Komunikaty PR

PONADCZASOWA AIDA MIŁOSNA


2020-02-13  |  01:00
Biuro prasowe

Spędź tegoroczny Miesiąc Miłości w wyjątkowy sposób. Kup bilet na premierę AIDY, która w dwa ostatnie wtorkowe wieczory lutego (18 i 26.02.) o godzinie 19:00 będzie wyświetlana na specjalnych pokazach operowych w wybranych kinach Cinema City w kilku polskich miastach w ramach cyklu Aria on Screen.

AIDA to ponadczasowa historia miłosna, zamówiona w 1869 r. na otwarcie Kanału Sueskiego.
W wyniku przeróżnych komplikacji, prapremiera AIDY z muzyką VERDIEGO odbyła się w Operze Kairskiej dopiero w 1871 i od tamtej pory do dziś grana jest na wszystkich ważniejszych scenach świata, przy niesłabnącym entuzjazmie publiczności. Polska prapremiera AIDY odbyła się w warszawskim Teatrze Wielkim w listopadzie 1875 r., a w wersji z polskim tekstem – dwa lata później.

Ile można poświęcić dla miłości? Jak kochać, gdy wszystko tej miłości przeczy, gdy kochankowie są po różnych stronach barykady, a ich rodziny to odwieczni wrogowie? Czy życzyć ukochanemu zwycięstwa, jeśli oznacza to klęskę, a może nawet śmierć rodaków? Jak pokonać rywalkę, jeśli to właśnie ją wyznaczył na żonę sam Faraon. Czy w imię miłości można zdradzić? Zabić? Uciec? Pokonać siebie?

AIDA pokazuje tragiczne losy etiopskiej księżniczki, zakochanej z wzajemnością w dowódcy wrogiej egipskiej armii. Jest to opowieść o tym, jak wiele można znieść dla miłości i jak trudno jest być razem, jeśli los nie sprzyja ukochanym. To historia o miłości ponad granice, miłości ponad podziały, miłości ponad śmierć – lepszego filmu na Walentynki nie znajdziecie!

Dzięki kinowej wersji w reżyserii irańskiej artystki Shirin Neshat z polskimi napisami, będziemy mieć okazję doskonale zrozumieć libretto AIDY z Festiwalu w Salzburgu z udziałem rosyjsko-austriackiej śpiewaczki operowej, śpiewającej sopranem Anny Netrebko. Znajdziemy się w samym środku operowego świata z jego dramatycznymi emocjami, fenomenalną muzyką, imponującymi kostiumami i brawurowymi inscenizacjami.

AIDĘ i inne opery w ramach Aria on Screen można oglądać w dwa ostatnie wtorki miesiąca o godz. 19:00 w wybranych kinach Cinema City w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Krakowie, Łodzi oraz we Wrocławiu. 

Serdecznie zapraszamy na pokazy! 

Bilety: https://www.cinema-city.pl/static/pl/pl/opera

 

 

Kontakt dla mediów: Karina Grygielska, k.grygielska@agencjafaceit.pl;  tel. +48 601 369 597

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura BRAK ZDJĘCIA
2024-04-24 | 01:00

Jak dbać o prawa autorskie?

Od 1995 roku dzięki inicjatywie UNESCO obchodzimy 23 kwietnia Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich. Z tej okazji powinniśmy przyjrzeć się dobrym praktykom dbania o prawa autorskie, np. dorobkowi Tove Jansson, autorki Muminków.
Kultura Obchody Międzynarodowego Dnia Języka Chińskiego 2024
2024-04-16 | 20:00

Obchody Międzynarodowego Dnia Języka Chińskiego 2024

Ośrodek „Instytut Konfucjusza w Krakowie” serdecznie zaprasza wszystkich na obchody Międzynarodowego Dnia Języka Chińskiego ONZ. Wydarzenie odbędzie się w sobotę 20 kwietnia
Kultura Przyszłość historycznych holenderskich wiatraków jest bezpieczna
2024-03-28 | 15:00

Przyszłość historycznych holenderskich wiatraków jest bezpieczna

Partnerstwo – z Fundacją Światowego Dziedzictwa Kinderdijk – będzie polegało na wykorzystaniu wiedzy technicznej AkzoNobel oraz innowacyjnych powłok firmy w celu konserwacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.