Foodcom S.A. otwiera biuro w Lublinie. Powstaną nowe miejsca pracy
Firma handlowa o międzynarodowym zasięgu stawia na miasto uniwersyteckie i otwiera swój oddział w Lublinie. Decyzja o lokalizacji jest wynikiem strategii ekspansji, rosnącego popytu na usługi firmy w tej części Polski oraz dynamicznego rozwoju województwa lubelskiego. Do nowego oddziału ma zostać zatrudnionych 50 pracowników.
Foodcom S.A. to istniejąca od 10 lat na rynku firma, która specjalizuje się w transakcjach handlowych w branży chemicznej, spożywczej, paszowej oraz FMCG, na całym świecie. Dostrzegając wyraźnie rosnący potencjał przedsiębiorczy miasta, Spółka zdecydowała się otworzyć swoje nowe biuro w Lublinie. Jego siedziba znajduje się w CZ Office Park, przy ul. Nałęczowskiej.
- Otwarcie oddziału w Lublinie to kolejny etap naszej ekspansji i budowania silnej obecności na rynku. Ze strategicznego punktu widzenia, miasto to jest wyjątkowo atrakcyjną lokalizacją dla nowego biura firmy. Dynamiczne otoczenie biznesowe i uniwersyteckie oraz jego potencjał rynkowy tworzą doskonałe warunki do rozwoju naszych działań, które przyczynią się do wzrostu gospodarczego regionu. Zamierzamy aktywnie uczestniczyć w życiu społecznym miasta, wspierać lokalne inicjatywy oraz tworzyć nowe miejsca pracy – mówi Aleksander Paciorkiewicz, Prezes Foodcom S.A.
Zatrudnienie w firmie o globalnym zasięgu
W Lublinie, wraz z rozwojem swojej działalności, Spółka chce także powiększyć swój zespół. Obecnie w warszawskim biurze, gdzie znajduje się główny oddział firmy, zatrudnionych jest ponad 100 osób, które reprezentują ponad 20 różnych narodowości. Dołączenie do zespołu będzie więc dobrą okazją do zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku. W najbliższych miesiącach, do nowo otwartego lubelskiego biura, firma zamierza zatrudnić 50 osób.
- Obecność licznych edukacyjnych instytucji i rosnąca pozycja Lublina, jako ośrodka usług dla biznesu, przyciąga wykwalifikowanych specjalistów, którzy mogą stać się wartościowym zasobem ludzkim dla naszej firmy. Ogłoszenia rekrutacyjne kierujemy do osób zarówno z bogatym doświadczeniem zawodowym, jak i dopiero wchodzących na rynek pracy. Poszukujemy kandydatów, którzy razem z nami będą tworzyć nowe miejsce pracy i budować procesy na miarę globalnych standardów – dodaje Aleksander Paciorkiewicz.
BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie
Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami
5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.