli i żłobków. Część placówek znajduje się niedaleko parków i skwerów, co sprawia, że pociechy mają okazję spędzać w cieplejszych miesiącach zajęcia – choćby z wychowania fizycznego – na świeżym powietrzu. W tej części miasta znajdują się także atrakcje, które zapewnią rozrywkę całej rodzinie: aquapark, centrum rozrywki czy park linowy. Południe Wrocławia może być również dobrą bazą wypadową na wycieczki w góry.

Mieszkania na Krzykach

Wszystko to sprawia, że deweloperzy chętnie wybierają te tereny pod osiedla mieszkaniowe. Co wyróżnia tutejsze inwestycje? Poza lokalizacją – przede wszystkim niska zabudowa, windy, place zabaw czy ogrodzenie terenu inwestycji. Szczególnie dużym zainteresowaniem cieszą się mieszkania na parterze – z ogródkami.

Kiedy projektowaliśmy Słoneczny Zakątek, naszą inwestycję na Krzykach, w dużej mierze myśleliśmy właśnie o rodzinach. Obecnie mamy jeszcze w sprzedaży ostatnie mieszkania w trzecim etapie. Niska zabudowa, ogrodzone osiedle i lokalizacja w sąsiedztwie Parku Klecińskiego są atutami, na które nasi klienci najczęściej zwracają uwagę – tłumaczy Emil Basta, pracownik wrocławskiego dewelopera WPBM „Mój Dom” S.A.

Spokojnie i bezpiecznie

Co istotne, Wrocławianie wysoko oceniają bezpieczeństwo w tej dzielnicy. O tym, jak dynamicznie rozwija się ta okolica, może świadczyć fakt, że tylko na Krzykach i Psim Polu odnotowuje się przyrost naturalny powyżej średniej dla Wrocławia. Rosnący popyt wpływa na powstawanie kolejnych biznesów: usług, gastronomii czy miejsc rozrywki. Krzyki od lat cieszą się dużą popularnością wśród poszukujących mieszkań, a oferta rynku pierwotnego stale się powiększa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.