Fotel obrotowy A11: YOUR PRIVACY, YOUR WAY
Mikomax Smart Office
ul. Dostawcza 4
93-231 Łódź
marcin.scigala|mikomax.pl| |marcin.scigala|mikomax.pl
665 191 247
www.hushoffice.com
A11 to pierwsza propozycja marki Hushoffice wykraczającą poza linię kabin akustycznych. To nowoczesny, designerski, futurystyczny i funkcjonalny fotel obrotowy w wersji zamkniętej – A11 – oraz otwartej – A11.open. Pozwala stworzyć swoją prywatną strefę, w której odgrodzimy się od zgiełku otoczenia. Jednocześnie zapewnia komfort utożsamiany z luksusem oraz unikalne doświadczenie, które wzbogaci zarówno dzień pracy, jak i chwile odpoczynku. Dzięki cylindrycznej formie, która osłania użytkownika niemal z każdej strony, minimalizuje ryzyko bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem.
Prywatność nowym luksusem
Fotel A11 to rozwiązanie, które bazuje na kilku równie istotnych fundamentach. Przede wszystkim daje użytkownikowi możliwość skutecznego odizolowania się od otoczenia i stworzenia własnej strefy do pracy, nieformalnych wideokonferencji czy odpoczynku. Niezależnie od tego, czy znajdujemy się w biurze, czy spędzamy czas w innej przestrzeni z ludźmi, prywatność jest dziś szczególną wartością. Rozwój technologii dodatkowo wpływa na coraz mniej czasu „tylko dla siebie” – jesteśmy ciągle dostępni online. W A11 momentalnie odzyskasz poczucie prywatności.
A11 w wersji zamkniętej posiada przesuwaną zasłonę, która umożliwia zakrycie całej górnej części ciała. Gdy osłania osobę siedzącą, zmniejsza również dostępność światła. Tym samym pozwala na znacznie głębszą, szybszą regenerację użytkownika, który zdecyduje się na odpoczynek. A11 to także jedyny model na rynku, który pozwoli na tzw. power nap bez dyskomfortu związanego z obserwowaniem przez innych. Przyciemnione wnętrze to również idealna okazja do stworzenia „mini sali kinowej” i oglądania wideo z tabletu lub smartfona.
Całość jest utrzymana w eleganckim i futurystycznym designie. Oryginalny, ekskluzywny wygląd to projekt, za który odpowiada Przemysław „Mac” Stopa, założyciel oraz główny projektant Massive Design, utytułowanej pracowni architektonicznej, której specjalnością są projekty wnętrz biurowych i publicznych. Motywem przewodnim prac projektowych, który wyznacza futurystyczny kształt fotela, była rocznica misji Apollo 11. Dzisiaj loty w kosmos to nie wizja przyszłości, bo „przyszłość jest teraz” – zatem dostosujmy do niej także nasze meble i przestrzeń. Projekt zamyka się w cylindrycznej formie przypominającej kokon, a w środku znajduje się wygodne siedzisko z oddzielonymi wizualnie elementami (oparcie, zagłówek itd.). Osoba siedząca ma także łatwy dostęp do wbudowanego w fotel portu USB.
Prywatność w czasach mobilności
Przeznaczenie fotela to nie tylko nowoczesne biura, ale również hotelowe lobby, lotniska, przestrzenie do pracy wspólnej, recepcje, poczekalnie, przestrzenie konferencyjne i strefy chilloutu. A11 jest zatem funkcjonalnym rozwiązaniem, które wpisuje się w mobilny charakter współczesnych biur i przestrzeni do pracy wspólnej oraz zapewnia w nich wyizolowane, dające poczucie bezpieczeństwa miejsce.
A11 to nie tylko szereg atutów samego produktu, ale przede wszystkim – wynikające z tego unikalne doświadczenie. Użytkownik w środku może poczuć, jakby zajmował specjalnie przygotowane, komfortowe i funkcjonalne stanowisko – przygotowane z precyzją godną podróży kosmicznej. To zupełnie nowa jakość pracy w skupieniu czy odpoczynku w miejscu pracy.
Nowoczesny tryb pracy
A11 to produkt, który łamie dotychczas przyjęte, archaiczne reguły pracy i zachęca do nowoczesnego, kreatywnego podejścia do zadań. To miejsce, w którym możesz zdrzemnąć się w przerwie od projektów, aby wrócić do nich z nową energią. W A11 możesz pracować na środku lotniska czy hotelowego lobby, nie przejmując się niczym i nikim dookoła. To twoja indywidualna przestrzeń, w której możesz czuć się bezpiecznie i produktywnie – niemal z każdej strony otacza się cylindryczna forma. A11 będzie twoim ulubionym centrum wyciszenia, izolacji i komfortu.
A11 to pierwsze rozwiązanie marki Hushoffice, które nie rozszerza linii kabin akustycznych, jednak idealnie z nimi współgra. Oferta Hushoffice kreuje akustycznie przyjazne pracy, „mobilne” i funkcjonalne biura. Nowy fotel w naturalny sposób rozszerza możliwości dotychczasowej oferty rozwiązań akustycznych.
Wyróżniki techniczne fotela A11:
- A11 – w wersji zamkniętej z przesuwaną zasłoną oraz A11.open – wersja otwarta
- Cały szkielet fotela wykonany jest ze sklejki
- Tapicerka we wnętrzu z wełnianej, włoskiej tkaniny wysokiej jakości
- Całość posiada czteropunktową, stabilną aluminiową podstawę pokrytą chromem
- Wewnątrz znajduje się siedzisko, podłokietnik, oparcie i zagłówek uformowane jako elementy modułowe, wizualnie oddzielone od siebie
- Ładowarka USB wewnątrz
- Mechanizm ruchomej przesłony, która pozwala użytkownikowi całkowite odizolowanie się od otoczenia
- Fotel posiada właściwości akustyczne, w naturalny sposób uzupełnia pozostałe, akustyczne rozwiązania biurowe
- Wymiary A11: szerokość 87 cm, głębokość 94 cm, wysokość 165 cm
- Wymiary A11.open: szerokość 85 cm, głębokość 90 cm, wysokość 160 cm
Dowiedz się więcej odwiedzając stronę www.hushoffice.com
***
Hushoffice to marka rozwiązań akustycznych klasy premium, która jest znana w ponad 40 krajach na niemal każdym kontynencie. Więcej informacji na: www.hushoffice.com oraz w social media: Facebook, Instagram, LinkedIn.
***
BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie
Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami
5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.