Komunikaty PR

Lidl Polska poprowadzi rekrutację w... kinie

2023-02-23  |  08:00

„Nice To Lidl You” to hasło nowego projektu wizerunkowo-rekrutacyjnego Lidl Polska. Sieć po raz pierwszy wyjdzie z biura, aby spotkać się z przyszłymi pracownikami w niecodziennej scenerii – na sali poznańskiego Kina Muza. Wydarzenie – pełne branżowych inspiracji, prelekcji ekspertów oraz rozmów 1 na 1 z rekruterami – odbędzie się 7 marca br. stacjonarnie oraz online.

Jak wygląda praca w Lidl Polska od kuchni? Dowiedzą się tego uczestnicy wydarzenia „Nice To Lidl You”, którzy we wtorek, 7 marca br., spotkają się oko w oko z ekspertami Lidl Polska w jednym z najstarszych kin w Europie – kultowym Kinie Muza w Poznaniu (ul. Św. Marcina 30). To niezwykła okazja dla: pasjonatów branży, studentów i absolwentów szukających pracy lub stażu na wakacje oraz osób planujących się przebranżowić, do wysłuchania ciekawych 20-minutowych prelekcji. Wystąpienia podzielone zostaną na bloki tematyczne, z których każdy zakończy się panelem dyskusyjnym prowadzonym przez konferansjerkę. Eksperci opowiedzą m.in. na czym polega praca w centrali jednej z największych sieci handlowych w Polsce oraz odkryją przed uczestnikami branżowe sekrety, dotyczące najlepszych praktyk z rynku: ekologistyki, well-beingu, technik negocjacyjnych, projektów IT czy online marketingu.

Wydarzenie będzie również szansą na krótką  rozmowę z doświadczonymi rekruterkami i rekruterami Lidl Polska, którzy na podstawie CV udzielą chętnym praktycznych porad dot. rynku pracy i obecnie prowadzonych rekrutacji. Z myślą o osobach niemogących uczestniczyć w spotkaniu na żywo, sieć przygotowała możliwość odbycia rozmowy „1 na 1” online, w aplikacji MS Teams. Wystarczy wejść w formularz i zaznaczyć godzinę konsultacji oraz obszar rozmowy, jak: IT, marketing, praca w centrum dystrybucji czy zarządzanie promocjami.

Komunikacja wydarzenia prowadzona jest w sklepach Lidl Polska oraz w kanałach społecznościowych sieci, m.in. poprzez wydarzenie na Facebooku i LinkedInie. Celem kampanii jest budowanie marki pracodawcy, poszerzanie świadomości wśród specjalistów, a także dotarcie do osób poszukujących zatrudnienia i studentów oraz absolwentów wkraczających na rynek pracy.


Program stażowy w Lidlu

27 lutego br. Lidl Polska rusza z kolejną edycją programu stażowego „The Lidl Way to Career”. Firma poszukuje 80 ambitnych studentów oraz absolwentów, którzy nie ukończyli jeszcze 30. roku życia. Staże będą odbywały się w centrali oraz w kilkunastu biurach w całej Polsce. Uczestnicy będą mieli szansę realizacji własnych projektów, które na zakończenie przedstawią przed Zarządem Lidl Polska. Autorzy tych najbardziej udanych otrzymają możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie, u boku najlepszych specjalistów.

Wydarzenie „Nice To Lidl You” odbędzie się 7 marca 2023 r. w godz. 12:00-18:00 w poznańskim Kinie Muza. Nie możesz przyjechać? Nic straconego! Dołącz do streamu online na kanale YT Lidl Polska. Agenda wydarzenia znajduje się na stronie kariera.lidl.pl/nice-to-lidl-you.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie Biuro prasowe
2024-12-29 | 09:00

BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie

W 2024 r. dwukrotnie zmieniła się wysokość wynagrodzenia minimalnego oraz minimalnej stawki godzinowej i innych świadczeń ustalanych na ich podstawie. Duże emocje przyniosła też długo
Praca Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami
2024-12-20 | 10:00

Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami

Najbardziej kobietom karierę w IT utrudnia to, że mają masę przekonań w swoich głowach. Dużo słyszymy jako dziewczynki, a potem jako kobiety i to buduje nam przekonania o sobie i o
Praca 5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku
2024-12-19 | 10:30

5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku

Krzysztof Inglot, założyciel Personnel Service, ekspert rynku pracy Wolniejszy wzrost wynagrodzeń, przyspieszona automatyzacja i sztuczna inteligencja, jawne widełki płacowe oraz ciągły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.