Gi Group Poland S.A. w gronie ośmiu najlepszych agencji pracy w Polsce
Triple PR
Jaktorowska 5
01-202 Warszawa
weronika.madejska|triplepr.pl| |weronika.madejska|triplepr.pl
534 931 911
triplepr.pl
Gi Group Poland S.A. w gronie ośmiu najlepszych agencji pracy w Polsce: certyfikacja agencji zatrudnienia przyjaznej pracownikom.
Firma Gi Group Poland S.A. otrzymała certyfikat „Agencja zatrudnienia przyjazna pracownikom” w ramach programu certyfikacji organizowanego przez Konfederację Lewiatan i OPZZ. Celem programu jest weryfikacja jakości usług świadczonych przez agencje pracy, promowanie wysokich standardów zatrudnienia.
Program certyfikacyjny Konfederacji Lewiatan i OPZZ wyróżnia agencje zatrudnienia i pracy tymczasowej, które wykazują ponadprzeciętną troskę o wysoką jakość pracy, promują stabilne formy zatrudnienia, podejmują działania służące zapewnieniu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zwiększeniu zadowolenia zatrudnionych.
- Certyfikacja jest potrzebna rynkowi pracy, zwraca uwagę na standardy, które powinny być spełniane w obszarze zatrudnienia, na jakość świadczonych usług, dobre praktyki, działalnie z poszanowaniem prawa. Tworzenie przyjaznego miejsca pracy pozytywnie wpływa na cały rynek pracy, sprzyja pracownikom, ich rozwojowi. Służy firmom, gdyż przyciąga talenty, wpływa na zaangażowanie i chęć pozostania w firmie na dłużej – komentuje Marcos Segador Arrebola, dyrektor generalny Gi Group Holding w Polsce.
Celem certyfikacji jest weryfikacja jakości usług świadczonych przez agencje zatrudnienia, upowszechnianie dobrych praktyk agencji pracy, które dbają o wysokie standardy oraz poprawa wizerunku tej branży. Certyfikat jest przyznawany na dwa lata.
– Agencje zatrudnienia odgrywają niezwykle istotną rolę w gospodarce. Jako pracodawcy dążymy do tego, aby rynek pracy tymczasowej cechował się najwyższymi standardami – mówi Maciej Witucki, prezydent Konfederacji Lewiatan.
Przy wyborze agencji zatrudnienia brano pod uwagę kwestie dotyczące m.in. promowania umów o pracę, tworzenia przyjaznych warunków pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi, zapewnianiu pracownikom możliwości rozwoju zawodowego.
- Wspólnie z pracodawcami promujemy dobre praktyki, wskazujemy najlepsze agencje zatrudnienia, które stosują wysokie standardy przy zatrudnianiu pracowników. Przyznając certyfikaty najlepszym chcemy podpowiadać, zwłaszcza pracownikom, kto najlepiej dba o warunki pracy – mówi Barbara Popielarz, wiceprzewodnicząca OPZZ.
Certyfikacji dokonał zespół złożony z przedstawicieli Konfederacji Lewiatan i OPZZ w składzie: prof. Jacek Męcina, dr Grzegorz Baczewski, Barbara Popielarz – przewodnicząca Kapituły, Mirosław Grzybek, mec. Robert Lisicki, Norbert Kusiak.
Więcej na temat tegorocznej edycji: https://www.certyfikacjaagencji.pl/
Gi Group Poland S.A.
Gi Group Poland S.A. jest agencją pracy i doradztwa personalnego. W Polsce buduje rynek usług HR i wspiera klientów w zarządzaniu zasobami ludzkimi od 2007 roku. Świadczy usługi w zakresie rekrutacji, stałego i czasowego zatrudnienia pracowników niższego szczebla oraz outsourcingu. Jest częścią Gi Group Holding, międzynarodowej agencji pracy należącej do czołówki światowych liderów branży rozwiązań rekrutacyjnych, która w Polsce zapewnia usługi w ramach marek: Gi Group, Grafton Recruitment (rekrutacja specjalistów oraz na stanowiska kierownicze), Wyser (rekrutacja managerów wyższego i średniego szczebla) oraz Thomas International (narzędzia psychometryczne wspierające rekrutację i rozwój). Więcej: www.gigroup.com
KONTAKT DLA MEDIÓW:
Dorota Zawadzka, Communication Manager, rzecznik prasowy Gi Group Holding w Polsce
e-mail: dorota.zawadzka@gigroup.com tel. + 48 724 870 909
BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie
Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami
5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.