Herbalife Nutrition jednym z najlepszych amerykańskich pracodawców
Firma Herbalife Nutrition, światowy lider z branży odżywiania, została uznana za jednego z najlepszych amerykańskich pracodawców pod względem różnorodności według rankingu Forbes 2022 – znalazła się ponadto w pierwszej dziesiątce w kategorii branżowej obejmującej m.in. żywność oraz napoje. W lutym 2022 roku firma została również uznana przez Forbesa za jednego z najlepszych amerykańskich pracodawców średniej wielkości. Listę wyróżnionych firm można znaleźć na Forbes.com.
– Nasze zaangażowanie w różnorodność wynika z przekonania, że tworzenie naprawdę zróżnicowanego, sprawiedliwego i integracyjnego miejsca pracy wzmacnia nas jako organizację – wyjaśnia Everton Harris, Dyrektor ds. zasobów ludzkich Herbalife Nutrition. – Traktujemy swoje starania w tej kwestii jako element procesu stałego doskonalenia. Nagroda podkreśla nasze dążenie do bycia najlepszymi w swojej klasie pod względem tworzenia miejsca pracy sprzyjającego integracji.
Firma cały czas rozwija różne inicjatywy, między innymi przeprowadzając ankiety wśród pracowników i powołując Radę ds. Różnorodności, Równości i Integracji, której współprzewodniczą: dyrektor generalny John Agwunobi i dyrektor ds. zasobów ludzkich Everton Harris. Ponadto w 2018 roku firma uruchomiła swój pierwszy program wśród pracowników, Women in Leadership; obecnie prowadzi ich osiem: Black Life, Millennial Network, Multicultural Life, Proud Life, Vet Life, Women in Technology i Working Parents Life.
Choć firma została doceniona na rynku amerykańskim, przyjęta filozofia organizacji funkcjonuje w każdym kraju, również w Polsce. Jak wyjaśnia Konrad Szałkiewicz, Dyrektor Generalny Herbalife Nutrition na Polskę, Czechy i Słowację, integracja w różnorodności sprzyja tworzeniu wspierającego środowiska pracy – Naszych pracowników i Niezależnych Dystrybutorów łączy patrzenie w jednym kierunku, opartym na wartościach, takich jak wysoka jakość produktów oraz chęć pomagania ludziom w tworzeniu i utrzymywaniu zdrowych nawyków żywieniowych. Stworzyliśmy na rynku polskim silną organizację, w ramach której wspieramy się i pomagamy sobie dzięki różnorodnym inicjatywom. Spotykamy się regularnie online i offline, zaś wszystkie osoby zaangażowane we współpracę z Herbalife Nutrition mogą liczyć na pomoc w każdym obszarze, niezależnie od miejsca zamieszkania, wyznania czy sytuacji rodzinnej. Uważam, że na tym opiera się nasza siła, na spójnym rozumieniu celów i wzajemnym szacunku dla zdrowia, pracy i życia prywatnego. –
Herbalife Nutrition zatrudnia około 11 000 pracowników na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę IAmHerbalifeNutrition.com.
![4-dniowy tydzień pracy sprawdza się za granicą Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_170258919,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
4-dniowy tydzień pracy sprawdza się za granicą
![Kondycja branży pracy tymczasowej – komentarz ekspercki](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_675021074,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kondycja branży pracy tymczasowej – komentarz ekspercki
![Jak firmy w Polsce podchodzą do kwestii zrównoważonego rozwoju? Ruszyły badania](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_328802400,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Jak firmy w Polsce podchodzą do kwestii zrównoważonego rozwoju? Ruszyły badania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Ochrona środowiska
![](https://www.newseria.pl/files/11111/riccardo-annandale-7e2pe9wjl9m-unsplash,w_274,_small.jpg)
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
![](https://www.newseria.pl/files/11111/lewicki-zmitrowicz-srodki-ue-foto,w_133,_small.jpg)
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
![](https://www.newseria.pl/files/11111/edp-biznes-oze,w_133,r_png,_small.png)
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.