Komunikaty PR

Herbalife Nutrition jednym z najlepszych amerykańskich pracodawców

2022-05-20  |  15:00
Biuro prasowe

Firma Herbalife Nutrition, światowy lider z branży odżywiania, została uznana za jednego z najlepszych amerykańskich pracodawców pod względem różnorodności według rankingu Forbes 2022 – znalazła się ponadto w pierwszej dziesiątce w kategorii branżowej obejmującej m.in. żywność oraz napoje. W lutym 2022 roku firma została również uznana przez Forbesa za jednego z najlepszych amerykańskich pracodawców średniej wielkości. Listę wyróżnionych firm można znaleźć na Forbes.com.

Nasze zaangażowanie w różnorodność wynika z przekonania, że tworzenie naprawdę zróżnicowanego, sprawiedliwego i integracyjnego miejsca pracy wzmacnia nas jako organizację – wyjaśnia Everton Harris, Dyrektor ds. zasobów ludzkich Herbalife Nutrition. – Traktujemy swoje starania w tej kwestii jako element procesu stałego doskonalenia. Nagroda podkreśla nasze dążenie do bycia najlepszymi w swojej klasie pod względem tworzenia miejsca pracy sprzyjającego integracji.

Firma cały czas rozwija różne inicjatywy, między innymi przeprowadzając ankiety wśród pracowników i powołując Radę ds. Różnorodności, Równości i Integracji, której współprzewodniczą: dyrektor generalny John Agwunobi i dyrektor ds. zasobów ludzkich Everton Harris. Ponadto w 2018 roku firma uruchomiła swój pierwszy program wśród pracowników, Women in Leadership; obecnie prowadzi ich osiem: Black Life, Millennial Network, Multicultural Life, Proud Life, Vet Life, Women in Technology i Working Parents Life.

Choć firma została doceniona na rynku amerykańskim, przyjęta filozofia organizacji funkcjonuje w każdym kraju, również w Polsce. Jak wyjaśnia Konrad Szałkiewicz, Dyrektor Generalny Herbalife Nutrition na Polskę, Czechy i Słowację, integracja w różnorodności sprzyja tworzeniu wspierającego środowiska pracy – Naszych pracowników i Niezależnych Dystrybutorów łączy patrzenie w jednym kierunku, opartym na wartościach, takich jak wysoka jakość produktów oraz chęć pomagania ludziom w tworzeniu i utrzymywaniu zdrowych nawyków żywieniowych. Stworzyliśmy na rynku polskim silną organizację, w ramach której wspieramy się i pomagamy sobie dzięki różnorodnym inicjatywom. Spotykamy się regularnie online i offline, zaś wszystkie osoby zaangażowane we współpracę z Herbalife Nutrition mogą liczyć na pomoc w każdym obszarze, niezależnie od miejsca zamieszkania, wyznania czy sytuacji rodzinnej. Uważam, że na tym opiera się nasza siła, na spójnym rozumieniu celów i wzajemnym szacunku dla zdrowia, pracy i życia prywatnego.

Herbalife Nutrition zatrudnia około 11 000 pracowników na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę IAmHerbalifeNutrition.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje Biuro prasowe
2025-04-30 | 06:00

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Wyniki badania płacowego Mercer Total Remuneration Survey (TRS) 2024 dostarczają cennych informacji na temat aktualnych zmian na rynku wynagrodzeń w Polsce. W 2024 roku zauważono kilka
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.
Praca Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
2025-04-10 | 17:00

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

1/3 firm w Polsce przekazuje benefity pozapłacowe  dla pracowników na Wielkanoc. Jest a to druga najbardziej popularna okazja w roku (po świętach Bożego Narodzenia)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.