Pożyczaj z SuperGrosz. Marka startuje z kampanią telewizyjną
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka szybkich pożyczek online, SuperGrosz rozpoczyna kampanię telewizyjną, która potrwa do 10 grudnia br. Oferta marki będzie reklamowana w głównych stacjach ogólnoinformacyjnych z uwzględnieniem kanałów tematycznych.
Właścicielem SuperGrosz jest AIQLabs, zaawansowany Fintech, dostarczający rozwiązania dla branży consumer finance. W swoim portfolio ma także między innymi markę odroczonych płatności, „Kupuj Teraz – zapłać później”.
Restrykcje handlowe bezpośrednio wpływają na tendencje zakupowe w trakcie najbardziej newralgicznego okresu świąteczno-noworocznego. Kampania telewizyjna ma na celu reklamę oferty pożyczkowej SuperGrosz.
Przed nami wzmożony czas zakupów świątecznych oraz licznych promocji dostępnych w wielu sklepach. W dobie kolejnych obostrzeń handlowych, sprzedaż przeniosła się przede wszystkim do Internetu. Dzięki działaniom marketingowym, jesteśmy jeszcze bliżej konsumentów, którym oferujemy niskie raty oraz łatwe spłaty. Pożyczkę można nabyć szybko, bez konieczności wychodzenia z domu czy zbędnych formalności, co jest szczególnie istotne w czasach pandemii – powiedziała Marta Fila, Marketing Manager w AIQLabs, do której należy marka SuperGrosz.
Dedykowany spot będzie emitowany w dn. 23 listopada-10 grudnia br. na wybranych antenach Telewizji Polskiej, Polsatu oraz TVN.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.