Portal Nieruchomosci-online.pl z nową kampanią radiową

Rafał Bieńkowski
NNV Sp z o.o.
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
10-457 Olsztyn Olsztyn
rafal.bienkowski|nnv.pl| |rafal.bienkowski|nnv.pl
+48 690 303 185
https://www.nieruchomosci-online.pl/
Ogólnopolska kampania radiowa Nieruchomosci-online.pl rozpoczęła się 26 grudnia. Marka jest obecna m.in. w RMF FM, Radiu ZET, TOK FM i Antyradiu. – Tuż po świętach oraz w styczniu Polacy zawsze intensywnie wracają do swoich marzeń i planów inwestycyjnych. Chcemy im w tym towarzyszyć – mówią przedstawiciele portalu ogłoszeniowego.
Noworoczna kampania „Tu zaczyna się dobry rok” obejmuje obecność marki w takich stacjach jak RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Antyradio, ChilliZet, Meloradio, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio. Informacje o portalu Nieruchomosci-online.pl będą towarzyszyć słuchaczom przy prognozach pogody i najpopularniejszych audycjach (m.in. Czas Wolny w Radiu ZET, Auto Zet, EKG, Wiadomości ekonomiczne, Raport gospodarczy, Najgorsze Państwo Świata, Meloweekend).
- Końcówka grudnia i styczeń, to zawsze najgorętszy czas w nieruchomościach. Pokazują to statystyki: przed rokiem, tylko między 26 grudnia 2020 r. a 26 stycznia 2021 r., odwiedziło nas ponad 5 mln unikalnych użytkowników. Na przełomie roku Polacy po prostu intensywnie wracają do swoich marzeń i planów inwestycyjnych, a my jako portal ogłoszeniowy chcemy towarzyszyć im w poszukiwaniach nowego domu. Jednocześnie jest to też sygnał do biur nieruchomości, agentów i deweloperów, że powinni w tym czasie szczególnie zadbać o jakość publikowanych ogłoszeń – mówi Karolina Kłujszo, marketing manager Nieruchomosci-online.pl.
To już druga w tym roku kampania radiowa Nieruchomosci-online.pl. Poprzednia, prowadzona w sierpniu i wrześniu - kiedy Polacy wracali do poszukiwań nieruchomości po okresie urlopowym - obejmowała 35 stacji o zasięgu ogólnopolskim lub lokalnym.
Strategia reklamowa portalu łączy działania zasięgowe i te skupione na budowaniu świadomości marki, dlatego też kampanii „Tu zaczyna się dobry rok” towarzyszyć będą digitalowe kampanie wspierające. Będą one realizowane w serwisach YouTube i YouTube Music, na Facebooku, w sieci GDN (Google Display Network) oraz w internetowych stacjach radiowych.
Nieruchomosci-online.pl to jeden z czołowych portali ogłoszeniowych w Polsce, który publikuje aktualnie ponad 260 tys. ofert biur nieruchomości, deweloperów i osób prywatnych. Miesięcznie serwis odwiedza średnio około 4 mln unikalnych użytkowników. Portal jest liderem widoczności w Google wśród polskich serwisów z ogłoszeniami nieruchomości.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.