Portal Nieruchomosci-online.pl z nową kampanią radiową

Rafał Bieńkowski
NNV Sp z o.o.
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
10-457 Olsztyn Olsztyn
rafal.bienkowski|nnv.pl| |rafal.bienkowski|nnv.pl
+48 690 303 185
https://www.nieruchomosci-online.pl/
Ogólnopolska kampania radiowa Nieruchomosci-online.pl rozpoczęła się 26 grudnia. Marka jest obecna m.in. w RMF FM, Radiu ZET, TOK FM i Antyradiu. – Tuż po świętach oraz w styczniu Polacy zawsze intensywnie wracają do swoich marzeń i planów inwestycyjnych. Chcemy im w tym towarzyszyć – mówią przedstawiciele portalu ogłoszeniowego.
Noworoczna kampania „Tu zaczyna się dobry rok” obejmuje obecność marki w takich stacjach jak RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Antyradio, ChilliZet, Meloradio, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio. Informacje o portalu Nieruchomosci-online.pl będą towarzyszyć słuchaczom przy prognozach pogody i najpopularniejszych audycjach (m.in. Czas Wolny w Radiu ZET, Auto Zet, EKG, Wiadomości ekonomiczne, Raport gospodarczy, Najgorsze Państwo Świata, Meloweekend).
- Końcówka grudnia i styczeń, to zawsze najgorętszy czas w nieruchomościach. Pokazują to statystyki: przed rokiem, tylko między 26 grudnia 2020 r. a 26 stycznia 2021 r., odwiedziło nas ponad 5 mln unikalnych użytkowników. Na przełomie roku Polacy po prostu intensywnie wracają do swoich marzeń i planów inwestycyjnych, a my jako portal ogłoszeniowy chcemy towarzyszyć im w poszukiwaniach nowego domu. Jednocześnie jest to też sygnał do biur nieruchomości, agentów i deweloperów, że powinni w tym czasie szczególnie zadbać o jakość publikowanych ogłoszeń – mówi Karolina Kłujszo, marketing manager Nieruchomosci-online.pl.
To już druga w tym roku kampania radiowa Nieruchomosci-online.pl. Poprzednia, prowadzona w sierpniu i wrześniu - kiedy Polacy wracali do poszukiwań nieruchomości po okresie urlopowym - obejmowała 35 stacji o zasięgu ogólnopolskim lub lokalnym.
Strategia reklamowa portalu łączy działania zasięgowe i te skupione na budowaniu świadomości marki, dlatego też kampanii „Tu zaczyna się dobry rok” towarzyszyć będą digitalowe kampanie wspierające. Będą one realizowane w serwisach YouTube i YouTube Music, na Facebooku, w sieci GDN (Google Display Network) oraz w internetowych stacjach radiowych.
Nieruchomosci-online.pl to jeden z czołowych portali ogłoszeniowych w Polsce, który publikuje aktualnie ponad 260 tys. ofert biur nieruchomości, deweloperów i osób prywatnych. Miesięcznie serwis odwiedza średnio około 4 mln unikalnych użytkowników. Portal jest liderem widoczności w Google wśród polskich serwisów z ogłoszeniami nieruchomości.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.