Gi Group Poland S.A. w gronie ośmiu najlepszych agencji pracy w Polsce
Triple PR
Jaktorowska 5
01-202 Warszawa
weronika.madejska|triplepr.pl| |weronika.madejska|triplepr.pl
534 931 911
triplepr.pl
Gi Group Poland S.A. w gronie ośmiu najlepszych agencji pracy w Polsce: certyfikacja agencji zatrudnienia przyjaznej pracownikom.
Firma Gi Group Poland S.A. otrzymała certyfikat „Agencja zatrudnienia przyjazna pracownikom” w ramach programu certyfikacji organizowanego przez Konfederację Lewiatan i OPZZ. Celem programu jest weryfikacja jakości usług świadczonych przez agencje pracy, promowanie wysokich standardów zatrudnienia.
Program certyfikacyjny Konfederacji Lewiatan i OPZZ wyróżnia agencje zatrudnienia i pracy tymczasowej, które wykazują ponadprzeciętną troskę o wysoką jakość pracy, promują stabilne formy zatrudnienia, podejmują działania służące zapewnieniu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zwiększeniu zadowolenia zatrudnionych.
- Certyfikacja jest potrzebna rynkowi pracy, zwraca uwagę na standardy, które powinny być spełniane w obszarze zatrudnienia, na jakość świadczonych usług, dobre praktyki, działalnie z poszanowaniem prawa. Tworzenie przyjaznego miejsca pracy pozytywnie wpływa na cały rynek pracy, sprzyja pracownikom, ich rozwojowi. Służy firmom, gdyż przyciąga talenty, wpływa na zaangażowanie i chęć pozostania w firmie na dłużej – komentuje Marcos Segador Arrebola, dyrektor generalny Gi Group Holding w Polsce.
Celem certyfikacji jest weryfikacja jakości usług świadczonych przez agencje zatrudnienia, upowszechnianie dobrych praktyk agencji pracy, które dbają o wysokie standardy oraz poprawa wizerunku tej branży. Certyfikat jest przyznawany na dwa lata.
– Agencje zatrudnienia odgrywają niezwykle istotną rolę w gospodarce. Jako pracodawcy dążymy do tego, aby rynek pracy tymczasowej cechował się najwyższymi standardami – mówi Maciej Witucki, prezydent Konfederacji Lewiatan.
Przy wyborze agencji zatrudnienia brano pod uwagę kwestie dotyczące m.in. promowania umów o pracę, tworzenia przyjaznych warunków pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi, zapewnianiu pracownikom możliwości rozwoju zawodowego.
- Wspólnie z pracodawcami promujemy dobre praktyki, wskazujemy najlepsze agencje zatrudnienia, które stosują wysokie standardy przy zatrudnianiu pracowników. Przyznając certyfikaty najlepszym chcemy podpowiadać, zwłaszcza pracownikom, kto najlepiej dba o warunki pracy – mówi Barbara Popielarz, wiceprzewodnicząca OPZZ.
Certyfikacji dokonał zespół złożony z przedstawicieli Konfederacji Lewiatan i OPZZ w składzie: prof. Jacek Męcina, dr Grzegorz Baczewski, Barbara Popielarz – przewodnicząca Kapituły, Mirosław Grzybek, mec. Robert Lisicki, Norbert Kusiak.
Więcej na temat tegorocznej edycji: https://www.certyfikacjaagencji.pl/
Gi Group Poland S.A.
Gi Group Poland S.A. jest agencją pracy i doradztwa personalnego. W Polsce buduje rynek usług HR i wspiera klientów w zarządzaniu zasobami ludzkimi od 2007 roku. Świadczy usługi w zakresie rekrutacji, stałego i czasowego zatrudnienia pracowników niższego szczebla oraz outsourcingu. Jest częścią Gi Group Holding, międzynarodowej agencji pracy należącej do czołówki światowych liderów branży rozwiązań rekrutacyjnych, która w Polsce zapewnia usługi w ramach marek: Gi Group, Grafton Recruitment (rekrutacja specjalistów oraz na stanowiska kierownicze), Wyser (rekrutacja managerów wyższego i średniego szczebla) oraz Thomas International (narzędzia psychometryczne wspierające rekrutację i rozwój). Więcej: www.gigroup.com
KONTAKT DLA MEDIÓW:
Dorota Zawadzka, Communication Manager, rzecznik prasowy Gi Group Holding w Polsce
e-mail: dorota.zawadzka@gigroup.com tel. + 48 724 870 909
Castorama wspiera różnorodność: Praktyki wspomagane dla osób z niepełnosprawnośc
Złoty czas dla fachowców, nie tylko ze względu na rosnące wynagrodzenia
Pracodawco - nie bądź Grinchem!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.