PowerWalker VFI CPG PF1 3/3 - trójfazowe zasilacze UPS o jednostkowym współczynn
PowerWalker VFI CPG PF1 3/3 to seria profesjonalnych zasilaczy awaryjnych dla środowisk komercyjnych. UPS-y oferują podwójną konwersję i blisko stu procentową sprawność. Do tego dochodzą precyzyjna regulacja napięcia (1%) i moduł SNMP, który jest w standardzie i pozwala na zdalną kontrolę.
Zasilacze UPS PowerWalker VFI CPG PF1 3/3 to konstrukcje wykonane w topologii online. Producent zastosował tu technologię podwójnej konwersji i trójpoziomową topologię inwerterową. W praktyce sprawność jednostek ma wynosić od 95,5% w trybie liniowym do 98,5% w trybie ECO. Współczynnik mocy w każdym z modeli wynosi 1. Moc pozorna oferowana przez UPS-y przekłada się więc jeden do jednego na moc czynną - każdy 1 VA daje 1 W.
W swoich materiałach producent podkreśla elastyczność i wysoką gęstość mocy. Zasilacze awaryjne PowerWalker VFI CPG PF1 3/3 mają charakteryzować się bardzo dobrym stosunkiem oferowanej mocy do fizycznych gabarytów jednostek. Niemal wszystkie modele pozwalają też na dostosowanie liczby modułów baterii, z 32 do 40 sztuk. Trójstopniowa konstrukcja i opcja dostosowania napięcia ładowania mają przełożyć się na dłuższą żywotność akumulatorów.
Domyślnie każdy zasilacz awaryjny PowerWalker VFI CPG PF1 3/3 ma wbudowaną kartę SNMP, która pozwala na zdalną kontrolę i monitoring sprzętu. Można do tego celu wykorzystać przygotowaną przez firmę aplikację ViewPower. Wśród dostępnych portów znalazły się USB, EPO, wyjście terminala i jeden slot na karty rozszerzeń. Dla wygody użytkowania projektanci dodali dotykowe panele LCD, dzięki którym można zmieniać ustawienia i przeglądać aktualne parametry.
Zasilacze UPS PowerWalker VFI CPG PF1 3/3 mogą działać równolegle. Producent dopuszcza zestawienie do trzech urządzeń jednocześnie. Dodatkowo na żądanie może zmodyfikować jednostki tak, by zawierały np. transformatory izolujące.
Zasilacze UPS PowerWalker VFI CPG PF1 3/3 są już oferowane przez polskich sprzedawców. Ceny zaczynają się od około 11000 zł za bazowy model o mocy 10 kW, a kończą na poziomie około 56000 zł za wariant dysponujący mocą 80 kW.
Dane techniczne wspólne dla modeli z serii VFI CPG PF1 3/3:
- Moc pozorna / moc czynna: od 10 kVA / 10 kW do 80 kVA / 80 kW
- Praca równoległa: tak, do 3 sztuk
- Czas przełączania w tryb podtrzymania: 0 (zero) ms
- Zakres napięcia wejściowego:
- 190 - 520 VAC (3 fazy) przy obciążeniu 50%
- 305 - 478 VAC (3 fazy) przy obciążeniu 100%
- Napięcie wyjściowe: 3 x 400 V (3P+N); (208) / 220 / 230 / 240 VAC (P-N)
- Zniekształcenia harmoniczne THDv - wyjściowe: do 2% (obciążenie liniowe) lub do 4% (obciążenie nieliniowe)
- Efektywność: 95,5% przy pełnym obciążeniu liniowym
- Porty komunikacyjne: wyjście terminala, EPO, USB, slot na moduły rozszerzeń
- Liczba obsługiwanych baterii: 32 - 40 x 12 V (dla modeli powyżej 10 kVA / 10 kW)
Szczegółowe dane techniczne i specyfikacje dla wszystkich modeli są dostępne na stronie producenta.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.