LoveJob nowym partnerem eRecruiter HR Marketplace
LoveJob digital employer branding to agencja specjalizująca się w komunikacji employer brandingowej online. Oferuje usługi z obszaru digitalu i strategii komunikacji oraz dostarcza rozwiązania i narzędzia cyfrowe wspierające budowanie wizerunku marki pracodawcy. Jednym z nich jest LoveJob Story - narzędzie online budujące employer brand i wspierające marketing rekrutacyjny.
“eRecruiter HR Marketplace to platforma oferująca różnorodne usługi i narzędzia. Dzięki integracjom z narzędziami naszych Partnerów, klienci mogą tworzyć szyte na miarę swoich potrzeb rozwiązania budujące ich przewagę na dynamicznie zmieniającym się rynku.” - mówi Paulina Ruszkowska, HR Marketplace Sales Manager eRecruiter.
LoveJob Story - gotowy, atrakcyjny i w pełni responsywny interfejs z kluczowymi sekcjami i intuicyjnym procesem aplikacji został przygotowany z myślą o doświadczeniach i oczekiwaniach kandydatów. Buduje pozytywny employer branding i wpływa znacząco na Candidate Experience. “Dziś nie ma znaczenia, czy to klient, czy kandydat - to świadomy użytkownik, który oczekuje jakościowej i rzetelnej informacji, zaprezentowanej w nowoczesny, intuicyjny i atrakcyjny wizualnie sposób oraz doskonałej ścieżki UX/UI” - komentuje Anna Arak-Stachacz, COO PIVE
LoveJob Story to narzędzie budujące employer brand i wspierające marketing rekrutacyjny w oparciu o unikatowy storytelling na stronie firmowej. Umożliwia dostęp do CMS i panelu, gdzie można samodzielnie aktualizować, tworzyć i dodawać content oraz monitorować efektywność i atrakcyjność naszych treści (SEO i Analityka).
Dzięki integracji LoveJob Story z eRecruiter wszystkie ogłoszenia o pracę są automatycznie publikowane, uzupełniane oraz usuwane w razie zamknięcia procesu. Z systemu pobieramy lokalizacje, działy oraz stanowiska, co ułatwia kandydatom filtrowanie ofert. “Z doświadczenia eRecruiter wiemy, jak bardzo technologia może optymalizować pracę rekruterów i managerów oraz dostarczać pozytywne doświadczenia kandydatom i pracownikom.” - dodaje Paulina Ruszkowska.

Capital.com z tytułem najlepszego pracodawcy 2025 r. w Wielkiej Brytanii, Bułgarii i Polsce

Spawacz, elektryk, księgowy czy specjalista DevOps i Cloud – kogo brakuje do pracy? Regiony i stawki

Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.