Marcin Piotrowicz nowym CFO Gi Group Holding w Polsce
Marcin Piotrowicz nowym CFO Gi Group Holding w Polsce
Marcin Piotrowicz objął z początkiem lipca br. stanowisko CFO Gi Holding Group w Polsce, międzynarodowej firmie z branży rekrutacji i doradztwa HR. Będzie odpowiedzialny za zarządzanie finansami wszystkich spółek wchodzących w skład grupy kapitałowej, do której należą m.in. Gi Group (rekrutacje i zatrudnienie pracowników niższego szczebla, outsourcing), Grafton Recruitment (rekrutacje specjalistów, kadry zarządzającej średniego szczebla, IT), Wyser (rekrutacja kadry zarządzającej).
Dołączenie Marcina do naszego zespołu to silne wzmocnienie całej naszej grupy. Bardzo cenne jest jego doświadczenie w zakresie budowania wartości przedsiębiorstw z uwzględnieniem całego ekosystemu biznesowego, z korzyścią dla właścicieli firm, klientów oraz współpracowników. Szerokie spojrzenie na biznes, z uwzględnieniem perspektyw ciągłego rozwoju, innowacji i etyki, a także CSR jest spojrzeniem nowoczesnym i pomoże firmie w osiąganiu celów biznesowych na pełnym wyzwań rynku pracy – komentuje Marcos Segador Arrebola, Prezes Zarządu Gi Group Poland S.A.
Marcin Piotrowicz ma ponad 15-letnie doświadczenie w finansach i zarządzaniu. Pracował zarówno w strukturach polskich, jak i międzynarodowych firm, uczestnicząc w wielu projektach i przedsięwzięciach, takich jak: restrukturyzacje, akwizycje i integracje, IPO (Initial Public Offering), tworzenie struktur wewnętrznych, wdrożenia ERP (Enterprise Resource Planning) i BI (Business Intelligence). W ostatnich latach pełnił funkcję Dyrektora Finansowego w grupie kapitałowej CHL Holding, a wcześniej w Seris Konsalnet Holding SA, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Działu Finansowego i Relacji Inwestorskich. Doświadczenie zdobywał także w PEKAES S.A DHL Exel Supply Chain oraz Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o. Posiada również szerokie doświadczenie we współpracy z funduszami inwestycyjnymi.
Jego wykształcenie jest ściśle związane z zarządzaniem finansami przedsiębiorstw. Ukończył studia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, specjalizując się w zakresie ekonomiki przedsiębiorstw i inwestycji. Poszerzał wiedzę na studiach podyplomowych prowadzonych przez SGH w Warszawie w obszarze budowania wartości i wyceny spółek kapitałowych. Uzyskał także międzynarodową kwalifikację ACCA. W tym roku kończy studia MBA Finance & Technology w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Prywatne zainteresowania to motoryzacja, sport oraz turystyka. Czas wolny stara się spędzać z dala od miejskiego zgiełku.
* * *
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzi działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i rekrutacji pracowników oraz outsourcingu. Dzięki strategicznym partnerstwom jest obecna w 58 krajach, z czego w 31 bezpośrednio. Według Staffing Industry Analysts jest jedną z największych firm HR na świecie. W Polsce Gi Group Holding świadczy usługi w ramach czterech marek – Gi Group, Grafton Recruitment, Wyser oraz Thomas International. Więcej: pl.gigroup.com.
KONTAKT DLA MEDIÓW
Dorota Zawadzka
Communications Manager, rzecznik prasowy, Gi Group Holding w Polsce
E: dorota.zawadzka@gigroup.com; M: +48 692 186 083
BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie
Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami
5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.