Komunikaty PR

LoveJob nowym partnerem eRecruiter HR Marketplace

2022-04-19  |  09:00
Biuro prasowe

LoveJob digital employer branding to agencja specjalizująca się w komunikacji employer brandingowej online. Oferuje usługi z obszaru digitalu i strategii komunikacji oraz dostarcza rozwiązania i narzędzia cyfrowe wspierające budowanie wizerunku marki pracodawcy. Jednym z nich jest LoveJob Story - narzędzie online budujące employer brand i wspierające marketing rekrutacyjny.

“eRecruiter HR Marketplace to platforma oferująca różnorodne usługi i narzędzia. Dzięki integracjom z narzędziami naszych Partnerów, klienci mogą tworzyć szyte na miarę swoich potrzeb rozwiązania budujące ich przewagę na dynamicznie zmieniającym się rynku.” - mówi Paulina Ruszkowska, HR Marketplace Sales Manager eRecruiter.

LoveJob Story - gotowy, atrakcyjny i w pełni responsywny interfejs z kluczowymi sekcjami i intuicyjnym procesem aplikacji został przygotowany z myślą o doświadczeniach i oczekiwaniach kandydatów. Buduje pozytywny employer branding i wpływa znacząco na Candidate Experience.  “Dziś nie ma znaczenia, czy to klient, czy kandydat - to świadomy użytkownik, który oczekuje jakościowej i rzetelnej informacji, zaprezentowanej w nowoczesny, intuicyjny i atrakcyjny wizualnie sposób oraz doskonałej ścieżki UX/UI” - komentuje Anna Arak-Stachacz, COO PIVE

LoveJob Story to narzędzie budujące employer brand i wspierające marketing rekrutacyjny w oparciu o unikatowy storytelling na stronie firmowej. Umożliwia dostęp do CMS i panelu, gdzie można samodzielnie aktualizować, tworzyć i dodawać content oraz monitorować efektywność i atrakcyjność naszych treści (SEO i Analityka).

Dzięki integracji LoveJob Story z eRecruiter wszystkie ogłoszenia o pracę są automatycznie publikowane, uzupełniane oraz usuwane w razie zamknięcia procesu. Z systemu pobieramy lokalizacje, działy oraz stanowiska, co ułatwia kandydatom filtrowanie ofert. “Z doświadczenia eRecruiter wiemy, jak bardzo technologia może optymalizować pracę rekruterów i managerów oraz dostarczać pozytywne doświadczenia kandydatom i pracownikom.” - dodaje Paulina Ruszkowska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje Biuro prasowe
2025-04-30 | 06:00

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Wyniki badania płacowego Mercer Total Remuneration Survey (TRS) 2024 dostarczają cennych informacji na temat aktualnych zmian na rynku wynagrodzeń w Polsce. W 2024 roku zauważono kilka
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.
Praca Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
2025-04-10 | 17:00

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

1/3 firm w Polsce przekazuje benefity pozapłacowe  dla pracowników na Wielkanoc. Jest a to druga najbardziej popularna okazja w roku (po świętach Bożego Narodzenia)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.