Komunikaty PR

PONADCZASOWA AIDA MIŁOSNA


2020-02-13  |  01:00
Biuro prasowe

Spędź tegoroczny Miesiąc Miłości w wyjątkowy sposób. Kup bilet na premierę AIDY, która w dwa ostatnie wtorkowe wieczory lutego (18 i 26.02.) o godzinie 19:00 będzie wyświetlana na specjalnych pokazach operowych w wybranych kinach Cinema City w kilku polskich miastach w ramach cyklu Aria on Screen.

AIDA to ponadczasowa historia miłosna, zamówiona w 1869 r. na otwarcie Kanału Sueskiego.
W wyniku przeróżnych komplikacji, prapremiera AIDY z muzyką VERDIEGO odbyła się w Operze Kairskiej dopiero w 1871 i od tamtej pory do dziś grana jest na wszystkich ważniejszych scenach świata, przy niesłabnącym entuzjazmie publiczności. Polska prapremiera AIDY odbyła się w warszawskim Teatrze Wielkim w listopadzie 1875 r., a w wersji z polskim tekstem – dwa lata później.

Ile można poświęcić dla miłości? Jak kochać, gdy wszystko tej miłości przeczy, gdy kochankowie są po różnych stronach barykady, a ich rodziny to odwieczni wrogowie? Czy życzyć ukochanemu zwycięstwa, jeśli oznacza to klęskę, a może nawet śmierć rodaków? Jak pokonać rywalkę, jeśli to właśnie ją wyznaczył na żonę sam Faraon. Czy w imię miłości można zdradzić? Zabić? Uciec? Pokonać siebie?

AIDA pokazuje tragiczne losy etiopskiej księżniczki, zakochanej z wzajemnością w dowódcy wrogiej egipskiej armii. Jest to opowieść o tym, jak wiele można znieść dla miłości i jak trudno jest być razem, jeśli los nie sprzyja ukochanym. To historia o miłości ponad granice, miłości ponad podziały, miłości ponad śmierć – lepszego filmu na Walentynki nie znajdziecie!

Dzięki kinowej wersji w reżyserii irańskiej artystki Shirin Neshat z polskimi napisami, będziemy mieć okazję doskonale zrozumieć libretto AIDY z Festiwalu w Salzburgu z udziałem rosyjsko-austriackiej śpiewaczki operowej, śpiewającej sopranem Anny Netrebko. Znajdziemy się w samym środku operowego świata z jego dramatycznymi emocjami, fenomenalną muzyką, imponującymi kostiumami i brawurowymi inscenizacjami.

AIDĘ i inne opery w ramach Aria on Screen można oglądać w dwa ostatnie wtorki miesiąca o godz. 19:00 w wybranych kinach Cinema City w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Krakowie, Łodzi oraz we Wrocławiu. 

Serdecznie zapraszamy na pokazy! 

Bilety: https://www.cinema-city.pl/static/pl/pl/opera

 

 

Kontakt dla mediów: Karina Grygielska, k.grygielska@agencjafaceit.pl;  tel. +48 601 369 597

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach Biuro prasowe
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Kultura Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.