Foodcom S.A. otwiera biuro w Lublinie. Powstaną nowe miejsca pracy
Firma handlowa o międzynarodowym zasięgu stawia na miasto uniwersyteckie i otwiera swój oddział w Lublinie. Decyzja o lokalizacji jest wynikiem strategii ekspansji, rosnącego popytu na usługi firmy w tej części Polski oraz dynamicznego rozwoju województwa lubelskiego. Do nowego oddziału ma zostać zatrudnionych 50 pracowników.
Foodcom S.A. to istniejąca od 10 lat na rynku firma, która specjalizuje się w transakcjach handlowych w branży chemicznej, spożywczej, paszowej oraz FMCG, na całym świecie. Dostrzegając wyraźnie rosnący potencjał przedsiębiorczy miasta, Spółka zdecydowała się otworzyć swoje nowe biuro w Lublinie. Jego siedziba znajduje się w CZ Office Park, przy ul. Nałęczowskiej.
- Otwarcie oddziału w Lublinie to kolejny etap naszej ekspansji i budowania silnej obecności na rynku. Ze strategicznego punktu widzenia, miasto to jest wyjątkowo atrakcyjną lokalizacją dla nowego biura firmy. Dynamiczne otoczenie biznesowe i uniwersyteckie oraz jego potencjał rynkowy tworzą doskonałe warunki do rozwoju naszych działań, które przyczynią się do wzrostu gospodarczego regionu. Zamierzamy aktywnie uczestniczyć w życiu społecznym miasta, wspierać lokalne inicjatywy oraz tworzyć nowe miejsca pracy – mówi Aleksander Paciorkiewicz, Prezes Foodcom S.A.
Zatrudnienie w firmie o globalnym zasięgu
W Lublinie, wraz z rozwojem swojej działalności, Spółka chce także powiększyć swój zespół. Obecnie w warszawskim biurze, gdzie znajduje się główny oddział firmy, zatrudnionych jest ponad 100 osób, które reprezentują ponad 20 różnych narodowości. Dołączenie do zespołu będzie więc dobrą okazją do zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku. W najbliższych miesiącach, do nowo otwartego lubelskiego biura, firma zamierza zatrudnić 50 osób.
- Obecność licznych edukacyjnych instytucji i rosnąca pozycja Lublina, jako ośrodka usług dla biznesu, przyciąga wykwalifikowanych specjalistów, którzy mogą stać się wartościowym zasobem ludzkim dla naszej firmy. Ogłoszenia rekrutacyjne kierujemy do osób zarówno z bogatym doświadczeniem zawodowym, jak i dopiero wchodzących na rynek pracy. Poszukujemy kandydatów, którzy razem z nami będą tworzyć nowe miejsce pracy i budować procesy na miarę globalnych standardów – dodaje Aleksander Paciorkiewicz.

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.