Komunikaty PR

PPK przez telefon w Compensie Życie

2020-03-18  |  09:39
Biuro prasowe

Compensa Życie wprowadza możliwość zawarcia umowy o zarządzanie PPK przez telefon. To jeden z elementów reagowania spółek Compensy na zagrożenie koronawirusem.

 

Sieć sprzedaży Compensy Życie zyskuje możliwość telefonicznego zawarcia umowy o zarządzanie PPK. Również spotkania i szkolenia dla klientów odbywają się online.

 

- To odpowiedź na zagrożenie epidemią koronawirusa w Polsce. Dzięki tym działaniom niemal całkowicie przestawiliśmy się na zdalną, elektroniczną obsługę procesu sprzedaży i obsługi PPK. Warto przypomnieć, że od wejścia w życie rządowego programu udostępniamy pracodawcom narzędzia IT, które ułatwiają i minimalizują formalności, jak również, co jest dziś najważniejsze, eliminują bezpośredni kontakt z innymi osobami – mówi Konrad Kluska, Członek Zarządu Compensy Życie odpowiedzialny za obszar PPK.

 

Firmowa oferta PPK, oprócz dostępu do rozbudowanych narzędzi obsługowych, jako jedyna na rynku składa się z połączenia części inwestycyjnej z ochronną. Pracownicy korzystający z programu w Compensie Życie otrzymują bez dodatkowej opłaty ochronę ubezpieczeniową na wypadek śmierci oraz ciężkiego inwalidztwa w wyniku wypadku z sumą ubezpieczenia do 100 000 zł.

 

Compensa: szereg działań i narzędzi

Modyfikacja procesu sprzedaży PPK to jedno z wielu działań wdrażanych i promowanych przez spółki Compensy w obliczu zagrożenia koronawirusem. Aby zapewnić klientom i pracownikom bezpieczeństwo, firma podjęła decyzję o rozpoczęciu działania w trybie pracy zdalnej. Ponadto ubezpieczyciel zachęca klientów do korzystania z funkcji „Znajdź Agenta”, dostępnej na stronie internetowej ubezpieczyciela – pozwala to na zakup polisy bez wychodzenia z domu. W obszarze likwidacji szkód znaczenia nabiera natomiast uruchomiona w 2019 roku aplikacja do samodzielnej likwidacji szkód z prostych ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych.

 

Źródło: Compensa TUnŻ S.A. Vienna Insurance Group

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.