Komunikaty PR

PPG podwójnie nagrodzona Builder Awards

2024-02-15  |  14:00
Biuro prasowe

PPG (NYSE: PPG) poinformowała dzisiaj, że PPG Deco Polska Sp. z o.o. została uhonorowana prestiżowym tytułem „Budowlana Firma Roku 2023” miesięcznika „Builder”, a zarządzający spółką Remigiusz Skąpski został uznany „Osobowością Branży”. Nagrody wręczono podczas uroczystej Gali Builder Awards, uznawanej za najbardziej prestiżowe wydarzenie w branży budowlanej skupiające liderów rynku – właścicieli i menedżerów reprezentujących firmy wykonawcze, producenckie, deweloperskie, dostawcze, doradcze i biura architektoniczne, a także przedstawicieli administracji państwowej, organizacji branżowych oraz ośrodków naukowych i akademickich.


Tytuł „Budowlana Firma Roku” przyznawany jest firmom z branży budowlanej w uznaniu za dynamiczny rozwój i osiągniętą pozycję na rynku oraz za szczególne osiągnięcia w danym roku, wyróżniające firmę na tle branży i konkurencji. „Osobowość Branży” to wyróżnienie specjalne przyznawane szefom firm za efektywne zarządzanie, skuteczne poszerzanie potencjału i przewagi konkurencyjnej firmy, jak również za przedsiębiorczość i intuicję biznesową oraz wspieranie istotnych dla rozwoju branży inicjatyw.

„Miniony rok był nas niezwykle ważny, ponieważ był to okres kluczowy dla integracji spółek PPG Deco Polska Sp.z o.o. oraz Tikkurila Polska SA. Tym samym był to czas bardzo wymagający, ciężki operacyjnie, pełen wewnętrznych transformacji. Mimo ogromnych dodatkowych wyzwań, potrafiliśmy efektywnie pracować na trudnym rynku, daliśmy radę wykorzystać jego potencjał, a nawet ten rynek tworzyć. Niewątpliwie jest w tym wielka zasługa naszych Pracowników, którzy pozostali zaangażowani, zmotywowani i aktywnie realizowali cele. Dlatego w tym miejscu pragnę podziękować całemu zespołowi PPG za wiarę w firmę, pozytywną energię i nieustanną gotowość do podejmowania nowych wyzwań. Wielkie podziękowania kieruje także do naszych Klientów, którzy razem z nami byli w tej zmianie i pomogli nam przez nią przejść” – komentuje nagrody Remigiusz Skąpski, PPG managing director, Poland, Architectural Coatings. 

PPG Deco Polska Sp. z o.o. jest częścią koncernu PPG będącego globalnym liderem na rynku farb, produktów chemicznych, wyrobów optycznych i innych materiałów specjalistycznych, obecnym w ponad 70 krajach na całym świecie. Mająca swą siedzibę we Wrocławiu polska spółka oferuje klientom indywidualnym oraz odbiorcom profesjonalnym nowoczesne i technologicznie zaawansowane rozwiązania w zakresie dekoracji i ochrony powierzchni, trwałe, proste w stosowaniu i przyjazne dla środowiska naturalnego. W ofercie firmy znajdują się farby, lakiery, produkty specjalistyczne do drewna, powierzchni metalowych i betonowych oraz powłoki funkcjonalne, zarówno do wnętrz, jak i zewnętrzne. Do najbardziej znanych marek firmy należą: Tikkurila, Beckers, Jedynka, Dekoral, Dekoral Professional, Sigma Coatings, Drewnochron.

Aktualna struktura organizacyjna firmy powstała w wyniku połączenia PPG Deco Polska Sp. z o.o. oraz Tikkurila Polska SA, które sfinalizowane zostało w październiku 2023 roku.

Więcej informacji o PPG można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej firmy: ppg.com.

 

PPG: WE PROTECT AND BEAUTIFY THE WORLD®

W PPG codziennie opracowujemy i oferujemy farby, powłoki i materiały specjalistyczne, którym klienci ufają już blisko 140 lat. Dzięki zaangażowaniu, kreatywności i bliskiej współpracy jesteśmy w stanie sprostać największym wyzwaniom, jednocześnie wyznaczając właściwy kierunek dalszego rozwoju. Działamy w ponad 70 krajach na całym świecie, a główna siedziba PPG znajduje się w Pittsburghu. W 2023 roku firma zanotowała przychód netto w wysokości 18,2 mld USD. Wspieramy klientów z branży budowlanej, konsumenckiej, przemysłowej, transportowej oraz z rynków pochodnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ppg.com.

Logo PPG oraz We  protect  and  beautify the  world są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do PPG Industries Ohio, Inc.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Kongres Rady Podatkowej

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie

Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.

Przemysł

Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.

Konsument

Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.