Komunikaty PR

HomeToGo otwiera biuro w Polsce, przyśpiesza z rekrutacją pracowników

2022-07-05  |  10:10
Biuro prasowe
Kontakt
PR Solutions
Agencja PR

ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl

HomeToGo - jedna z największych na świecie platform z wakacyjnymi ofertami najmu, która od zeszłego roku szczyci się statusem jednorożca – otworzyła na początku roku centrum rozwoju oprogramowania w Diamante Plaza w Krakowie. Firma planuje znacząco powiększyć swój zespół przed końcem 2022 roku i aktualnie szuka inżynierów na dziesiątki stanowisk z pomocą swojego partnera technologicznego NFQ Technologies. Nowi pracownicy mają odgrywać kluczową rolę w budowaniu pozycji HomeToGo jako najpopularniejszego serwisu z ofertami najmu dla użytkowników, a także jako narzędzia dla partnerów firmy przyśpieszającego rozwój całej alternatywnej branży zakwaterowania.

HomeToGo zadebiutował w 2014 roku w Niemczech i od tego czasu rozwija się w zawrotnym tempie. Aktualnie platforma oferuje wakacyjny najem przez aplikacje mobilne i serwisy www w 25 wersjach językowych, a nad jej rozwojem i obsługą klientów pracuje ponad 500 osób. W 2021 roku HomeToGo zadebiutował na Giełdzie Papierów Wartościowych we Frankfurcie osiągając wartość 1.4 biliona dolarów i tym samym dołączając do grona jednorożców. Wraz ze wzrostem popularności wynajmu wakacyjnego obserwowanym podczas pandemii, HomeToGo nadal odnotowuje stały wzrost.

„HomeToGo to jeden z naszych kluczowych klientów, dla którego od podstaw stworzyliśmy platformę i utrzymujemy dedykowany zespół inżynierów oprogramowania pracujący nad jej dalszym rozwojem. Krakowski zespół HomeToGo pomoże w tych pracach, które muszą przyśpieszyć ze względu na bardzo szybką ekspansję HomeToGo na świecie. Szukamy głównie doświadczonych programistów z kompetencjami w następujących obszarach: JVM, C#/.NET, +Javascript, Mobile native, Python, TypeScript i PHP, a także sztucznej inteligencji” – powiedział Paulius Insoda, CEO w NFQ Technologies.

„Jesteśmy podekscytowani faktem, że możemy prowadzić rekrutację na rynku z taką dużą liczbą zdolnych inżynierów, którzy mogą nam pomóc w zrealizowaniu naszej wizji świata z łatwo dostępnymi atrakcyjnymi wakacyjnymi ofertami najmu dla wszystkich. Z niecierpliwością czekamy na wyniki tego procesu, który prowadzimy z pomocą naszych zaufanych partnerów z NFQ Technologies. Wejście NFQ do Polski było dla nas okazją do wysondowania, czy polscy programiści byliby zainteresowani pracą dla naszego startupu. Okazało się, że tak, dlatego teraz chcemy przyśpieszyć budowanie naszego krakowskiego zespołu. HomeToGo już w tym momencie należy do grona największych platform z ofertami najmu na świecie i chcemy dzięki dalszym innowacjom jeszcze bardziej umocnić naszą pozycję na rynku. Polscy pracownicy będą w tym kluczowi”- powiedział Audrys Kažukauskas, CTO w HomeToGo.

HomeToGo to platforma oferująca największy na świecie wybór kwater wakacyjnych. Zawiera ona miliony ofert od tysięcy zaufanych partnerów, w tym Booking, Vrbo i TripAdvisor. W serwisie można znaleźć domy wakacyjne, domki letniskowe, domki na plaży, apartamenty, mieszkania, łodzie mieszkalne, zamki, gospodarstwa agroturystyczne, a także wiele innych rodzajów kwater. Serwis umożliwia łatwe przeszukiwanie tej oferty łącząc takie parametry, jak cena, miejsce docelowe, terminy i udogodnienia, co pozwala każdemu łatwo i szybko znaleźć idealne zakwaterowanie na każdą podróż w dowolnym miejscu na świecie.

Założona w 2014 roku firma HomeToGo obsługuje lokalne aplikacje i strony internetowe w 25 krajach w Europie, Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Australii i regionie Azji i Pacyfiku. HomeToGo obsługuje również takie marki, jak Agriturismo.it, AMIVAC, Casamundo, CaseVacanza.it, e-domizil, EscapadaRural, Tripping.com i Wimdu. Aby dowiedzieć się więcej, wejdź na stronę www.hometogo.pl lub pobierz aplikację HomeToGo.

NFQ zatrudnia ponad 800 osób we wszystkich swoich oddziałach na świecie. Firma pomaga w stworzeniu cyfrowej strategii i w jej realizacji przedsiębiorstwom, które szukają możliwości zbudowania przewagi konkurencyjnej i skalowania swojego biznesu za pomocą inżynierii oprogramowania i rozwoju produktów, cyfryzacji, business intelligence i data science. NFQ świadczy też usługi UX, UI, CRO i konsultingowe dla firm z takich branż, jak turystyka, sprzedaż wielokanałowa, transport, logistyka i ekonomia współdzielenia. Oprócz HomeToGo, NFQ stworzyła także m.in. wyszukiwarkę ofert turystycznych KAYAK czy wyszukiwarkę połączeń lotniczych Swoodoo.com.

Polska wersja serwisu HomeToGo jest dostępna pod adresem: HomeToGo.pl. Z kolei oferty pracy do centrum HomeToGo oraz NFQ Technologies można znaleźć na stronie NFQ: https://www.nfq.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje Biuro prasowe
2025-04-30 | 06:00

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Wyniki badania płacowego Mercer Total Remuneration Survey (TRS) 2024 dostarczają cennych informacji na temat aktualnych zmian na rynku wynagrodzeń w Polsce. W 2024 roku zauważono kilka
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.
Praca Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
2025-04-10 | 17:00

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

1/3 firm w Polsce przekazuje benefity pozapłacowe  dla pracowników na Wielkanoc. Jest a to druga najbardziej popularna okazja w roku (po świętach Bożego Narodzenia)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.