Fotel obrotowy A11: YOUR PRIVACY, YOUR WAY
Mikomax Smart Office
ul. Dostawcza 4
93-231 Łódź
marcin.scigala|mikomax.pl| |marcin.scigala|mikomax.pl
665 191 247
www.hushoffice.com
A11 to pierwsza propozycja marki Hushoffice wykraczającą poza linię kabin akustycznych. To nowoczesny, designerski, futurystyczny i funkcjonalny fotel obrotowy w wersji zamkniętej – A11 – oraz otwartej – A11.open. Pozwala stworzyć swoją prywatną strefę, w której odgrodzimy się od zgiełku otoczenia. Jednocześnie zapewnia komfort utożsamiany z luksusem oraz unikalne doświadczenie, które wzbogaci zarówno dzień pracy, jak i chwile odpoczynku. Dzięki cylindrycznej formie, która osłania użytkownika niemal z każdej strony, minimalizuje ryzyko bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem.
Prywatność nowym luksusem
Fotel A11 to rozwiązanie, które bazuje na kilku równie istotnych fundamentach. Przede wszystkim daje użytkownikowi możliwość skutecznego odizolowania się od otoczenia i stworzenia własnej strefy do pracy, nieformalnych wideokonferencji czy odpoczynku. Niezależnie od tego, czy znajdujemy się w biurze, czy spędzamy czas w innej przestrzeni z ludźmi, prywatność jest dziś szczególną wartością. Rozwój technologii dodatkowo wpływa na coraz mniej czasu „tylko dla siebie” – jesteśmy ciągle dostępni online. W A11 momentalnie odzyskasz poczucie prywatności.
A11 w wersji zamkniętej posiada przesuwaną zasłonę, która umożliwia zakrycie całej górnej części ciała. Gdy osłania osobę siedzącą, zmniejsza również dostępność światła. Tym samym pozwala na znacznie głębszą, szybszą regenerację użytkownika, który zdecyduje się na odpoczynek. A11 to także jedyny model na rynku, który pozwoli na tzw. power nap bez dyskomfortu związanego z obserwowaniem przez innych. Przyciemnione wnętrze to również idealna okazja do stworzenia „mini sali kinowej” i oglądania wideo z tabletu lub smartfona.
Całość jest utrzymana w eleganckim i futurystycznym designie. Oryginalny, ekskluzywny wygląd to projekt, za który odpowiada Przemysław „Mac” Stopa, założyciel oraz główny projektant Massive Design, utytułowanej pracowni architektonicznej, której specjalnością są projekty wnętrz biurowych i publicznych. Motywem przewodnim prac projektowych, który wyznacza futurystyczny kształt fotela, była rocznica misji Apollo 11. Dzisiaj loty w kosmos to nie wizja przyszłości, bo „przyszłość jest teraz” – zatem dostosujmy do niej także nasze meble i przestrzeń. Projekt zamyka się w cylindrycznej formie przypominającej kokon, a w środku znajduje się wygodne siedzisko z oddzielonymi wizualnie elementami (oparcie, zagłówek itd.). Osoba siedząca ma także łatwy dostęp do wbudowanego w fotel portu USB.
Prywatność w czasach mobilności
Przeznaczenie fotela to nie tylko nowoczesne biura, ale również hotelowe lobby, lotniska, przestrzenie do pracy wspólnej, recepcje, poczekalnie, przestrzenie konferencyjne i strefy chilloutu. A11 jest zatem funkcjonalnym rozwiązaniem, które wpisuje się w mobilny charakter współczesnych biur i przestrzeni do pracy wspólnej oraz zapewnia w nich wyizolowane, dające poczucie bezpieczeństwa miejsce.
A11 to nie tylko szereg atutów samego produktu, ale przede wszystkim – wynikające z tego unikalne doświadczenie. Użytkownik w środku może poczuć, jakby zajmował specjalnie przygotowane, komfortowe i funkcjonalne stanowisko – przygotowane z precyzją godną podróży kosmicznej. To zupełnie nowa jakość pracy w skupieniu czy odpoczynku w miejscu pracy.
Nowoczesny tryb pracy
A11 to produkt, który łamie dotychczas przyjęte, archaiczne reguły pracy i zachęca do nowoczesnego, kreatywnego podejścia do zadań. To miejsce, w którym możesz zdrzemnąć się w przerwie od projektów, aby wrócić do nich z nową energią. W A11 możesz pracować na środku lotniska czy hotelowego lobby, nie przejmując się niczym i nikim dookoła. To twoja indywidualna przestrzeń, w której możesz czuć się bezpiecznie i produktywnie – niemal z każdej strony otacza się cylindryczna forma. A11 będzie twoim ulubionym centrum wyciszenia, izolacji i komfortu.
A11 to pierwsze rozwiązanie marki Hushoffice, które nie rozszerza linii kabin akustycznych, jednak idealnie z nimi współgra. Oferta Hushoffice kreuje akustycznie przyjazne pracy, „mobilne” i funkcjonalne biura. Nowy fotel w naturalny sposób rozszerza możliwości dotychczasowej oferty rozwiązań akustycznych.
Wyróżniki techniczne fotela A11:
- A11 – w wersji zamkniętej z przesuwaną zasłoną oraz A11.open – wersja otwarta
- Cały szkielet fotela wykonany jest ze sklejki
- Tapicerka we wnętrzu z wełnianej, włoskiej tkaniny wysokiej jakości
- Całość posiada czteropunktową, stabilną aluminiową podstawę pokrytą chromem
- Wewnątrz znajduje się siedzisko, podłokietnik, oparcie i zagłówek uformowane jako elementy modułowe, wizualnie oddzielone od siebie
- Ładowarka USB wewnątrz
- Mechanizm ruchomej przesłony, która pozwala użytkownikowi całkowite odizolowanie się od otoczenia
- Fotel posiada właściwości akustyczne, w naturalny sposób uzupełnia pozostałe, akustyczne rozwiązania biurowe
- Wymiary A11: szerokość 87 cm, głębokość 94 cm, wysokość 165 cm
- Wymiary A11.open: szerokość 85 cm, głębokość 90 cm, wysokość 160 cm
Dowiedz się więcej odwiedzając stronę www.hushoffice.com
***
Hushoffice to marka rozwiązań akustycznych klasy premium, która jest znana w ponad 40 krajach na niemal każdym kontynencie. Więcej informacji na: www.hushoffice.com oraz w social media: Facebook, Instagram, LinkedIn.
***

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.